2012. aug. 11.

Shibuyai fotózás~


Na sziasztok Bogyókák!

Szorgoskodom megint, bár az itthoni lassú net megpróbál hátráltatni, de én azért sem adom fel :3

Ha emlékeztek,  amikor Natsuval Shibuya 109-ben voltunk egy fotós megkért, hogy készíthessen rólunk képeket. Na ez a fotós, akit most már nevezzünk is nevén, tehát Sasaki-santól jött egy email egyik nap, hogy esetleg készíthetne-e még képeket rólam, ha belefér az időmbe. Így pár udvarias stílusban váltott email után megszületett az időpont és a helyszín: imádott Shibuyám forgatagos utcái.

Shibuyába megérkezve egyből hatalmas YamaPi plakát fogadott, amivel szerencsére nem sajnálták elárasztani az egész környéket, így a nap folyamán több alkalommal is legeltethettem rajtuk a szemeimet *___*

És ha a fangörl-rohamhoz ez nem lett volna elég, tetézték még a dolgot egy gigantikus méretű Jang Keun Suk plakáttal is *o*

Mikor megérkezett Sasaki-san is kezdődhetett a fotózás. Több helyszínen is csinált képeket amit többnyire érdeklődéssel figyeltek az arra járók xD
Pár kép megtekinthető a honlapon: http://transtyle.jp/contents.php?user_id=217
Persze több kép született, de ahogy elnéztem mindenkihez kb ennyit töltenek fel :)

Miután végeztünk beültünk még egy kávézóba, ahol isteni jeges kakaót ittam *w* yummiii~~~
És Sasaki-san is aranyos. Jól elbeszélgettünk, de persze csak is udvarias stílusban :DD Legalább azt is gyakoroltam :))
Aztán neki mennie kellett, de én még gondoltam nézelődök egy kicsit. Először is bementem az egyik kedvenc üzletembe, a Forever 21-ba. 4 emeleten keresztül tele van csudi jó dolgokkal *o* És nem is egy drága üzlet :3 Vettem is egy hosszú nyakláncot, 100 yenre leakciózott karkötőt és egy fekete, kapucnis, hálós felsőt *-*
Aztán egy újságos mellett vezetett el az utam, így bementem nézni Men's Spider magazint, amit Hina kért. Vettem is, de neki szépen letagadtam, mondván nem találtam. Így nagyobb volt az öröm mikor kezébe nyomtam aztán itthon szülinapjára ^^
Egy Tsutayaba is bekellett mennem, de csak nyálat csorgatni a hatalmas YamaPi - Ero emelvényél *o*
Nehezen, de sikerült azért elszakadnom tőle, bár legszívesebben fogtam volna az egészet és uzsgyiiiii~~ *_____*






Imádom Shibuya-t, sok érdekes és egyedi stílusú emberkét látni. Ráadásul Japánban az a jó, hogy felvállalhatod a saját stílusodat, még ha az el is tér a szokásostól vagy épp már extrémen különc, elfogadnak. Nem guvadt szemmel figyelnek és fintorognak... Pedig még a térd fölé érő zokni annyira nem is merész, itthon már azzal is úgy megnéznek, mintha legalábbis 3 fejem lenne :'DD És pont ezért élvezet itthon polgárpukkasztani xD

A végére még egy csodálatos Ero plakát, sőt egyből dupla *o*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése