2010. nov. 3.

Araaaa *_____*

Tegnaaap, tegnap végre találkoztam Arávaaal *___*

Fél4kor találkoztunk Malom előtt. Kicsit előbb ott voltam már, így volt időm bemenni az egyik üzletbe, és vettem egy kawaii epres gyűrűűűt *___*


Aztán Ara is megérkezett :) Neki adtam az egyik NewS-os kitűzőmet, mert olvastam blogján, hogy az övét elhagyta, és hááát, nagy volt az öröm :)
Először elmentünk egy boltba, ahol reeeengeteg Hello Kitty-s cumót árulnak :D Vettem is egy csomag matricát, aminek nagy része a telómon, fényképezőmön és a laptopomon landolt :D
Aztán onnan Malomba, mert Ara éhes volt. Szokás szerint kínai :D
Ott alaposan megcsodáltam az új BEAST cd-jééét *___*

Gi Kwang annyira kakkoi *___*

Aztán le CBA-ba. Vettünk Burn-t, na meg egy csomag gumicukrot, amitől Ara majdnem megfulladt, mert mondtam egy szerinte nagyon vicces dolgot xD Pedig én teljesen komoly voltam :D Annyit azért elárulok, hogy köze volt YamaPi-hez :D
Eközben épp a szokásos kínai boltos látogatásunk felé igyekeztünk :D Az eladósrác még mindig nagyon helyes :D Kb mindent végig néztünk, még a gyerekcipőket is xD
*gyerekcipők jobbra, kínai eladó srác balra*
kaorin: na nézzük a gyerekcipőket is *azzal a lendülettel elnéz balra xD*
Ara: *röhög* xD
Majd iszonyat kawaii mamuszokat találtunk, és azokat ölelgettünk, de cukiii, ilyen keeell XD

Aztán mentünk könyvtárhoz, mert Csabi oda jött értem. Útközben összefutottunk Shou-val is, aki csatlakozott hozzánk, és így hármasban vártuk Csabit. Közben persze fotózkodtunk is :D Na meg nevettünk sokat ^^

Nagyon jó délután volt :) Ara nagyon fog hiányozni Japábaaan *___* nyuuu >.<


pózolj BEAST cd-vel :D

Este Csabival pedig megnéztük az Egy gésa emlékiratait, amit vagy már 100x láttam, sőt olvastam is *___* És végre rátudtam venni Csabit, hogy megnézze velem ^^
Közben pedig KAT-TUN Cartoon II You koncit töltötteeem *___* innen

nem rég kaptam Csabitól egy lila gomb fülbevalót *___* Most ezt is megmutatom ^^

És végül お誕生日おめでとう Ryo-nak!!! \(^o^)/


Nishikido Ryo 1984. november 3-án született Osaka-ban, tehát ma ünnepli a 26. születésnapját ^^
A NEWS és a Kanjani8 tagja. Elég éles nyelvű és szókimondó. Szeret beszólogatni, és az én drága Uedamnak is beszólogatott már párszor T____T (amit természetesen nem fogok elfelejteni neki)
De azért szerethető emberke és a mosolya ellenállhatatlan :D



bai baaai~

58日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése