2012. aug. 21.

rózsa~


Sziasztok Bogyókák!

Hosszú kihagyás után megint itt vagyok és egyből egy kis kitérővel ^^
A Japán utam beszámolóinak még nincs vége, van még hátra pár, csak sajna az időm  mostanában nem igazán engedi, hogy folytassam a mesedélutánt ^^ Sok az intézni való az egyetem körül.
A másik pedig a nagyon lassú itthoni netem, amivel felszenvedni a képeket nem épp a legkellemesebb időtöltés, de nem adom meg magam már csak azért sem :3

Mielőtt kimentem Japánba csinált nekem Szilvi csidi-csudi körmöket, de bármennyire is szerettem, a 6 hét eléggé megviselte őket és inkább már karmokká nőtték ki magukat ^^
Pár napja viszont új szépségeim lettek *-*
A bal oldali képen látszik, hogy mennyit vágtunk le belőle, durva :'D

Már otthon szétreszeltem a körmeimet és leszenvedtem róla a köveket, mert Szilvi egy igazi szadista és nem mertem rá hagyni ezt xD Így is maradt neki elég élvezet, ugyan is két körmömet úgy ítélte meg, hogy jobb ha leszedjük és újat építünk helyette. És sikerült olyan finoman és nőiesen leszednie az egyiket, hogy letépett a saját körmömből is egy kisebb darabot, így megcsodálhattam milyen gyönyörű hús lapul a körmeim alatt :'DD Nem kicsit visítottam mikor alkohollal fertőtlenítette, a gombásodás elleni kence felviteléhez pedig kisebb harcot vívtunk míg végül lefogott és hangos visítozásom közepette lekente vele xDD

Feladtam Szilvinek ez alkalommal rendesen a feladatot, mivel Japánban nem kevés köröm mütyürt szereztem be, többek között nagyobb méretű rózsákat is *-* Van köztük egy, aminek a színe hasonlít a rózsáméhoz ami a gyűrűmet díszíti, így elsőnek erre a rózsára esett a választásom *-* Én teljes szerelemben élek a körmöm végén kitüremkedő "bumszlikkal". Ja, még a ronda jelzővel is volt aki illette :'D Nem mintha ezzel ellehetne venni a kedvem tőle, sőt! Eltudnám képzelni, hogy a többin is legyen, csak valami más elrendezésben *___*


Miután ilyen röviden írtam a körmeimről térjünk át a mai napom boldogságára: felvettek  koleszbaaaaaa!!!! *_____*
Még délelőtt azt mondták, hogy nem vettek fel, de 9. vagyok a várólistán, aztán már délután jött is a telefon, hogy bent vagyok!!! Annyira boldog vagyok *____* A beköltözést elsejére tervezem, mert az előző időpontban pont gólyatáborban leszek *o* Nyajj, azt is nagyon várom már *-* Pénteken megyek fel és Natsunál alszom, majd másnap együtt megyünk \(^o^)/ Japánban találkoztunk utoljára, már nagyon hiányzik ♥
És Noellel is fogunk találkozni, meg jó lenne még Nekoval és Lanával is *-* Szóval nagyon boldogságos napok következnek, viszont ez megint blogolás hiányt jelent, viszont blogolni valót gyárt :3 Holnap megpróbálok lemaradást pótolni, mert így megint soha nem érem majd utol magam ^^


2 megjegyzés: