2012. máj. 31.

hamarosan újra Tokyo~ ☆

Yo~~~

Huhúúú, nagy dolgok történnek már megint veleeeem *________*

Ma megvettük a repülőjegyeket, szóval mától lett hivatalos a dolog:
Június 29-.én megyek Tokyoba ! ! ! !
Méghozzá nem is egyedül, hanem Natsuval együtt *o*

Na de akkor az elejéről :3
Amikor itt volt Seung-chan volt róla szó, hogy majd jön augusztusban is, de aztán mikor egyik alkalommal beszéltünk telefonon, mondta, hogy miért nem én megyek. A repülőjegy olcsóbb is, és amúgy is biztos nagyon szeretnék kimenni. Én a pénzen ne gondolkodjak, az az ő dolga.
Először elutasítottam, mert azért ez nem olcsó mulatság, és kicsit kellemetlennek éreztem elfogadni, de végül sokszor mondta utána is, hogy menjek, na meg való igaz, hogy nagyon vágyom vissza, akár csak egy kis időre is, így végül úgy döntöttem, hogy megyek :)
Megbeszéltem Seung-channal nagyjából az időpontot is. Viszont napközben ő dolgozik, így kicsit aggódott, hogy mit fogok én egész nap csinálni, amíg ő dolgozik.
Aztán eszembe jutott, hogy Natsu mondta, ő is megy vmikor. Így meg is kérdeztem, hogy mikorra tervezi. Eredetileg egy későbbi időpontra volt tervezve az út, de ő és az anyukája is megörült az ötletnek, hogy együtt mehetnénk, és sikerült egy olyan időpontot összehozni, ami mind a kettőnknek jó :) Így anyukája is sokkal nyugodtabb lesz, mi pedig együtt élhetjük át az álmunkat (。╹◡╹。)
Aztán megkérdeztem Seung-chant is, hogy mit szólna hozzá, ha a barátnőm is jönne, így nem lennék egyedül és lesz kivel mászkálni :D
Bele egyezett, úgy hogy ma le is foglaltuk a repülőjegyeket! ! ! *w*
Június 29.-én indulunk és Amszterdamban fogunk átszállni. Tokyoba ottani idő szerint másnap, azaz 30.-án délelőtt 11.55-kor szállunk le Narita reptéren *______________________* 15 órás utunk lesz :D

Natsu 2 hétig marad, 13.-án repül haza, én pedig 1 hónapot, majd augusztus 5.-én indul haza a gépem ottani idő szerint reggel 9.35-kor. Rómában szállok át, majd landolok itthon 17.45-kor, szintén 15 órás repülőút után :) 

Remélem a 7 órás időeltolódáshoz gyorsan tudunk majd alkalmazkodni ^^

Már naaaagyon-nagyon várom *w* Annyira hihetetlen, hogy megint kijutok, ráadásul Natsuval együtt, fuhuhuuu~ (((o(*゚▽゚*)o))) A telefonban egymást megsüketítve visítozunk, mint valami idióta libák :D

Fantasztikus lesz, és Ayakával is tudok újra találkozni *w*
Nyaaaa~ alig tudom elhinniiii >_< Annyira izgatott vagyok, és a gondolataim folyton csak az utazás körül forognak *-*

1 hónap múlva találkozunk Tokyo !  ♥
東京、一ヶ月間後で会う ! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése