2013. aug. 27.

Mezítlábas

Sziasztok Bogyókááák :)

Rég írtam megint, de most nem főként az alattomos lustaságnak való behódolás miatt, hanem mert nem nagyon volt mit blogolni ^^

De azért mégis akad itt valami :) Egy szerdai napon találkoztunk Valennel, Mónival és Katával Kecskeméten, egy szoba talit tartva.
Egy fincsi mekis fagyival indítottunk a Malom tetején, ahol hosszasan ücsörögtünk és szokás szerint a jó hangulat se maradt el :)

Végül elindultunk, hogy Mónit körbevezessük városkánkban.
A Zrínyihez érve Valen elmesélte, hogy mikor oda járt általános suliba, gyakran beleültek az ölébe a közelben lévő Katona József szobornak xD
Odaérve egyből láttuk is, hogy szegénynek már igencsak fényesre koptatták az ölét a benne ücsörgő gyermekek xD Persze ezt nekünk is ki kellett próbálni :DD  És mivel annyira vágyakozóan tekintgetett a sapimra, így azt is felpróbálhatta xD



A város nézést én mezítláb ejtettem meg. Igazából több időt töltöttem ezen a napon mezítláb, mint cipőben, ugyanis történt, hogy rettenetesen feltörte a pipellőm a sarkamat >__< Pedig ebben is szilvesztereztem, és akkor nem tolt így ki velem a kis mocsok...

A városnézés után megéhezve visszatértünk a mekibe és újabb pár órát még ott töltöttünk :) Mikor Hina végzett a melóval ő is becsatlakozott és végül együtt jöttünk haza :)

Nagyon jó kis nap volt, fura lesz a szoba Valen nélkül ♥


 ☆ ★ ☆


A végére pedig egy inspired kép ^^ Nagyon megtetszett ez a hajbalelógóskendős dolog, így gondoltam teszek vele egy próbát :)

És az új körmöcském is megmutatom, amit tegnap alkottam ❁

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése