2012. aug. 31.

Disney Land~



Sziasztok Bogyókák!

Megint jó régen volt bejegyzés, de mentségemre legyen mondva, most gólyatáboroztam :DDD


 A sulival tavaly voltunk DisneySea-ben, így Seung-chan arra gondolt, most menjünk el DisneyLand-be :3
A japánok imádják a Disneyt, rengeteg embert lehet látni Disney-s cuccokkal mászkálni ^^

Már otthon eldöntöttem, hogy vágyom csini Minnie fülekre ha nem túl drága, és szerencsém is volt. Baráti áron találtam ezt a cukiságot *___* nyaaa~~~ (megjegyzem, a gólyatáboros jelentkezési lapomon is ez a kép díszelgett xDD)
Még haza is ebben mentem xDD Bár Japánban ez annyira nem kelt azért feltűnést :3

Mikor bementünk épp sétálgattak a Disney figurák és lehetett velük fotózkodni is, de a vége felé járt már a dolog. Még épp sikerült elkapnom a cinit :3

Ennyi idő elteltével már kicsit nehéz teljesen vissza idézni mindent, ezért is úúúútálok ennyire elmaradni ^^"











Először szétnéztünk kicsit, egy boltrengetegen át vezet az út a játékok felé. Ott találtam a fentebb látható csodálatosan megdizájnolt  napszemüveget is xD De azért erőt vettem magamon és ott hagytam :DDD


Nagyon meleg volt, úgy hogy először is ettünk egy jégkásás jégrémet, nyamm~~ :33
Aztán hajókáztunk, az nagyon vicces volt. Egy nagy folyó volt, azon mentünk és úgy volt megcsinálva, mintha egy dzsungelben lévő vízi kaland lenne. A parton és a vízben is voltak mindenféle állatok vagy éppen indián törzsek táborai. Az egyik kedvencem az oldalt látható, "az orrszarvúak felkergették a köcsög vadászokat a fára" című kép :3 A hajó kapitányunk nagyon vicces egy fazon volt, dőltünk rajta a nevetéstől xDD
még a tea és a víz is Disney styleban :D





Ültünk még utána vízi hullámvasúton is, az nagyon jó volt :D A hegy belsejében lassabban haladtunk, két oldalt mese kaland, aztán kiérve zuhantunk nagyot :DD Imádtam.♥ Még csoda kép is van róla :D
Volt felvonulós móka is, rengeteg mese karakterei vonultak fel. Mindegyik mesének saját hatalmas gurulós kocsija volt, körülötte pedig a mellékszereplők táncoltak. Nagyon látványos volt. :) Ami meglepett, hogy nagyrészt külföldiek voltak beöltözve. "Foglalkozása: Csipkerózsika" xDDD
 
Rendes hullámvasúton is ültünk *w* Teljesen rá vagyok kattanva a hullámvasurakra :D

Aztán voltunk 3D moziban is, ahol Michael Jackson táncolt egy űrhajós történet keretében *w* Eszméletlen volt, ezt is imádtam *o*
Utána sorba álltunk a következő játékhoz. Egyszer csak egy csapat diáklány érkezett és elkezdtek ott zsibongani, hogy mennyire kawaii vagyok (❁´◡`❁) Mondjuk sztem ők kawaiibbak voltak, de azért melengette a lelkemet, nem tagadom :D
Kb fél órája álldogáltunk már, amikor kiderült, hogy vmi hiba miatt nem indul a dolog, de kárpótlásul kaptunk egy olyan jegyet, amivel soron kívül be lehetett menni egy bármelyik játékra. Mi vmi szörnyecske lövöldözősre mentünk xD Vicces volt :P
Nagyon szerettem volna egy Duffy macit, ezért még azt kerestünk, de kiderült, hogy csak Sea-ben árulnak :( Gonoszak >_<

Ez most ilyen kis tömör lett, biztosan sok mindent kihagytam. Ezért nem szabadna lemaradnom ^^

bai bai~~~

6 megjegyzés:

  1. kettőn is szakadok XDDD
    1. "Foglalkozása: Csipkerózsika" XDD
    2. "HULLÁMVASURAK" XDD elírtad a hullámvasutat baby <333 hahaha imádlak

    VálaszTörlés
  2. jajj, nem láttam xDDD de így is jól hangzik, úgy hogy úgy hagyom, hagy röhögjenek mások is xDD

    Én is imádlak <333

    VálaszTörlés
  3. Az az egérke miből van? :D
    Annyira vagányan nézel ki abban a szemüvegben~ Szoktál te egyáltalán napszemüveget hordani? Szerintem, én még sosem láttalak benne, de tök jól áll. ^^
    Az nem inkább jégkásás jégkrém? Amúgy, érdekes kombináció, bár így legalább a fagyit biztosan megenném róla. Nem igazán szeretem a jégkását. Azt hiszem. Időnként túl csábító, és ha mindenki vesz a társaságomból, szoktam én is, de az idén nyári poharam is háromnegyedig még teli végezte a kukában. xD;;
    Dzsungelben hajókázás és zuhanós kép <333

    Mekkora lemaradásban tetszik lenni?

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom miből van, de egy ember van a belsejében :DD
    Nem szoktam sosem napszemüveget hordani, mert irritál. Kb fél perc után úgy érzem, hogy letörik az orrom ^^
    Miért lenne jégkrém? Fagyi volt rajta :3

    Nem is tudom pontosan, de már nemsokára reppenek haza ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xDDDDD Úgy értettem, melyik meséből? :'D
      Ohh, értem.
      Nem azon akadtam fent, hogy fagyi vagy jégkrém (Egyébként, te is jégkrémet írtál a bejegyzésben. :P Vagyis nem is, mert jégrémét. xD <33), mert az édes mindegy, hanem hogy szerintem nem jégkásás jégkrém, hanem inkább jégkrémes jégkása, mivel inkább a jégkása dominál benne, nem? :)

      Törlés
  5. Jah x'DDD Passz, sztem a Hamupintyőke ^^
    Jajj, tudtam, hogy át kellene olvasnom, de lusta voltam x'D
    Valóban :DDD

    VálaszTörlés