2010. júl. 15.

tömören

Yo!

Igyekszem tömören fogalmazni ^^"
Na szóval a Csiperó alatt folytatódott a kóreaiakkal a spanolás, Arával szinte mindennap jöttünk be :D


Egyik nap reggel Ara kijött hozzánk, aztán utána együtt mentünk be :D
ééééés, elhozta az eredeti G-Dragon CD-jééét *__________*

Voltunk a kedvenc kínai üzletünkben is, de csak mert irtó helyes az eladó :D ( ő az a bizonyos "De cukiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! felkiáltásos bishi :D)
A gyerekcipőktől nyílik a tökéletes kilátás, így ott rostokoltunk elég sokáig XD ááá, nem feltűnő, dehogy :D

Majd másnap is voltam ott XD Mimit kísértem el, és fizetéskor nagyon vigyorgott a srác XD biztos gondolja, hogy buggyant vagyok XD (lehet nem is téved nagyot :D)

Csiperón egy japán dob együttes is fellépett, a Kiyo Kito Taiko. Természetesen megnéztük :D Csak egy tagjuk van, aki japán. Így szólt a bemutatása:
"Ő Koiji, aki nem kínai, hanem JAPÁN" :D

És a végén, tanítottak egy ritmus, és aki kitartóan tapsol, az kap vmit :D Mi Arával végig nagyon tapsoltunk :D Aztán a végén tanakodtak, h kinek adják, erre Arával jelentkeztünk, h nekünk :D Én a fényképezőtől nem nagyon tudtam kapálózni, de Arát észre vették, és így ő kapta a dobverőket :D És az egyiket nekem adta ^^Ara ment haza, mi pedig anyával benéztünk még Emeséékhez is :) 8 gyereket fogadtak o_O volt ám felfordulás :D De jó sokáig ott voltunk, funny volt :D

Voltunk dobfeszten is péntek-szombat. Eredetileg vasárnapig terveztük, de sajnos az előző évektől eléggé elmaradt az idei :( kevesebben voltak, és a hangulat se volt olyan jó, mint szokott. De azért örülök, hogy 2 napra elmentünk :) Találkoztunk ismerősökkel, és azért elvoltunk :)

Szombaton volt a Csiperó záróestéje lézer show-al, tűzijátékkal :) Mikor felhívtam Arát, hogy még is csak megyek, mert haza megyünk, úgy visított a telefonba, hogy fél méterre el kellett tartanom a telefont :D
Így aztán go haza, gyors zuhany, aztán Tibit és Csabit felvettük, anyát kivittem az ő partyjába, mi meg vissza kp. (én vezettem :P)
Találkoztunk Arával, majd Tomiékkal is. Hát Tomi és Miwa enyhén illuminált állapotban leledzett XD
Találkoztunk Szandikkal is.
Na meg a kóreaiakkal :D Megjegyeztem, hogy egyiküknek milyen cuki hajcsatja van, erre elő kapott még 2-őt és nekünk adtaa *___*
Aztán Adri is megérkezett. Lecsöveltünk a parkban, majd hamarosan kezdődött a tűzijáték. Ara felpattan, fut, én is futnék, de még fel kellett kapnom a papucsom, így kiabálok:
én: Araaa! Chotto matte! Chotto! Chotto!
Ara: haiaku! haiaku!XD
nem néztek furán az emberek, ááá, dehogy :D


A lézer show és a tűzijáték is nagyon szép volt ^^ Arával végig "eeeh, sugooi, kireeei, kakkoi" :D

Aztán Ara ment, mi pedig Adrival, Pistivel és Tibivel tovább csücsültünk a parkban. (jah, Csabi időközben lelépett pestre)Majd elmentünk anyáért. Megdumáltuk, hogy folytatjuk a bandázást Adriéknál. Így kis Tesco-nál megálltunk némi alkoholért :D Adriéknál anya kitett minket, de zárt ajtókra leltünk XD Így átmentünk Pistiékhez. Na itt mikor Adrival rászabadultunk a gépre, fárasztottuk a srácokat japán meg kóreai zenékkel XD meg hogy nézzétek, milyen helyes fiúkááák XD
Aztán denszeltünk Waka Wakát :D Na meg a csókkirályra Tibi dobálta Adrit :D állati vooolt :D XD
Aztán Csabi megérkezett, mert hogy a kulcsa nálam maradt. Na innen sztem nyugodtan ugorhatunk....

Aztááán, hétfőn találkoztam Arával és Emivel :D végre személyesen is megismerhettem Emit ^^ Hozott egy rakat doramat Arának, amiket majd én is átmásolok :D
És megint voltunk a kíniban XD De most Ara vett is egy szoknyát :D Fanoltunk kb fél1ig, mert akkor Eminek mennie kellett. Mi pedig Arával elhatároztuk, hogy veszünk betűs gyöngyöt, hogy kitudjuk rakni telefondísznek azt hogy NewS, YamaPi, Shige, KAT-TUN, stb :D de sajna nem jártunk sikerrel, mert csak mássalhangzók voltak o_O És nem is lesznek magánhangzók O_O na de mi majd kreatívkodni fogunk :D
Gyöngy keresés közben vettünk buborék fújót, amivel a főtér közepén, a 0km kő tetejéről fújtunk bubikat XD
Zolival is összetalálkoztunk, aki csatlakozott hozzánk. Arára rájött a szoknya mánia, hogy nem elégszik meg eggyel, nézzünk még :D Így boltról boltra jártunk :D
Meg bementünk a Bambinibe is, ahol rengeteget hülyültünk XD Majd miután átestem a kismotorokon, megkérdezték, hogy kinézelődtük-e már magunkat XD
Aztán Shou-ékkal is összefuttottunk. Így megnövekedett létszámmal felköltözünk a Meki szintjére az asztalokhoz, ahol nagy bubu fújásba kezdtünk :D
Funny volt :D
Este, a fél9-essel jöttem haza :)

Aztááán, öhm... mi is történ mééég?
jaaaa, meg van :D

a csidi-csudi nyakláncomról volt már szó, hogy vettünk :)
Este pedig random éjszakai fürdőzés volt :D Csabit felhívta ez egyik haverja, Spigut, hogy nem megyünk-e el. Hát még szép hogy mentünk :D Még a Mc'Donaldsban megálltunk kajálni, mert I'm lovin' it :D (by YamaPi)
Így leugrottunk Soltvadkertre, és éjfélkor ott lubickoltunk :D

Holnap pedig tali Ara, meg csomó agaras beköltözik sátrakkal a kertünkbe kutyástól vasárnapig, amikor is mi reggel indulunk egy hétre Bakonyba :D Nem hiszem, hogy addig fogok írni, szóval kb 1 hét múlva jelentkezek, és leszek elérhető :D

Addig is

Bai baaai~

Ui.: lehet nem sikerült a tömörség? o_O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése