2010. márc. 19.

vicces nap XD

Yo Minna!
Hát a mai napom elég funny volt XD Egész nap Jóbarátokat néztem, szóval a jó hangulat meg volt alapozva, ráadásul holnap KamiKaze, szóval pörgés van :D
Megyek át a főtéren,aztán egyszer csak elém ugrik 3 srác egy-egy "ingyen ölelés"-es táblával XD Mondom ok, végül is Conon is FreeHug-os táblával rohangálás van XD Erre elő került egy 4. srác is,majd gyors oda kiáltottak egy 5. haverjuknak isss XD Szóval végig ölelgettem 5 srácot a közelben lévők nagy vidámságára, és mindezt meg is örökítették XD
Majd tovább haladtam ciő vásárlási szándékkal egy közeli kínai üzltebe ^^" Na hát ott van egy nagyon helyes ázsiai eladó srác, akit eddig mindig az emeleten láttam, de most a földszinten volt, ahol a cipők iss :P Sztem már megismert, láttam a felismerést a szemében, hogy ez az a csaj, akiről sugázik az ázsia fanságXD Végig pillázott is XD
Aztán Okaasan is oda jött, onnan együtt mentünk tovább autóval, amikor eszembe jutott, hogy a pizzámat bent felejtettem Kikforban. Mivel pont előtte mentünk el, gyorsan kiugottam a piros lámpánál. Na ott egy ismerős állt az ajtó előtt, és beszélgetett egy fazonnal,akit csak hátulról láttam. Erre megfordul ,és nem egy ázsiaia volt?!! XD Vonzom őőket XD
Aztán a pizzát megszerezve állok a zebránál, fejem vidul. Ezt e túloldalon álló srác kiszúrja, és széles mosollyal pilláz felém XD Persze nem bírtam levakarna a vigyoromat XD
Na onnan Auchan. Kifelé jövet a parkolóban megint csak kitört belőlem az ázsia, perzse főként japán imádatom, és ennek elég hangosan, bakkecske ugrásokkal megfűszerezve hódoltam XD E csodás mutatvány szem- és fültanuja volt egy fiatal srác,aki egy merciban ült nem messze XD És szemmel láthatólag elég jól szórakozott XD Kifelé kanyarodásnál széels mosoly kíséretében integetett iss XD
Ma sikerült minden létező helyen hülyét csinálni magamból. :D Ezz azz, frankó :D
Dai-al ledumáltam, hogy lesz NewS, YamaPi, KAT-TUN, Arashi és LM.C poszti is KamiKazen :D De várom már a holnapoooot *___*
shalala shalala, uta wo utaou aisuru anata no tame ni.... (pörgééés van :D)
chuuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése