2011. febr. 12.

Akanishi Jin - Eternal


Yo!

Tudom, már rég írtam ^^ Gomen.
És msot is csak egy dal szöveget zenével együtt kaptok, mert szerintem gyönyörű *-*
És ezt élőben is hallhattam Jin koncertjén. Ez volt a záródal, és megkönnyeztem. Fantasztikus volt! Remélem, nektek is tetszik :)
És ígérem, holnap lesz rendes bejegyzés is ^^

Akanishi Jin - Eternal





Szeretni és nem szeretni,
ez nem olyasmi, amit szavakkal könnyen kifejezhetünk.
Az évben egyszer, ezen a különleges napon,
időről-időre, örökké, a legközelebb vagyok hozzád.

A mosolyod, és a nagyon hasonló gesztusok,
mindegyik az én egyik kincsem.

Mosolyogsz, élsz,
Csak egyedül ezért.
Ez tesz engem olyan boldoggá, ez melegít fel, és ettől érzem, hogy lehettem gyengéd.
Te világítod meg a jövőmet.

A melegség, amit az anyukámtól kaptam,
sok szeretetbe volt csomagolva.
Mindet elfogadom és tovább tudok menni.
Barátaink kedvességében fürödve
veszekedtünk és harcoltunk,
de megtanultuk, ha megértjük egymást, boldogok lehetünk.

Megszámlálhatatlan emlékünk van,
de ettől a naptól kezdve, legyenek újak is!

Mondd, például, ha újra kéne születnem ezen a világon
ismét így találkoznánk,
ismét így foglak szeretni.

Vannak akadályok, amiket le kell győznünk,
de nem számít, mi történik
én melletted leszek.

Mondd, hogy ha a kívánságom valóra válna,
valaki végre tudná hajtani rajtad a varázst,
úgy, hogy a szomorúság könnyei sose gördüljenek le az arcodon?

Veled együtt fogok tovább élni
egy gyönyörű mosollyal, és fejemet felemelve.
Fogni fogom a kezedet, és egymás mellett fogunk sétálni.
Ilyen jövő vár ránk.


forrás: csaca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése