2012. febr. 7.

Hina szallagavatója~

Yo~

December 2.-án volt Hina szalagavatója, amit már nagyon vártam, mert imádom a szalagavatókat ^^ én is szeretnék még egyeeet *w* Kár, hogy nem lehet (>_<)

A kontaktlencsémnek is erre a napra kellett megérkeznie, így egész nap figyeltem hozzák-e, hogy akkor egyből fel is avatom és abban megyek. Sajnos nem hozták, így mikor anya vitt ki a buszmegállóba megálltunk megnézni a postaládát, éééés benne volt az értesítő~ *w* El is szaladtunk érte a közeli postára, és megcsodáltam őket az kis üvegcséiken keresztül, de nem próbálkoztam meg berakni őket ^^

A végállomáson találkoztunk Lanával, oda ért be a busza Pestről. Kb. 5 perc várakozás után meg is érkezett *-* ♥
Majd hamarosan Hina szülei is ott voltak értünk, és mentünk az én drága volt sulimba ^^
Jó volt megint a régi iskolámban lenni, az ismerős falak között sok-sok emlékkel ^^
Lepakoltunk és elindultunk megkeresni Hinát, és közben még a tablómat is megnéztük.
Hinus nagyon szép vooolt *w*


Lana épp a Kpop képeket nézegette az iPodomon és visítozott (xD) mikor megérkezett Hina. Megölelgetett minket majd mennie is kellett vissza, kezdésig pedig Lana folytatta fangörl tevékenységét amit én is nyomon követtem a volt sulim szemlélgetésével egybekötve (^ω^)

Majd kezdődött a szalagtűzés.

Miután minden szalag feltűzésre került következtek a csodás osztály videók, hogy szórakoztassák a vendégeket, míg átöltöznek a keringőhöz a menyasszonyi ruhákba.
A szórakoztatás nem igazán jött össze, ugyanis iszonyat hosszú vidik voltak .__. Anno mi csak egy 4-5 perces vidit csináltunk, de ezek minimum a duplája voltak .__. Ráadásul sokszor zavaros történet vezetéssel, így Lanával végig is beszélgettük ^^ Csak akkor visítoztunk, mikor Hina volt látható :D

Végül aztán elkezdődtek a táncok, Hina osztálya volt az utolsó. Minden elfogultság nélkül, de az övék volt a legszebb *w*

Tetszett a dalválasztás és a koreográfia is, nagyon jól megoldották a kevés sráccal is :)
És persze Hina volt a legszebb és legügyesebb :D ♥
Olyan jó volt nézni a táncokat, kicsit újra éltem a saját szalagavatómat is ^^

A keringők után jött a közös tánc, amikor mindenki táncolhatott a családdal, barátokkal. Lana és én is táncoltunk Hinával :D
Sőőőt, még CaramalDansen-eztünk is xDD


Hina hatalmas masnijáért teljesen oda voltam (*ω*)


Lassacskán oszlott a táncolók tömege, aztán Hina felment az osztályukba átöltözni és enni.
Eközben mi Lanával ücsörögtünk és oda ült mellénk a Bognár Ádám, aki eggyel járt anno felettem és elszórakoztatott minket ^^
Majd csörgött Hina, hogy felmehetünk mi is az osztályba, és még sütizhettünk is *w*
Hina srác osztálytársai viccesek, sokat nevettünk, a japán dolgokkal zaklattak minket xD
Na meg labdáztunk valami azonosítatlan zöld, narancsra hasonlító, rücskös gyümölccsel xD
Na meg táncoltunk és énekeltünk 2NE1 I'm the Best-et a folyosón xDD

Valamint Gilly tanárnővel is összefutottam és váltottam pár szót :)

Végül haza indultunk, és kb fél órát vártunk a buszra, de azt az időt tökéletesen eltöltöttük kpop dalok éneklésével és táncolásával xD ♪

Miután beértünk a központba, még volt időnk a Csodaországba menő buszig, így bementünk a Malomba, ahol rábukantunk egy édesség halászós-markolós gépre (*ω*) Mi rá is vetettük magunkat :D A jó az volt benne, hogy csak 200 ft volt és ezért addig lehetett próbálkozni, míg valami ki nem esett *w*
Nagyon élveztük, ugráltunk, visítoztunk és örömködtünk mikor végre sikerült kihalászni vmit :D Mivel már nagyon fájt a lábam a magassarkúban, én mind ezt mezítláb (^ω^)
Poénos volt :D

A csodaországi buszon még tudtunk beszélgetni, de aztán közeledett a megálló, ahol nekem kellett leszállnom. Lana úgy ölelgetett, hogy épp az utolsó pillanatban tudtam leugrani a buszról ♥

Haza érve még muszáj volt kipróbálnom a kontaktlencsémet *w*
Kb 10 perc alatt sikerült is berakni, szóval nagyon büszke vagyok magamra :D
És kaptam hozzá ajándék kawaii tartót is *ω*


バイバイ~☆

2 megjegyzés:

  1. Én is akarok még egy szalagavatót. *____* A legszebb emlékem a gimiből. <33
    Hináék nagyon szépek voltak. ^^

    Az a cukorka horgászós gép meg van még a Malomban? Esküszöm, még soha nem láttam. O_O

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a szalagavató a legszebb emlékem :) <3

    Ott van a mozinál :)

    VálaszTörlés