2010. júl. 5.

otanjoubi Kanon *___*

Már megint szülinap :D
Most Kanon-nak, a volt [ :( ] AnCafe basszusgitárosának a szülinapja van *___*
Valódi neve Sano Shinya, és 1984. 07. 05.-én született.
Ő (volt) a kedvenc AnCafe tagom, annyira kár, hogy szünetelnek. (legalább is hivatalosan, de Mikunak már van egy új bandája, az LC5, szóval én nem látok túl sok reményt :( Ráadásul az LC5ös Miku dark lett, és nem az a vidám, színes nyappy Miku, akinek megismertem :( *szipp szipp* de azért sok sikert kívánok neki :) )
A lényeg, h továbbra is szeretem őket, és most is ugyan olyan jó kedvre tudnak deríti a videóik és a zenéik :) Na meg hogy:

お誕生日おめでとうございま す!!! \(^o^)/




És egy vidi is :) Annyira aranyos benneee*___* Végig mosolyogtam az egészet. Na de a végén én is majdnem elsírtam magam T___T Jó volt nézni, mert végig annyit hülyül, de azért végig ott motoszkált bennem, hogy de már vége :( Kanon, daisukiii *___*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése