2013. aug. 4.

Girl's Life

Sziasztok Bogyóóókák~

Most nincs semmi érdekes mesélni valóm, itthon punnyadoztam a hétvégén, bár ebben a melegben nem is nagy a lendület, hogy kimozduljak ^^
Tegnap este azért bementünk egy kicsit a városba, volt egy kis hepaj és meg volt beszélve ismerősökkel, hogy találkozunk. Kb éjfélig lehettünk bent, beszélgettem egy jót :)

A mai nap semmit tevés jegyében telt~ Megnéztem újra az egyik kedvenc filmemet, a Girl's Life-ot ♥ Egy gyaru lány a főszereplő, aki Osakából jött és próbálja Tokyoban megállni a helyét, ami kezdetben nem könnyű. Az egyik kedvencem benne Jimmy, a teknőse :D És a "yuuko no shirushi", vagyis egy japán nasi, ami mindig van nála, és ha valakit kedvel, akkor ad neki egyet ^^ Meg a kedves hajléktalan bácsi, akivel összespanol :)
Ha valaki szeretne belőle egy kis ízelítőt, akkor itt a tralier:


(Ha jól tudom, készül/t hozzá magyar felirat is, angol pedig egészen biztosan van. Én japánul néztem^^)


 A mai nap végre egy hét után kb fél lépéssel előrébb haladt egy dolog, ami egy ideje állandóan a fejemben kavarog. Nem nagy az előre haladás, de a semminél egy kicsit több. De még nem merem semmibe se beleélni magam, mert nem tudom biztosan, hihetek-e neki. Remélem hamarosan kiderül, hogy mi lesz. Remélem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése