2010. márc. 17.

kakaoke, tegomasu no uta

Szombaton voltunk Pesten karaokézni :D Kicsit késve ugyan, de délután elindultunk. MEgálltunk útközben megnézni anya paciját, Bolerót, aki pénteken költözik vissza haza ^^ Aztán megérkeztünk Ágiékhoz. Onnan 9re mentünk karaokézni. Titta jó volt ^^ Bár mi inkább nem énekeltünk, de mások igen, és volt egykét nagyon jóó iss ^^ Mi meg táncoltunk :)
Fél6ra sikerült haza érni, és én vezettem :D Jól ment ahhoz képest, hogy kb már fél éve nem vezettem ^^ Szóval sikeresen haza értünk, és már világosodott mire ágyba kerültünk ^^

Másnap aludtam kb délután 2ig, aztán sajna csak késő délután jutottam át Csabihoz.
Hétfőn, munka szüneti nap lévén otthon voltam. Végére jutottam a My Girl-nek. És nekem annyira tetszett *__* Egyik ekdvenc doramam lett *__* Aiba Masaki-t is megkedveltem benne ^^ És az utolsó részben egy jelenet erejéig, de feltűnt Sakurai Shou isss *___*
Aztán táncszőnyegeztem még, és tanultam japánt is ^^

Egyik nap végre megnéztem a Tego és Masu, vagyis a Tegomasu koncertet, a Tegomasu no uta-t :D És pozitív csalódás volt :) Nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni ^^
Nagyon élvezhető koncertet sikerült összehozni a srácoknak. Jó számokkal, látványos és vicces elemekkel, és végig megvolt a kontakt köztük és a közönség között :) Na meg amikor bénáztak is funny volt XD Tego 2x is elrontotta a szöveget, és nem azt a sort énekelte, ami következett volna XD De nem zavartatta magát, énekelt tovább, mintha mi se történt volna XD
Aztán Masu taknyálása XD Az egyik rövid MC részben a színpadról is volt szó, h mennyire csúszós. Nem sokkal később, az egyik szám közben Masu úgy gondolta, hogy csúszkál rajta egy kicsit, de ehelyett a talaj csúszott ki a lába alól XD A zutto szót énekelte, amiből így az lett, hogy zutt-uuh XD Tego hangja is ingadozott a röhögéstől éneklés közben, aztán felsegítette Masu-t, és ment tovább a koncert. Ezt a részt többször is vissza kellett nézni XD

Ha már Tegomasu koncert, akkor a végére egy részlet a konciból ^^ A Bokura no uta-t megtaláltam hun subbal, szóval azt teszem fel ^^ Szerintem nagyon aranyos dal, én nagyon szeretem ^^ Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése