2010. nov. 10.

Norie vol2 :)

Ma megint találkoztam Norieval *.*
Befelé menet gyönyörű szivárványt látaaaaam *__* Nyuuuu~ *nagyon szereti a szivárványokat*


2ig suliban volt(Katonás), így fél3kor találkoztunk a Malomnál.
Egy Katonás sráccal jött, aki végi hevesen magyarázott neki magyarul, majd megkérdezte, hogy érti-e. Norie bólogatott, hogy igen, de persze egy szót se értett xD És ezt Máté is tudta xD
És az is kiderült, hogy a szőke melírt és a fülkilövést a szülei még nem is tudják, mert TiToK! xD
Aztán én tolmácsoltam köztük :P Végig néztük Norie fotóalbumát is ^^ Majd mikor megemlítettem, hogy van Kecsón egy bolt, ahol sok Hello Kitty-s cucc van, felcsillant Norie szeme, hogy szeretne elmenni oda :)
A bolt után Máté elment haza, mert még sok tanulnivalója volt. Mi pedig Norievel beültünk forrócsokozni egy kávézóba. Nagyon jól elvoltunk :D Nevettünk jóóóóó sokat :D
Szegény elmesélte, hogy nem szereti a sulit, mert unalmas, és nem nagyon beszélgetnek vele :( Pedig olyan aranyos. *-* És a tanárokat se nagyon szereti. Mondjuk szerencsétlen Katonás :S Pfff...
Beszélgettünk a Johnny's-ról is sokat. :) Ez már nagyon hiányzott neki :D Viszont szerinte Ueda nem kakkoi >.< De YamaPi szerinte is az :D Kicsit tanultunk magyarul is :) Az ő,ú és ü betűket is gyakoroltunk. És feltett egy olyan kérdést is, amit magyarul se tudnék elmagyarázni értelmesen, nem hogy japánul xD Mi a különbség a 'mond' és a 'megmond' között. De azért megértette többé kevésbé :P Kérte, hogy legközelebb is tanuljuk a magyart. Még szép, szívesen segítek neki :) Mondtam, hogy mivel most se melóm se suli, ha ír egy SMSt, hogy ráér, szívesen találkozom vele gyakran. Nagy örült neki :) Norie egyszerűen imádni való *-*
Úgy örülök, hogy megismertem ^^
Végig japánul beszélgettünk, ami egyrészt gyakorlás szempontból is nagyon jó, másrészt azért növeli az önbizalmam és kevésbé félek, hogy kint hogy fog menni :)
És kaptam tőle egy eredeti Japánban beszerezhető fotót Sakura Sho-ról *-*
Ezt pedig Norie rajzolta :D
Csináltunk közös képet is :)

chuu~

50日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése