2013. aug. 3.

Pacific~ ☆

Sziasztok Bogyeszkák :3

Egyik nap Pestre menet News-t hallgattam és rám tört a nosztalgia, hogy milyen jó lenne megint megnézni az egyik koncertjüket. Ezt a gondolatot twitteren is megosztottam, Valen pedig egyből kapott az ötleten, így szerdán már robogott is ki hozzánk az egyik délutáni busszal, hogy miután ki cicáztuk magunkat bevegyük magunkat a gép elé és megnézzük a NEWS Concert Tour Pacific 2007-2008 - The First Tokyo Dome Concert-et (köszönjük Wikipedia a pontos címet :D)
Persze végig beszéltük és énekelgettük az egészet. Tego elég sokszor került terítékre, amit annak köszönhetett, amit az utóbbi időben leművel a csajokkal. Elég sok perverz vicc született, köszönjük Tegoshi a tökéletes alapot :DDD
Koncert után még néztünk vidiket, beszélgettük és már javában a közeledett az este, amikor Valen anyukája is megérkezett. Még beszélgettünk erről-arról, de főként Valen közelgő Japánba való utazásáról. Megint elláttam pár jó tanáccsal ^^
Nagyon jó kis délután volt, remélem azért az utazása előtt még tudunk együtt tölteni egy kis időt ♥


Csütörtökön pedig elkezdtünk egy új táncot, amit még nem árulok el, hogy mi lesz, de én teljesen oda meg vissza, meg ide is és amoda is vagyok tőle *O* Nagyon-nagyon élveztem a próbát, alig várom, hogy folytassuk ♪~


És végül a mai alkotásom, az új körmöcském ^^
A kép nem adja vissza, de szerintem, még ha önfényezős szagú is, nagyon szépek lettek, most elégedett vagyok a művemmel (*´∀`*)
Azért egy ideig elszórakoztam vele, főleg bal kézzel. Azokat az apró gyöngyöket egy élmény volt kirakosgatni, de megérte~






Most pedig irány az ágyikó ^^ 
Bai-bai~ ☆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése