2011. szept. 8.

Mert időnként a WC lehúzás sem egyszerű

Yo~~

Legutóbb kifelejtettem az Aomori-ról szóló beszámolómból egy vicces esetet, ami hazafelé tartva esett meg.

Az éjszakai busz, amivel jöttünk haza útközben kb négyszer állt meg a folyó ügyek rendezésének érdekében.
Egyik alkalommal Ayakávak mi is igénybe vettünk egy köz WC-t, ami hozzá teszem, itt Japánban nem forgatja fel az ember gyomrát :) Tiszta és kulturált, nem veri ki a víz az embert ha rászorul esetleg a használatára, és az "én inkább bepisilek, mint hogy oda bemenjek" opció sem fordul meg az ember fejében ^^

A tisztaságban most sem volt hiba, viszont, hozzá teszem már nem első alkalommal, a klotyó lehúzása fázisnál kicsit problémáim akadtak x'D
Sehogy sem sikerült bármi erre a célra alkalmatos gombot, kart vagy bármi mást találni ^^"
Miután többszöri tüzetes átvizsgálásra sem találtam meg, áramtalanítás céljából kihúztam a konnektorból a Wc dugaszát, majd vissza, de semmi változás nem történt xD Ekkor azért kezdett már eluralkodni rajtam a pánik, hogy hosszas percek igénybe vételével sem sikerül leküzdeni ezt az akadályt XD
Biztos voltam benne, hogy Ayaka már azt gondolja, hogy esetleg magamat is lehúztam, olyan soká időzök bent xD
Végül, teljesen véletlenül elhúztam a kezemet egy fekete kis panel előtt a Wc mellett, aminek eredménye kép az végre lehúzódott :'D
Ez szerintem praktikus dolog, mert nem tapizza végig rengeteg ember a lehúzót, viszont vmi jelzést tehettek volna, hogy "Hé, te majom, ne keresd félóráig, hogyan kell lehúzni a klotyót, csak integess ennek a csinos kis panelnek itt"

Ilyen csodás sikerélménnyel gazdagodva, hogy sikerült megbirkózni egy WC lehúzásával, battyogtunk vissza Ayakával a buszhoz, aki szintén kicsit késve jött ki, mint kiderült ugyan azon okból kifolyólag xD Ő is végig játszotta az egészet, áramtalanítással együtt, pont mint én XD
Mindketten nagyon jót nevettünk a szerencsétlenkedésünkön :D

Amúgy nem ez volt az első klozet, ami megdolgoztatta nyomozói képességeimet ^^"
Egy konkrét eset, amire emlékszem az a YamaPi-vel való kézfogás után történt a pláza mosdójában, de azt akkor betudtam a sokknak és a nem sokkal előtte beállt elmezavaromnak, aminek okozója Pi drágám volt ugye :P <3

Már régebben tettem be képet a hagyományos japán stílusú WC-ről, de azért itt van még egyszer, ha valaki lemaradt volna róla :P

Szerencsére angol WC is van ezek mellett, így én inkább az mellett szoktam dönteni ^^

Ez pedig a suli mosdójában elhelyezett, a helyes WC használatot prezentáló plakát :D
iPod-al fotóztam, így kicsit homályos lett, de a képek kivehetőek, az a lényeg :D


Hát, mindenki döntse el maga, mennyire hasznos számára... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése