2010. szept. 3.

chizu, vagyis a térkép


Yo!

Hogy vagytok?
Én remekül! by Ryo xD

na de Sorkizárás
komolyra fordítva a szót, ma tényleg csidi-csudi napom volt :D
miután a neten egyik nap utána néztem a repjegyeknek, úgy döntöttem azért pár utazási irodát is megkérdezek.
Rá is kerestem a kecsói irodákra, és mit találtam? Art Travel Magyar-Japán Utazásszervező Kft. :D Be is mentem Okaasannal. Egy aranyos hölgy volt bent, lelkesen kereste nekem a jegyeket, és mondta, hogy délután bent lesz a kollégája, a japán repjegyek szakértője, hisz már rengetegszer utazott ki.
Így hát délután visszalátogattam :D Kicsit furi figura a pasi, de jó arc :D Egész bele melegedtünk a japán témába, majd mikor mondtam, hogy érettségiztem is belőle, elkezdett japánul hadarni xD Azt hozzá kell tenni, hogy néha magyarul sem értettem, nem hogy japánul xD Szóval kb csak néztem, eeeeeeh, naniii? xD
de végül is csak össze jött vmi társalgás féle :D Szóval elég prón vágja a japánt, tolmácskodott is már ^^ És kaptam Tokyo térképeeeet *___* egy újat, na meg egy régit is xD és egy Kyoto - Nara térképet is :D
Hétfőn még megyek be, és lehet hogy le is foglalom a jegyemeeet *__* de még nem biztos >.<
Majd kifelé menet:
Pasi: Gambatte kudasai!
Én: Haaai, gambarimasu!
P: Ja ne!
É: Ja nee! :3

És az összehajtott térképet magasan magam előtt tartva és fülig érő vigyorral vonultam el a könyvtárig xD senki nem nézett, áaa dehogy xD

A könyvtárban Vivuval volt japán óránk. Hát megint rengeteget pofáztunk xD Ééééés, lehet jön ő is Conraaa *____* Olyan jó lenne ^^

Óra után elkísértem az Alföldiig, aztán onnan a Himalája felé kanyartam egy kis szezámmagos pipihusigombóckákért rizzsel *___*

A buszhoz igyekezve pedig összetalálkoztam Arávaaal *__________* Nyuuu, annyira örültem nekiiiii *___* És ezt nyilván mások is észre vehették, mert hangos visítás kíséretében futottunk egymás felé, majd egymás nyakába ugrottunk, és kb visítottunk tovább xD
Miután sikerült lehiggadni, beszéltünk még pár szót, de nekem rohannom kellett tovább a buszhoz. És még épp el is értem :D
Buszon Danival beszélgettem, és kb ennyi :D

Viszont holnap, holnap, holnap találkozok Arávaaal *___* Jujjj, de jó lessz :D Már nagyon várom, mert hiányzik ^^

Ennyi voltam :)

oyasumiii~

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése