2012. febr. 8.

Animekarácsony és Shinshoku~ ♪


Annyeong~ ☆

Csupán két hónappal vagyok még mindig lemaradva, de ez legalább már a második bejegyzés a decemberről :D Egész pontosan december 10. napjáról, amikor is reggel útra keltünk Hinával Pest irányába.
Éppen hogy csak elértük a buszt, nagyon kicsin múlott ^^ A csodaországi buszról már láttuk a Pesti buszt, de még csak nem álltunk meg, hanem csak keringett a busz, mi meg Hinával már veszettül ugráltunk, hogy biztos mindjárt el megy, de még az utolsó pillanatban sikerült elcsípnünk (^ω^)
Mivel ülőhely már nem volt a lépcsőre telepedtünk le @(・●・)@ Persze tettük ezt furcsa tekintetekkel kísérve, ami még csak fokozhatott az, mikor Hina nyuszifüleit ráaggattuk dwaejitokkira (⌒-⌒)


A malacnyuszimnak mééég nagyobb nyúl fülei lettek, hát nem kawaii~? (^ω^)
A Népligetben Lana várt ránk és már mentünk is a villamoshoz. Valennel Zuglónál volt megbeszélve, hogy találkozunk, de Hina megrögzött félelme volt, hogy nem lesz jegyünk, így kitaláltuk, hogy ők leszállnak a Stadionoknál, mert Hina onnan tudja az utat, így gyorsan ott lesznek és megveszik nekünk is a jegyet. Én pedig megyek Valenért.
Így is törtnét, az leszámítva hogy hamarosan hívott Hina, hogy eltévedtek xD

Megérkeztem Zuglóba, megkerestem a buszmegállót ahova sejtettem, hogy megérkezik Valen busza és lecsüccsentem. Páran furcsán tekintgettek rám és a nagy dwaejitokkimra ^^

Végül Valen befutott és elindultunk a Hungexpora.
Könnyen oda is találtunk, az utat pedig végig fanoltuk (^ω^)

Megérkezve egyből meg is találtuk Lanáékat a jegyeinkkel együtt, és végre bemutattam egymásnak őket Valennel :)
Jó volt megint Conon lenni, és ha még ez csak egy kisebb rendezvény is a szokásosoktól, a con hangulat tökéletesen meg volt. (^ω^)
Olyan jó, hogy itt nem nézi ki senki sem a másikat, és mind nagjából ugyan azt szeretjük :)

Kicsit még kint maradtunk, de hamarosan befelé vettük az irányt, így sajnos Lanától búcsút kellett vennünk, mert nem engedték el Conra :(

Bent először is szét néztünk, és csináltunk képeket is.

Majd a vásárlós pultoknál is szétnéztünk, bár nem volt sok, amiből költhettem volna ^^" Ezért is tétováztam hosszasan az egyik pultnál, ahol egy gyönyörű, égethető gyurmából készült szivárvány kitűzőt árultak, amibe elsőre látásra beleszerettem (*∇*)Végül csak nem bírtam ellenállni a csábításnak és megvettem És egy Rilakkumás gyűrűt is ^^ De olyan aranyos volt a két sweet lolita lány, aki árulta őket, hogy így olcsóbban kaptam meg őket :)
Valamint a Sound of Japan pultnál végre szert tettem egy YamaPi és egy CN Blue kitűzőre is *w*
A CD listát szokás szerint megint végig csodáltam, csorgattam a nyálam a választékra, de persze végül nem vettem ^^" (a mai napig áldom Japánt, hogy 100-200 yenekért lehet hozzá jutni CDkhez, mert amilyen áron itthon hozzájuk lehet jutni, nem lenne 1 db-om se ._.)
Viszont Hina egy kis dilemma után (bár én biztos voltam benne, hogy fog dönteni) vett egy gyönyörű AnCafe albumot *w*

Majd beültünk a karaoke terembe, de rövidesen kimentem mosdóba és amikor vissza felé mentem csörgött a telefonom. Natsu volt az, mondta, hogy megjöttek én meg már szaladtam is kifelé, szegény Valenéket ott hagyva ^^
Gyorsan meg is találtam Natsut, vele volt Rú, Xee és Hajni is. *w*
Megölelgettem őket és épp beszélgettük mikor felbukkant Hina és Valen is az otthagyott cuccaimmal együtt. eheheee... ^^" Bocsi lányok ^^
Chino is velük volt, és kaptam tőle karácsonyra saját készítésű Kaorin feliratú mézeskalácsot, nyalókát és még Hello Kittys cukorkát is *w* Nagyon köszönöm

Hamarosan vissza mentünk a csarnokba, hogy a többiek is szétnézzenek. Hina mondta, hogy ő látott a SakuraZakánál FT Islandos kitűzőt, így egyből el is indultam felkutató körútra és Valen is velem tartott, mint pár hét múlva kiderült, nem is minden hátsó szándék nélkül xD Így nem is jártam sikerrel és kitűző nélkül maradtam ^^

Majd letáboroztunk a terem egy részén a földre, körbe ültünk és elvoltunk, de végül Xee Mekis étekre vágyott, így páran elmentek, mi pedig Hinával és Valennel közelebb költöztünk a színpadhoz, hogy nézzük a cosplayt. Voltak nagyon szép darabok is, közben pedig a mellettünk ülő csajjal is beszélgetésbe elegyedtünk.

Végül kimentünk, mert Hina barátai hívták. Hamarosan a többiek is vissza értek és Yami nutellát is hozott ^^

Majd vissza mentünk Valennel, mert már fáztunk és beültünk a karaoke terembe ahol épp egy előadás ment még, de hamarosan PV/MV vetítés kezdődött és mi arra vártunk.
A vetítés kezdetére a többiek is megérkeztek, csak Chinonak kellett sajnos mennie :(
A vetítés nagyon jó volt, vegyesen voltak jrock, jpop és kpop videók, amiből én az utolsó kettőt szeretem nagyon, de a jrock vidik sem voltak rosszak, viszont a másik két kategória vidijei alatt mindig party hangulat lett :D
Volt KAT-TUN Star Rider is, aminek mi Valennel nagyon örültünk, természetesen végig ujjongtunk, énekeltük és tapsoltuk, amihez sokan csatlakoztak, így itt is meglett a megfelelő party hangulat, annyira, hogy eddig ez lett a legsikeresebb PV a közönséget nézve, ezért nagyon büszkék is voltunk magunkra :D De a Super Junior A-CHA következett hamarosan, ami még nagyobb tombolást váltott ki ♪ Egy kis felvezetés az estére :D


Miután vége lett kimentünk és míg vártuk Lanát táncoltunk meg fotózkodtunk.

Búcsúzásképp Hajni végig nyalta a fél arcomat xD Megint idióta volt, mint mindig xD ♥

Végül Lana is megérkezett, kissé túlpörgött állapotban, de nála az ilyesmi természetes :D ♥
Lassan elindultunk a buszhoz is, de mivel Valen és én még mentünk az esti Shinshoku-ra is, így a terv szerint csak kikísértük volna őket a buszig, és a hátra lévő időnket még a conon töltöttük volna, de ezt Lana meghiúsította, ugyan is mikor megékezett a busz, szó szerint fellökdösött minket is xD
Így eljutottunk nem tudom hova, ott hosszasan búcsúzkodtunk és Lanával majdnem megszakadtunk a röhögéstől Xee egyik igazolványképén xD
Végül mindenkitől búcsút kellett vennünk, Hinának átadtam a dwaejitokkimat, hogy haza vigye, nehogy baja essék Shinshokun, majd három különböző irányba indultunk.

Mi Valennel vissza Conra, ugyan is még így is volt fennmaradó időnk.
Már eléggé fogyatkozott a tömeg és a legtöbb pult be is zárt, viszont az a terem még aktív volt, ahol táncikálás folyt. Egy kivetítőn láthattunk egy csodálatosan meganimált emberkét, aki az adott zenére táncolt és azt kellett utánozni. Mi a biztonság kedvéért a leghátsó sorba álltunk be, és bénáztunk is sokat, néha már azért, mert a röhögéstől nem tudtunk kellő figyelmet szentelni a csodás koreográfiának xD
Nagyon vicces volt, de végül elérkezett az idő amikor indulnunk kellett.

Adrival eredetileg úgy beszéltük meg, hogy a Nyugatiban találkozunk, de Valennek az az ötlete támad, hogy Zugló közelebb van, szálljunk fel ott a vonatra és utazunk vele a Nyugatiig, ami csak meg megálló, akkor már úgy se szokott ellenőr lenni. Na igen, de most volt, épp ő engedett fel minket a vonatra xD Mi úgy tettünk, mintha jó kislányok lennénk és szorgosan a kabinok felé vettük az irányt, de az első kocsi végére érve megálltunk az átjáróban én az egyik irányt, Valen a másik irányt figyelve, hogy mikor jön ellenőr, hogy akkor gyorsan bemenekülhessünk a wc-be xD
Épp hívott Adri, hogy feltudtunk-e szállni, mikor Valen riasztott, hogy jön a kaller, így hangos röhögés közben száguldottunk be a wc-be, és így próbáltam vázolni Adrinak a kialakult helyzetet, de a röhögéstől nem értett semmit, csak sejtette xD
Igyekeztük vissza fojtani a röhögést, mert lebukás gyanúsnak véltük xD
Aztán egyszer csak vki elkezdte rángatni az ajtót és Valen holtra sápadt arccal meredt rám, mire végre reagáltam és kikiabáltam, hogy fogalaalt xDD
Míg oda értünk a Nyugatiba végig azon paráztunk, hogy nehogy ott legyen a kaller mikor megérkezünk és kinyitjuk az ajtót, mi pedig ketten lesünk majd rá. Így biztonsági fedősztorit gyártottunk, legalább addig sem a csodás "kabinunkkal" voltunk elfoglalva, meg az ottani szagokkal xD A sztori az volt, hogy mi ártatlan vidéki kislányok vagyunk, nem ismerünk itt semmit, csak Conra jöttünk, de el kellett érnünk a vonatunkat a Nyugatiban, és azt tanácsolták, hogy így jutunk oda leggyorsabban, csak nem tudtuk hol kell jegyet venni + hatalmas boci szemek xD
Szerencsénkre végül nem volt szükség a sztorira ^^ Valen nyitotta az ajtót, én kikukucskáltam, de kaller sehol, csak egy bácsi szállt épp le, mi pedig gyorsan ugrottunk is le utána ^^
Adri is gyorsan meglett, és mikor végre sikerült röhögés nélkül elmesélni a kis kalandunkat közölte, hogy nem vagyunk százasok xD

Ezután vásárolmányoztunk narancslevet az Adri által hozott vodkához és elindultunk a Tündérgyárhoz (imádom a hely nevét *w*)
Mivel bevinni nem lehet az alkoholt, mielőtt bementünk volna a közeli aluljáróban elfogyasztottunk az kis üdítőnket hatalmas röhögések közepette, főleg mikor Adri mixert játszott xD
Mondjuk sok hatása nem volt azon kívül, hogy mikor beértünk az első utunk a mosdóba vezetett.
Zeneileg nagyon jó volt a felhozatal, főleg Jitta blokkja, ahol sok jpop is volt *w*
Aztán kezdett recsegni a hangfal és időnként ki is hagyott a hang, vmi gebasz volt a hangosítással. Végül aztán pont YamaPi - Party don't stop számának nagyjából a felénél teljesen meghalt a technika, de a tömeg egy része rázendített egy kpop dalra és táncoltak hozzá :D De ugye party don't stop, és a dal címéhez méltóan sikerült is orvosolnia a szervezőknek pár perpercen belül a problémát és folytatódott a party, ráadásul így újból meghallgathattuk YamaPi-t *w* ♥



Még később is adódtak problémák a hanggal, így Fuxy egyszer csak felcsörtetett a színpadra, és rendre utasított a népet, mondván, hogy aki még egyszer kimeri húzni az erősítőt, annak letöri a a kis karocskáját és feldugja a seggébe... És lezavart minden színpadon táncolót is.
Én nem tudom tényleg szándékosan csinálta-e valaki, ha igen az elég gáz, bár én inkább azt tudom elképzelni, hogy véletlen volt és bízom is benne.

Mivel ez volt a party sorozat 2. szülinapja volt éjfélkor tombola sorsolás is. Adtam egy esélyt a dolognak, ugyan is a megnyerhető CDk közül többnek is nagyon örültem volna, de sajnos nem lett szerencsém ^^
A buli további része zavartalanul telt, szinte végig táncoltuk az egészet, csak időnként mentünk ki pihenni egy kicsit :)

Miután vége lett elbúcsúztunk Valentől, ő ment vissza a koliba, mi pedig a Nyugati felé vettük az irányt. Még több, mint egy óra volt a vonat indulásáig, de szerencsére már bent állt a vonatunk, így nem kellett fagyoskodnunk és felszálltunk a jó meleg vonatra. Még beszélgettünk egy kicsit, volt bőven miről, mert mióta haza jöttem Japánból most találkoztunk Adrival először :) De végül csak elnyomott minket az álom. Adri most Szegedre ment, mert oda költözött Yoshihoz :) Nagyon jól megvannak együtt szerencsére, nagyon örülök neki :)
Kicsit várnom kellett a csodaországi buszra, de a váróban nem fáztam és még WiFi is van :D
Végig zenét hallgattam haza felé, amitől megint rám tört a party hangulat, így az 1km-es földutat a busztól hazáig végig táncikáltam xD
Itthon is pörögtem még egy kicsit, de végül azért olyan 9-fél10 körül azért ágyba bújtam ^^

Nagyon-nagyon jó nap/éjszaka volt sok sok vidámsággal, nevetéssel~ ♥

バイバイ~ ☆

2 megjegyzés:

  1. Ezt hívják úgy, hogy giga post, én nem véletlen szedtem kettőbe a saját beszámolómat. xD
    De szeressük ám a hosszú Claudia-postokat. <33 ^^

    Egy biztos, annyi ölelést és szeretet senki sem kapott aznap, mint a dwaejitokkid. :'D ♥
    Te nem tudod, miket álltunk ki Hinával abban a negyed órában a karaoke teremben, amíg hiába vártunk vissza téged! xD
    A segítőkész barátnő és az F.T Island kitűző keresés története, kihihi~ *ördögi vigyor*
    Fél lábon táncikálás a con legvégén. ♥

    Ahh, ez a vonatvécés sztori megunhatatlan. xDD Annyira idióták vagyunk. x'DDD ♥

    Jó volt olvasni, imádtam ezt a napot. <3

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez most giga post lett, de nem akartam ketté szedni :) Tudom, hogy te úgy csináltad, puskáztam is belőle egy kicsit ^^

    Bocsi, hogy csak úgy eltűntem ^^" Remélem azért kiheveritek a dolgot :'D

    Miközben írtam a vonatvécés sztorit végig vigyorogtam, mint a tejbe tök xDD
    Éljenek az idiótááák xDD ♥

    Az egész nap fantasztikus volt ♥

    VálaszTörlés