2012. aug. 22.

Váratlan FT Island koncert *-*


Bogyókák, sziasztok~

Megpróbálok szorgoskodni egy kicsit mielőtt elmegyek gólyatáborba, úgy hogy itt egy újabb bejegyzés :3

Most visszatérünk megint Japánba a soron következő beszámolóval, amikor is Ayakával és Mayukával találkoztam *o*
1 órára beszéltük meg a találkozót Ikebukuróban, ami nekem különösen jó helyszín választás volt, mert ott van egy nagy Book off, ahol is ajándékok beszerzését terveztem és vittem is véghez, így több magazint és CDt rejtő, igencsak súlyos zacskóval várakoztam Ayakáékra ^^

Olyan jó volt újra látni őket *-* Mayukától kaptam édességet. Igen, ez egy édesség :DDD
 Egyből aznapi célpontunk, Odaiba felé vettük az irányt :3
Átszálláskor kiszúrtam egy Karasumori irányát jelző táblát, amit feltétlen meg kellett örökítenem Ayakáék nagy csodálkozására xD Aki látta a Tumblingot, tudja miért :DD
Kedvenc, a magasban lévő síneken futó vonat vonalammal, a Yurikamome-sennel mentünk ♡ A kilátás változatlanul gyönyörű volt, de valami mégis eltudta vonni róla a figyelmemet. Szemben velem egy csajszi csuklóján ott díszelgett egy sárga karkötő amin fekete felirat hirdette: Primadonna!!! *O* Ez biztos rengeteg laikus embernek nem mond semmit, de én egyből tudtam, egy FT Island rajongóval futottam össze a vonaton! Épp, hogy kiörömködtem magam Ayakáéknak, kiszúrtam egy másik lánynál egy HongKi-s telefonhátlapot!!! Majd egy táskát, amit FT Island kitűzők díszítettek. Sorban tűntek fel különböző fan cuccok, amik bizony azt sejtették, hogy itt vmi készülődik, amiről én nem tudtam. Értetlenül néztem szembe a ténnyel, hogy a vonat zsúfolásig tele Primadonnákkal! Mikor leszálltunk Ayaka oda is ment két lányhoz és megkérdezte őket, hogy mi okból nőtt meg hirtelen az egy négyzetkilométerre eső Primadonnák száma. A válasz hallatán kisebb sokk ért: FT Island koncert lesz a délután folyamán! ! !  *O* 
Nem tudták megmondani, hogy lehet-e még jegyet venni, de abban biztosak voltak, hogy kintről is hallható lesz a koncert! Hajjajj, nem kicsit pörögtem fel és kezdett őrült kalapálásba a szívem o(*゚▽゚*)o Ráadásul annyira aranyosak voltak, hogy kaptam tőlük 3 fényképet HongKi-ról! *o*
Így kb 3 méterrel a föld felett lebegve és az újonnan kapott kincseimet szorongatva mentünk tovább eredeti célunk felé, egy Sony szórakoztató hely felé, mert a koncertig még volt időnk, így szerencsére belefért.
Nagyon érdekes volt, jókat nevettünk és sok érdekes dolgot láttunk/hallottunk. Vadásztunk vízi élőlényeket detektoros keresővel, 3D-ben moziztunk, láttunk érdekes bemutatót arról, hogyan tud egy egyszerű vízbuborék fülsüketítő robbanással kipukkani. Meghallgathattuk a hangunkat többféleképpen, mint pl részegen, férfiasan, álmosan stb. Egyik kedvencem az volt, mikor egy gép érzékelte hogyan mozog az előtte álló páciens és egy kivetített pingvin/robot/cuki kislány csinálta ugyan azt. Én eltáncoltam az I'm the Best-et, meg egy kis Shy Boy-t is, nagyon vicces volt és sikert is arattam vele xD

Itt jól el is telt az idő, így mikor kijöttünk egyből a koncert helyszínét indultunk felkutatni. Sajnos bejutni már nem sikerült, de szerencsére szabad téri volt, így nem csak hallottam, de még láttam is nagyjából a koncertet! ! ! ! ! ! *O* Nem tudom elmondani micsoda boldogság volt ez nekem! HongKi-t, a kedvenc koreai előadómat láthattam és hallhattam élőben! Imádom a hangját és végre nem a fülhallgatón vagy a laptop hangszóróján át, hanem egyenesen a színpadról surranhatott be a fülembe az a gyönyörűséges hangja ♥ Már megint tudtam, piszkos mázlista vagyok, hogy egy ilyen fantasztikus szerencse ért (❁´◡`❁)
Először egy távolabbi dombocskáról szemléltem drágaságomat, de aztán előrébb mentem a helyszín bejáratához, ahonnan még jobban lehetett látni és hallani. Rajtam kívül még sok Primadonna élvezte ugyan így, de szintén teljes átéléssel a kb fél órás mini koncertet ♪ Annyira hihetetlen, hogy ott állt előttem kb 500 méterre, jajjj~ HongKi ♡スキ♡
Teljes mámorban úszva a koncert után még mászkáltunk a közeli plázában. Megejtettem szokásos 100 yen shoppos túrámat is :3 
Kedvenc Forever 21 üzletemben pedig vásároltam egy csodálatos rózsás gyűrűt *-* Miközben gondosan kiválasztottam a szépségemet, belebotlottam egy kevésbé szépségesnek mondható darabba is xD Édes bogárka, nem? :3

Naggggyon-naggyon jó, sőt fantasztikus nap volt ! ! ! Az egyik legjobb ♥


Haza érve alig vártam, hogy elújságolhassam Seung-channak milyen fantasztikus napom volt, de ahogy kinyitottam az ajtót egyből a morcos képe fogadott, amivel szokás szerint le is szívta abban a pillanatban az összes energiámat. Persze megmondani nem tudta mi baja... Lehet, az volt, hogy egyszer véletlenül később merészkedtem haza érni nála...
De egy ilyen napot még a puffogásával sem tudott elrontani, így anélkül, hogy  megoszthattam volna vele, magamban voltam el csodálatos új élményeimben (●◠◡◠●)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése