2011. febr. 21.

harajuku to shibuya vol.2


Hiiii~

Még mindig pótlás következik :D Lemaradásban vagyok ^^
11.-én pénteken nem volt suli, mert munkaszüneti nap volt, így Che-vel és Joel-el Harajuku-ba mentünk, de nagyon rossz időnk volt :S Szakadt a hó, én meg esernyő nélkül mentem, mint otthon is általában, kapucnisan :) Ezen jót derültek mindketten :D Végül Che megosztotta velem az erernyőjét. Thx :)

Joel cigizik:
Japánban a forgalmasabb helyen nem lehet az utcán dohányozni, csak az arra kijelölt helyeken. Ezt otthon is bevezethetnék, és akkor nem füstölnék képen az embert a bagósok...

Mivel az idő sétálásra nem igen volt alkalmas, beültünk egy kávézóba, ahol isteni kakaót ittam *-* Persze megint megkaptam ,hogy gyerek vagyok xD De Che pedig bácsi, a 24 évével :D (Koreaban 25 éves, mert ott a 9 hónapot is beleszámítják o.O)
Elég sok időt töltöttünk a kávézóban, és vidámkodtunk :D A Twilight is szóba jött vhogy a vámpírokról, de Che nem ismeri xD Viszont Joel nagyon szereti, így mindketten felspanolódtunk, és a film hosszas és heves kitárgyalásába kezdtünk, szegény Che meg azt se tudta miről van szó xD
Aztán szóva jött az is, hogy amikor a suliban lesz egy hosszabb szünetünk, Joel megy Koreába, de egyik nap megy a másik nap meg jön is vissza, szóval nem egy hosszú kiruccanás lesz ^^ És mikor Che kérdezte tőle, hogy hol fog megszállni, mondta, hogy sehol xD És csak a reptér környékén fog szétnézni xD Na ez jó poénforrás volt, így sokáig hecceltük vele, hogy elmegy Koreába megnézni a repteret, és még aludni is ott fog xD
A kávézóból átsétáltunk Shibuya városrészbe. És láttam útközben YamaPi új filmjének, az Ashita no Joe-nak a plakátját *-* Pesze alap, hogy lekellet fotóznom, de nem volt egyszerű, mert Che mindig belemászott a képbe xD De azért csak sikerült :D


Na meg amikor ezt az kamiont megláttam *-*
Szabályosan fangörcsöt kaptam az utca közepén xD Elkezdtem rázni Che karját, de mivel megszólalni nem tudtam, csak mutogattam meg ugráltam és próbáltam elfojtani, hogy hangosan visítsak xD Persze ezen is jót szórakoztak xD

Shibuya:

Végül bementünk egy nagy elektronikai üzletbe, mert hát ratyi az idő, nézzünk szét akkor ott :D Joel egyből rávetette magát a fényképezőkre :D Hát volt pár érdekes darab is xD Nálam a Kitty-chan-os memoria kártya ütött xD
És jól kiszórakoztam magam egy Apple iPad-on, miután átállítottam magyar nyelvre :D De rendes kislány voltam, és a végén vissza állítottam a japánt :D Nem lenne rossz egy olyan ketyere, csak lényegében nem sok haszna van xD
YamaPi-től itt se bírtam szabadulni (nem mintha akartam volna
♥), mert itt meg a laptokon volt beállítva az Ashita no Joe háttérképnek :D

Mire kimentünk már javában besötétedett, mi pedig rendesen megéheztünk, így neki álltunk felkutatni egy olyan helyet, ahol van nem hús kapja is (mert ugye Joel vega), na meg az is szempont volt, hogy olcsó legyen :D Végül sikerült is találni egyet, ahol isteni kitsune udon-t ettünk *-*
Az udon, az a tészta neve, a kitsune pedig az a vöröses vmi. A kitsune rókát jelent, és a színbeli hasonlóság miatt kapta ezt a nevet az a vmi, ami ha jól tudom, tofu-ból készül. Kicsit édeskés íze van, és imádom *-*
Egyébként annak a tofunak, amit csak simán megfőznek, pl a miso levesben gyakran tesz Ayaka, semmi íze nincs sztem xD Szóval múltkor, mikor megkérdezték, hogy rendben van-e tofu, mondtam, hogy persze, hisz nincs is íze :D


Che:

Joel:

Én Ayaka-val és Chiharu-val fél9kor találkoztam, így utána Che és Joel ment haza.
Mayuka, a csajszi, akitől a Jin koncert jegyet vettünk, Osaka-ban lakik, ami messze is van, na meg drága is, de nem számít neki, mert most jött el egymás után negyedszerre Jin koncertre xD ráadásul ugyan arra, a Yellow Gold 3011-re, amin együtt is voltunk :D Így, mivel Tokyo-ban volt, találkoztunk, és beültünk 4-en egy hammolóba, mert a többiek éhesek voltak :) Így megismerkedhettem a hamburger zsemle japán verziójával. Gondolom senkit se lepek meg vele: rizsből készült :D És nagyon fincsi :D
Mayuka csak japánul beszél, de azért nagyjából sikerült a kommunikáció :D Nagyon aranyos :) És rá volt kattanva a szempillámra xD mondta, hogy már a koncerten is megakarta kérdezni, hogy igazi-e xD Hát igen, a japánok nem az eredetileg nagy szempilláikról híresek ( viszont a műszempilláik annál nagyobbak xD)
És megfogja venni Jin albumát, ami vmikor nyáron jelenik meg, és átírja nekem is *-* Nyuhuuu >.<
Kb. 1,5-át tölthettünk el ott, aztán elkísértük a buszhoz Mayuka-t, ahol ezzel a csodálatos táblával találkoztam :D
Elefántot sétáltatni tilos xD
Na jó, nem ám :D Valójában szemetet eldobálni tilos :D

hú de izgi posztot sikerült most összehoznom xD kulturális sokkot biztos senki nem fog tőle kapni :P

Baibaaai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése