2011. febr. 19.

Ebisu - Tomoval tali :)

Annyong haseYO!

Kicsit elvagyok maradva a blogolás terén ^^ Gomen, minna :)

Először is, találkoztam Tomo-val egyik szombaton.
Tomo 2 éve nyáron volt nálunk. :) Arról a beszámoló itt található :)
Ebisu-ben találkoztunk délután 6-kor, és lementünk enni a Yebisu Garden Place-be, ami egy iszonyat maga épület, és mi majdnem a legtetejére mentünk fel.
Gyönyörű volt onnan a kilátás *-*
A liftből tudsz nézelődni, mert üveg az oldala. Mondjuk téruszonyosoknak kicsit lehet, hogy meredek lenne ^^ Mikor elindultunk felfelé feltámadt bennem a Disney Sea-s Tower of Terror-os liftezés emléke, és meg is kapaszkodtam gyorsan xD Szerencsére ez a lift nem kezdett zuhanásba :D

Egy nagyon kis hangulatos étterembe netünk, és az étel is iszonyat fincsi volt :)

Ez volt bemelegítő kaja:
zöldségek

majd ez következett:
zöldségek és husi keveréke tojással


nem tudom mibe csavart zöldséges husi

és a fő fogás: shabu-shabu. Egyik kedvenc kajám lett :) Nagyon vékonyra szelt husikat kapsz,
amiket egyesével belemártogatsz forró vízbe. Ez az aztal közepén lévő melegítő cumón folyamatosan forr. Persze nem sima víz, vmi fehér szmötyit beletettek ízesítésnek. Na meg nem csak a husit mártogatod bele, hanem zöldségeket is.
Tehát úgy néz ki az elfogyasztás menete, hogy a pálcikáddal felcsippantasz egy husikát, amit bele mártasz a forró vízbe. Pillanatok alatt átfő. Mindenkinek van egy saját kis csészécskéje, benne szósszal. Ebbe beleteszed a husidat. Ez ízt plusz ízt ad neki, és le is hűti egy kicsit :) Majd hamm, bekapi :D Nagyon fincsiiii *-* Mikor filmekben láttam, voltak fenntartásaim a dologgal kapcsolatban, de tényleg teljesen átfő a husi, mert vékony :) Ezután elmentünk Tomo-hoz. Taxival mentünk, ami azért volt izgi, mert itt ugye ellentétes közlekedés van, és mikor a megszokottal ellentétes sávba kanyarodtunk, a szívroham kerülgetett xD A másik, ami még érdekes volt, hogy a taxi ajtaja önműködő :D Leinted a taxit, megáll, és már nyílik is az ajtó magától :D És persze csukódni is magától csukódik. Így nem tapizza végig rengeteg ember. Patikus :) Tomo lakása is, mint általában a japán otthonok, nem túl tágas ^^ De otthonos volt :) És a teraszról nagyon szép a kilátás *-* A tetőről meg még inkább :D Ugyan is a legfelső emeleten lakik, és felmásztunk a tetőre :D Mikor mondta, hogy akkor gyerünk fel, azt hittem, rosszul értek vmit, de nem xD Boztos sokszor mászik fel, mert látszott, hogy nagy rutinja van benne :D Nem cserépből van a hát teteje, hanem vmi lapos cuccból, így könnyedén lehet rajta mászkálni, és tapadási is jó :D Még a Tokyo Tower is látszott, bár elég kicsiben xD

És akkor elmondnám, hogy igaznak bizonyult a dal:
"Tokyo no sora ni wa
Hoshi ga naindatte ne
Kimi kara no tegami ni wa
Sou kaiteatta kedo"

"Tokyo egén nincsenek csillagok,
a tőled kapott levélben ezt írtad"
(Tegomas - Tanabata Matsuri)

Ugyan is tényleg alig van pár kósza csillag az égen :( *szipp-szipp*

Miután épségben sikerült a tetőről való lejutás is, kaptam fincsi forró japán zöld teát, és Tomo zongorázott :D Saját állítása szerint nem nagyon tud, de nekem tetszett :D Na meg beszélgettünk is erről-arról :) Gyorsan eltelt az idő.
Végül kocsival elvitt Ikerbukuro állomásig, ahonnan már elág közel van Houya, ahol lakom.
Jó kis délután-este volt, és örülök hogy megint tudtunk találkozni :)

Másnap pedig Che-vel találkoztam. Eljött Houya-ba, és a könyvtárba mentünk tanulni, de végül az lett belőle, hogy 4 órán keresztül beszélgettünk :D Végül is ez is tanulás ^^ Aztán megéheztünk, így elindultunk felkutatni vmi olcsóbb helyet, ahol vacsizhatnánk. Találtunk is egyet. És isteni pizzát ettem :D Amióta itt vagyok, először ettem nem japán kaját az általam főzött tejberizsen kívül :D
Jah, azt meg kell említeni, hogy a japánok, mikor elmondod nekik, hogy mi is az a tejberizs, a szívükhöz kapnak, és felkiáltanak, hogy "Dame!", vagyis hogy tilos xD Tej és rizs együtt elképzelhetetlen kombó a számukra xD
Még az étteremben is vagy 2 órán át beszélgettünk. És Che olyan kis ari volt, hogy meghívott ^^ Mire észbe kaptam, már kis is fizette a kaját, én meg csak pislogtam, na meg persze hevesen köszöngettem :)
Végül az este 8 körüli vonattal ment el.
Vicces délután volt, rengeteget nevettünk :D Nagyon kedvelem Che-t, szórakoztató emberke :D

Byebye~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése