2010. márc. 10.

nanika

Yo Minna!

Rég nem írtam... Hm...
Szombaton otthon voltam, este pedig mentünk Wanted-ba, aztán meg az oviba is benéztünk, megint volt party, egy srác ünnepelte a szülinapját. Itt nem maradtunk kb 20 percnél tovább, már nagyon megvoltak gajdulva az emberkék XD

Hétfőn fél4 kor hív Zoli, hogy ráérek-e talizni. Rá hát. Így taliztunk 4kor, kaptam cíp virágocskát nőnapra, aztán ki is jött hozzánk. Megint Tekken-eztem :D

Tegnap elmentünk Adrival vásárolni, mert ő is akart pinku gatyát :D Hát elég szokatlan látvány elsőre Adri pinku gatyában, a talpig fekete után XD De jóó~ ^^

Nőnap alkalmából felhívott még apám iss o.O A Karácsonyt és az Új Évet elfelejtette, na de a nőnapot már nem... Arigatou Otou-san, megvagyok hatva -.-"

Csabitól pedig kaptam gyönyörű ( bár sajna mostanra már kicsit hervadt) vörös rózsááá~t *__* ééééés RIZSESCSOKIIIII~T *__________* Nyamm,nyammm :D

KAT-TUN, Break the Records koncertje nagyon tetszik ,emgnéztem már 3-4x a napokban, szóval gondoltam, tezsek egy próbát egy másikkal iss :D Igaz, ez már régebbi, de nem is rosssz :D A 2007-es, Cartoon KAT-TUN II You Concert-et néztem meg. ^^
Hát a stylist-ot fel kéne 4elni egy katanával, mert néhol oylan maskarákat adtak a srácokra, hogy nem tudtam eldönteni, hogy nevessek vagy sírjak o.O
Az hogy Jin után folyik az ember nyála, az alap, de Ueda Tatsuya aki még nagyon bejövőőőss *___* Olyan kis helyess ^^ Szóval rakok is be róla egy vidit :D Érdekes személyiség, és még jól is néz ki ^^
És Tanaka Koki se lenne rossz, csak nem tudom milyen felindulásból, de van amikor szőke,és rövid haja van -.-" Az még hagyján, rövid, de SZŐKEEE? o.O blöeee :S A Rescue-ban nagyon kakkoi *__* Mindig olyan haj kéne neki :D Kaptok is egy vidit róla is. >.< Olyan jó ahogy táncool, ahogy énekel, a hangja, és a szám is, bár kicsit perverz a szövege :P

Akkor a vidik:

Ueda Tatsuya vidi ~ KAT-TUN - Peak


Tanaka Koki - Make U Wet


chuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése