2013. aug. 8.

Csiga rodeo~

Sziasztok Bogyóóóókák :3


 
Megbeszéltük Lanussal, hogy hétfőn felmegyek hozzá, ott alszok és másnap tőle megyek táncra. Hétfőn kora délután már fent is voltam és a Bubu mentem, mert oda beszéltük meg a találkát :3

Kicsit köhécselek mostanában, úgyhogy japán szokás szerint, maszkban közlekedtem aznap, ezzel jelentősen magamra vonva a figyelmet xD





Meg is érkezett hamarosan Lana, kikértük az incsi-fincsi bubble teánkat, majd hamarosan beszélgetésbe elegyedtünk (mondjuk főleg Lana, az én gyér angol tudásom kevésbé tett alkalmassá a társalgásra ^^") két nagyon aranyos koreai lánnyal :)
Szokás szerint elég sok időt ott töltöttünk, majd elmentünk a tmobileba, hogy Lana intézzen magának netet, aminek végül az lett az eredménye, hogy az eredeti céltól jelentősen eltérve, egy új telefonnal távoztunk az üzletből xD
Van egy elég kedvező csomag egyetemistáknak, amit ajánlott az eladó Lanának és így ingyen elvihető volt a telefon. Mivel még Lana nem egyetemista, majd csak szeptembertől, így az én diákommal vettük xD És telótestvérek lettünk, mert ugyanolyat választott, mint az enyém ^^
Az új telekommunikációs eszköz megszerzése után szétnéztünk az útba eső Invázióban, ahol akciósan (és így potom pénzért) beszereztem ezt a párduc mintás kis sálat *o*
Beültünk a Mekibe enni, ahol a wifit kihasználva telepakoltuk Lana telóját alkalmazásokkal, majd irány haza.
 
 Kicsit átjött Lana anyukája is, majd kb semmittevéssel töltöttük az időt. A semmit tevés egyik része volt a csiga rodeo xD




Végül összeszedtük magunkat és elmentünk boltba, ahova zárás előtt kb 5 perccel sikerült beesni, vagyis már majdnem este 10 óra volt, de még sikerült beszerezni némi élelmet és bambit az estére.
Aztán neki álltunk készülődni meg szüpürtyülni és felhívtuk Haut. A beszélgetés kezdete a következő volt:

Én: Szia~ mit csinálsz ma este?
Hau: Még nem tudom. Mert hol iszunk???


xDDDD 

Végül kb éjfélkor találkoztunk és indultunk el Mori2-be, ahol úgy hajnali 4ig voltunk és igen jól éreztük magunkat~ ♪ Táncoltunk sokat, több termet is meglátogattunk. Sőt! Még karaokéztunk is Lanával, Hau csak röhögött rajtunk xD Még szerencse, hogy senki nem készült paradicsommal x'D

Már világossal sikerült hazavergődni, nagyon jó kis este/éjszaka volt :D ♥
Mikor hazaértünk csak bedőltünk az ágyba és addig aludtunk, amíg a meleg miatt már képtelenség volt tovább, ezután meg fetrengtünk. 


reggeli utáni csendélet az ágyon
Nagyjából délután 2 magasságában eljutottunk oda, hogy reggelizni kellene. Utána további döglés volt a program, végül nagy nehezen neki álltunk készülni, mert Lana ment dolgozni 5-re.

Én úgy terveztem, hogy a 16.50-es vonattal jövök haza, így felkerekedtünk. De aztán terveim módosultak a vonathoz mentet, ugyanis történt pár napja, hogy az egyik kismatka elfogyasztotta a telefontöltőmet jóízűen, így szükségesnek látszott beszerezni egy újat. Szerencsémre Tomi felajánlott egyet, mert neki több is volt. Viszont, hogy mikor tudjuk megejteni az átadást nem volt lefixálva és pont a buszon írt, hogy épp ráérne ha nekem is jó és eltudok menni hozzá. Így hamarosan már nála voltam, boldogan átvehettem az új töltőmet, amit most gondosan rejtegetek a mini ragadozók elől, nehogy ez is a martalékukká váljon ^^
Tomi pedig bemutatta a két kígyóját is, hát nagyon kis szépek *-* Sőt, az egyiküket a kezembe is kaptam, ő gyönyörű sötét narancssárga színben pompázik. Nagyon furi étzés volt, ahogy tekergett a karomon, a csuklómra, mint egy karkötő volt a farka rákulcsolódva :D

A végére pedig itt a 2NE1 új MVje, a Do you love me, ami teljes szerelem *o* A zene is és az MV is~ Tetszik, hogy házi kamerás party fílingje van  ♡
A dance practicet is imádom, meg kell tanulnom ezt a táncot ★


Partyzás után party MV

1 megjegyzés:

  1. Ááááááá!!! Nekem is ugyanolyan Frakkos lepedőm volt gyerekkoromban! :D De még mindig megvan!! ^^

    Sunny

    VálaszTörlés