2010. szept. 2.

Itou sensei


Mimi, omedetou \(^o^)/

5-ös lett Mimi osztályozó vizsgája japánból :D Szóval most büszke vagyok rá, és dagad a májam, hogy igen, én tanítottam :DDDD Yeyyyy!!! :D

Hát kb ennyi volt az értelmes része a bejegyzésnek xD

Itou sensei. Egy szereplő a Proposal Daigakusen-ben, amit épp most nézek, de már csak 2 rész vaaan T____T
Na de azt akartam ebből kihozni, hogy Itou sensei a doramaban állandóan feltűnik mindig vmi váratlan helyen, helyzetben.
Megnéztem egyik nap a Bloody Monday első részét, és ki szerepelt benne? Na ki? :D Hát Itou senseeei xD (Na jó nem ő, hanem az őt alakító színész :P) Erre nem is lehet mást mondani, csak annyit, hogy: EEEEEEEEEEEEH? O_O xD

Etooooo....

mivel azon kívül nem történt velem semmi, hogy ma volt óránk Mimivel, jöjjön pár kép ^^

Annyira szép volt tegnap az ég alja, hogy muszáj volt lefotóznom *___*
Ez a kép meg azért, mert annyira FAKEEE xDUgye az látszik, hogy ez egy Armani parfüm. És az is, hogy férfiaknak készült, mert hát ott virít rajta a klotyó ajtókról is jól ismer férfi figura, na meg még több nyelven is, hogy férfi. Mivel ezek a nyelvek közül csak az angolt és a japánt ismerem, azokról tudom megállapítani, hogy a "he" valóban a férfi, na de az 女.... Hát az bizony mellé nézés volt, mert NŐt jelent xD
hát, köszönjük Armani :D



És még egy kép. Ez is csak azért, mert sztem szép ^^ Van egy kaktuszunk, és szerintem annyira gyönyörű és érdekes virága van *__*

Hallelujaaah, Chance! ~.^


GIFSoup

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése