2010. nov. 9.

vízum

Ma írt az ügyintézőm, hogy
megkaptam a vízumoooot! \(^o^)/
Hamarosan a számlát is kiállítják, és ha átutaltam a tandíjat, postázzák is a vízumot, amivel még fel kell battyognom a Magyar-Japán Nagykövetségre, hogy érvényesítsék. De a bescannelt változatot azért elküldte, hogy lássam, milyen is.

A hétvégén ismerősöknél voltunk. Egyikük pár napja jött haza az USA-ból, és élménybeszámolót tartott :) Nagyon érdekes volt. És a repülésről is kifaggattam :D
És hozott juhar szirupot ajándékba, így juhar szirupos gofri volt a desszert *-* nyamm,de fini volt ^^ Ha tehetitek, kóstoljátok meg ti is ~.^
Aztán kiderült, hogy Ő is szereti Japánt, és 10giányi anyagot adott *-* így a vasárnapom kb azzal telt, hogy azt tanulmányoztam :D
Este 10körül értünk haza. Ekkor még átjött Csabi, hogy van vmi meglepije nekem :D Hát íme:


bizony, egy Kitty-chanos fülpamacsot kaptaaaam *.* :D Kawaii,ne? :D

Aztán olyan fél éjfél felé elmentünk a kisTescoba, mert Csabi éhes xD
Így a Tescoban is póózolni kellett, mert árulnak ott Hello Kitty-s sapit is :D Igaz rá volt írva, hogy 2-4éves korig, de pont passzolt a mi fejméretünkhöz is xD

És a végére kaptok egy vidit, mert ez poén :D Bia tette ki fészbúkon, és jókat vidultam rajta :D



mata nee~

51日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése