2010. nov. 23.

Arigatou, Araaa *-*

Pénteken terveztem, hogy bemegyek anyával a városba, mert Japánban másmilyen az ármadugasz, ráadásul csak 100V-os, így be kell szereznem egy szerkentyűt, hogy tudjam kint használni az elektromos ketyeréimet ^^
Majd egyszer csak jön egy üzi Arától, hogy megyek-e be a városba *-* Teljesen feldobódtam, hogy találkozunk ^^
Fél4kor találkoztunk photohall előtt. Ééééés, kaptam tőle szülinapomra egy, sőt azt a pénztárcát, amit kinéztem *-* Hontouni arigatouuuuuu~ *-*♥

képecske:Igen, Kitty-chanos :D

Meglepődtem, mivel a szülinapomig akkor még több, mint 1 hét volt ^^ Csak már nem bírt tovább várni :P
Jajj, de olyan szééép *-* Na meg puha :P szoktam simizni xD

Aztán bementünk a boltba, és miközben az eladó pasi mutogatta, hogy melyik lehet a jó, vki kint megszólal, hogy szivárvány van. Na, mi abban a pillanatban kirontottunk az üzletből, előkaptuk a fényképezőinket és heves kattintgatásba kezdtünk xD
Annyira gyönyörű voooolt *-* Óóóóriási, élénk színű szivárvááány *-*

És ez egy hónapon belül már a második szivárványom \(^o^)/

Végül nem vettem meg az áramátalakítót, mert még meg kell hozzá nézni vmit.
Így elmentünk Penny-be, ahol Arával jól elszórakoztunk :P Pl egy Kitty-chanos babaruhán :P Na meg ázsiai hét volt, és árultak rizsfőző gépet *-* De nem vettünk xD
Aztán kitettük Arát, és mentünk mamához.

Olyan jó volt, ha nem is túl hosszú időre, de legalább egy kicsit találkozni Arával *-*♥
Mióta elkezdődött a suli, alig találkozunk :'( *szipp szipp*

Pénteken Csabival voltunk vmi rap partyn. Hát nem az én műfajom xD de ezt eddig is tudtuk xD De jól elvoltam, PSPztem xD Meg beszélgettem Bertivel, meg egy sráccal, aki úgy néz ki mint Edward, de a nevét mindig elfelejtem.
Éééés, nagyon prón vezettem :D ugyan is én voltam a sofőr ^^ Haza felé jó, ha 2 métert láttam, akkora köd volt O_O de ügyesen haza vittem mindenkit egyben :D *büszke desu*

Szombaton pedig színházban voltunk Mariannával és a lányával, Szandival Szegeden. De nem ám olyan átlagos színházban, teli pompával és tömeggel. Ez egy kis pincében lévő színház, ahol egyetemisták saját költségükön csinálnak színházat. És nem is akármilyet, mert nagyon jóóóó*-*
A pince nagyon kis hangulatos, és míg vártuk a kezdést az előtérben, a közönséget is bevonták, és sokat lehetett nevetni :D
Az előadás is nagyon jó volt. Tündérkékről szólt ^^ És az egyik pasinak, aki a királyt alakította, hatalmas szemfogai voltak, mint egy vámpírnak xD Már mint eredeti, oridzsinál, gyári fogak :D
Az előadás után beültünk egy kínaiba, ahol jóóól tele ettem magam :D Mondjuk azt nekem nem nehéz xD
Utána még sétáltunk is egy kicsit. Szeged annyira szép *-* Szeretem^^
Még oda úton mondom Szandinak, hogy figyelem, hogy hátha látom megint Yoshit. És miközben mentünk a színházban, nem összetalálkoztunk? xD Szeged elég nagy város, és mégis összefutottunk teljesen véletlenül már megint xD Mondom én, hogy bevonzom a japánokat xD Pár szót váltottunk is :)

ennyi voltam~

Bai baiciycle :D


37日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése