2010. okt. 29.

Norie :)


Yo!

Végre sikerült Gergővel felvenni a kontaktot, és meg is beszéltük már, hogy talizunk :D
Éééés, most lakik nála egy japán cserediák csajszi, Norie *___* És persze ő is jött vele ^^
Annyira aranyooos *___*
A ktk teázóba ültünk be. Vittem a japán tesztemet is, Gergő elkezdte átnézni, aztán Norie is :)
Na meg teljes oda volt, hogy szeretem a Johnny's-t :D Az ő kedvence az Arashi és a HSJ :)
És azt mondta, hogy úgy nézek ki, mint egy japán, és szerinte sokan japánnak fognak nézni kint is ^^ magyarok már sokan mondták, hogy hasonlítok, de japán még nem :D Szóval boldogság a köbön :D Na meg megígértette velem, hogy elmegyünk majd együtt vmi Johnny's-os koncira Tokyo-ban :D Sajna ő Gifu-ben lakik és nem Tokyoban, de koncikra elmegy :D Azt is mondtam, hogy nagyon ari vagyok, és jobban meg akar ismerni ^^ Szerdán találkozunk is megint :D
Sajna most nem nyúlt túl hosszúra a találka, mert Norie a Katonába jár, ahol meg halloween party van, így mennie kellett haza készülni. És meglepő módon gésának öltözött :D
Szóval nagyon várom a szerdát^^ Na meg a keddet is, mert akkor Arával talizok végreeee *____*
Miután Norie-t felszállt a buszra heves integetés kíséretében, Gergővel és az egyik haverjával, akivel előtte nem sokkal taltunk, vissza mentünk a Ktk teázóba. Hát én annyit nevettem rajtuk xD Viccesek voltak :D Éééés, közben a TVben az egyik zenecsatornán egyszer csak egy BEAST klippet mutattak *____*
kb 1,5 órát lehettünk ott, aztán még kimentem velük a végállomásra.
Nagyon jól éreztem magam :) Gergő is nagyon jó arc :) Egy áltsuliba jártunk és akkor nem volt vmi szimpi ^^" Na meg amikor Japánban volt cserediák és olvastam a blogját se lett szimpibb ^^" De már amikor először beszélten vele anno Conon rájöttem, hogy igazából nagyon jó arc :)

Miután elváltunk a végállomáson én mentem Bólyaihoz, mert Csiirke meghívott a gólyabáljára :)
Kicsit várnom kellett rá, de elég hamar ő is befutott a barátnőivel, szüleivel.
Lecuccoltunk, beszélgettünk, aztán nem sokára kezdődött is a műsor. Hát vicces volt :D És alap,hogy Csiirke osztálya volt a legjobb :D

Most pedig itt vagyok Csabinál, csak ő nincs itt xD Azt hitte, hogy később jövök és ég nem ért haza :P De van kulcsom és bejöttem és elfoglaltam laptopjáááát :D Na meg nézem a Megaszárt ^^
És ha már BEAST MV ment, akkor itt is egy:




Oyasumiiii~
chuu~


62日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése