2010. márc. 3.

pinku zubon ^^

Yo!
Tegnap elmentünk Okaasan-nal vásárolni. A közelgő névnapom alkalmából kaptam egy pink nadrágooooot *_____* már régóta akartam színes gatyát, még egy türkiz kék is be van tervezve >.< És vettem még egy halvány lila, leopárd mintás kendőt iss *__* Szandinak szürke van, és annyira megtetszett, hogy feltétlen be kellett szereznem belőle egyet :D Ja,meg találtam japán malacka-mesefigurás zonkiiiit isss *___* Mint amilyen Mimi pénztárcáján is van :D Szóval most nagy a boldogság :D Emesével is összefutottam, aminek megint csak nagyon örülök, mert már olyan rég láttam ^^ És tegnap elkezdtem nézni egy új doramat, a My Girl-t, és nagyon tetszik eddig ^^ Az Arashiból Aiba Masaki a főszereplő. A végére pedig 2 kép az új nadrág-kendő összeállításról :D

Majd elfelejtettem ^^ Láttam egy bugyiit, amin cuki gésa baba fej volt :D Le is fotóztam >.< Íme:

Hát nem kawaii? deee XD

chuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése