2011. márc. 30.

daruhajtogatós nap


Hi Minna~

Április 9.-én 13 órától a kecskeméti Erdei Ferenc Művelődési Központban a Kecskemét-Aomori Baráti Kör daruhajtogatós napot tart Japán támogatására.
Mindenkit várunk sok szeretettel :) Aki pedig még nem tud darut hajtogatni, azt megtanítjuk ;)


Még Japánban olvastam szívemcsücske Ueda-nak a manual-jában, hogy elolvasta a Dog of Flanders című könyvet, valamint a könyvből készült film adaptációt is megnézte, és nagyon megszerette ezt az alkotást. Utána olvastam, és én is kedvet kaptam hozzá. Még kint le is töltöttem, viszont csak ma jutottam el odáig, hogy meg is nézzem, és hát megértem, hogy Tatchan megszerette, nekem is nagyon tetszett *-* El is határoztam, hogy a könyvet is elolvasom ^^ Amint tudom, ki is hozom a könyvtárból :) Arigatou Uepi~

A mai nap boldogsága pedig, hogy végre kint van Matsushita Yuya új PV-je, a Naturally *-*
(mellesleg most már meg sem lepődöm rajta, hogy itthon kevesen ismerik, mert Japánban se nagyon ^^" na nem baj az, legalább nem tucat kedvenc :)

és a PV *-*





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése