2010. szept. 19.

AnimeCon♥

Tegnap AnimeConon voltam Pesten :)

Hajnali fél1ig néztem a Bloody Monday-t, aztán reggel 6kor keltem, összeszedtem magam és indultam a 7.10-es buszhoz. Ami nem volt -.-"
Így felhívtam Csirkét, hogy hontou ni gomen, de nincs busz :S Így csak a következő vonattal tudtunk menni.
Viszont lett időm venni pillanatragaszót, amivel a vonaton rögzítettem a csodás körmeimet <3
Gyorsan meglettek a jegyek, majd Csirke még spsanolt haverjaival, utána pedig masíroztunk is befele. :)

Egyből össze is találkoztunk Honamiékkal. :) Szétnéztünk, mászkáltunk, Xee-vel is összefutottunk. Natsu kb egy óra múlva érkezett egy bnőjével.
Csirkével néztünk cosplay versenyt, de nem volt olyan jó. De azért volt pár szép darab :)
Miután many people-t végig kérdeztem, hogy van-e véletlen egy tolla, Honami benyögi, h "Most jut eszembe, nekem van tollam" x'D Szeretés van <3
Így elmentünk firkálni a Firkafalra :)
Meg Csirkével a kívánságfára kötöttünk kívánságot ^^ Előtte pedig vagy 10percet fanoltunk az egyik standnál cuki cuccokat *___* Nyalóka meg süti alakú fülbevalók és nyakláncok *___* <3

És vettem NewS, KAT-TUN és SHINee kitűzőőőt *____*

Michi pedig egy 120 oldalas könyvet Kameről, amiből persze a kedvenc képem az, amelyiken YamaPi is rajta van :D

Na és mit árultak mééég? KAT-TUN Real Face dupla lemezes konci DVDt *___* és mivel "potom" 13 majd már 10e HUF volt, nem vettem meg :'( *szipp* Pedig annyira szépséges voolt *___* Na de majd Nihonban :D

Viszont vettem a telómra egy maneki neko-t ^^ És egy kimono-s plüss Hello Kitty-t is :D
Haza felé Csirke apukája hozott minket. Még Meki-nél megálltunk megálltunk hammolni, mert I'm lonin' it :D A végállomáson tettek ki. Ott még összeálltunk egy képre, aztán Okaachan felvett, és mert a Hunyadivárosi napokra mentünk. Izgi volt zuhogó esőben :D Kb szétfagytam magam, de kaptam egy Kitty-chan-os lufit :D <3

Meg befeküdtem aludni az autóba xD Majd én vezettem haza :)

Pár pikcsör:






Maya cosplaaaay *____* <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése