2010. szept. 23.

trust me

Yo!

Hm... hát megint csak nem tudok túl sok mindenről mesélni xD

Tegnap volt kint Zoli. Jól lealázott Tekkenben xD De hát Ő már évek óta játsziiiiik T___T Na majd legközelebb xD


Ma volt japán óránk Mimivel, aztán mentem mamához majd futni. Már majdnem ott voltam a pályán, amikor hívtak Okaachan-ék, hogy nem is lesz futás -.-" Én azért, ha már ott voltam futottam egyedül :)

Majd hívott Csirke, és 10percig beszélgettük mindenféle hülyeségről kb xD Holnap lesz óránk, szóval folytatjuk xD
És ha inden igaz, holnap Adrival is talunk, és gyakoroljuk a Lucifert :D Hát van még mit xD Ééé.s megkapja a T.O.P-s kitűzőt, amit Conon vettem neki :D (remélem holnapig nem olvassa el, mert akkor lebuktam xD)

A napjaimat most a kanji tanulás teszi ki nagyjából. Ma ártem el a 110. kanjimhoz :D Bár ez még elég kevéske ^^ Meg ki is maradt most 2 nap, mert annyi kellett, hogy kiolvassam a Breaking Dawn-t :P Olyan jóóóó volt *_______* Egyszerűen nem tudtam letenni <3 Csak hát sajna így a Twilight-saga végére értem :( *szipp*

Hát ennyi vooltam :D


Kaptok egy kis zenét a végére, mert az nektek jó :D
Matsushita Yuya - Trust me *___*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése