2010. szept. 10.

egy csöpp Japán

ami mindenhol ott van: Hello Kitty.

A minap találkoztam Mimi blogján az alább látható igen szimpatikus és impozáns úriember képével, ami mélyen megindított bennem vmit :D Így hát úgy döntöttem, hogy keresek még hasonló remek műalkotást Hello Kitty-s tetkó formájában, majd vhogy kilyukadtam a különböző, igen praktikus cuccok cicás változatainál. És gondoltam, hogy néhány gyöngyszemet veletek is megosztok, mert miért ne? :D
Halkan azért meg jegyezném, hogy szeretem a HK cuccokat ^^ De azért mértékkel :D



Hát akkor először a tattoo-k :D


azt hiszem, tényleg gyöngyszemekre bukkantam :D xD

Csak hogy Dart Vödör után Pikachu is képviseltesse magát :D

Úgy érzem, egy ilyen nélkül nem teljes az életem :D Igazásn szekszös :D


És most jöjjenek a cuccokok, mint pl ez az epillátor :D

vagy egy kipufogó :D ilyen majd az én autómra is kell xD
na meg ilyen is :D a meleg időkben HK fejéből lengedezne a hűs szellő:D Yeyy xD
na ez azért mér sok(k) :D ezt meghagyom a princesseknek :D ez már Kaorin SHOCK xD

kawaii,ne? XD

egy ilyen táncszőnyeg viszont tényleg jó lenne :D
na meg egy varrógép is :D

ez viszont már érdekesen mutatna a konyhánkban :D nem igazán megy a ház stílusához^^

Kaorin über SHOCK xD azt hiszem ide már beillene a pirítós sütő xD

LoL :D ilyen teleszkóppal látni csak igazán a fontos dolgokat :D

ilyen viszont tényleg kellene :D power lennék, annyi szent :D hasítanék vele rendesen :D
xD - nincs több hozzáfűzni valóm :D


:D

kawaii :D
még kawaii-bb :D kövezettek meg, de elfogadnám xD
mert a menőknek HK-s még a bicikli gumijuk is :D

és alap, hogy a fogyi övjük is :D


na azért a kis polszki mellé ez is befittyenhetne :D
és csak mert pikachu-t is szeretjük :D


és végül, éljenek az értelmes bejegyzések :D

Bai-bai cycle :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése