2011. máj. 27.

MondoCon

Yo~

Szánom-bánom, de már megint (vagy még mindig? o_O) elmaradásban vagyok ^^"

Most éppen a 14.-i Con amiről még nem írtam, de most itt az idő :D

Hinával reggel a helvéciai buszon találkoztunk, majd a vonatállomásra érve megvásároltuk a jegyeinket, és vártunk a vonatunkra tekintetek kereszttüzében ^^ Azt hiszem, a japán divat figyelemfelkeltő ^^"
Végül a KAMIsok is befutottak, így őket követve szálltunk fel a vonatunkra, lévén, hogy fogalmunk sem volt, hol van a Hungexpo, a Con helyszíne.
A vonaton először álltunk. Eközben egy kedves hölgy beszédbe elegyedett velem, hogy hova megyünk? Elmeséltem, erre megkérdezte, hogy ez ilyen iskolai szervezés? xD
Végül egy kabinban kaptunk helyet pár szintén a Conra igyekvő lány társaságában. Épp lázasan változtatták át hajszínüket zöldre, kékre, sárgára, na meg pirosra hajfestő spray segítségével :P
Zuglónál szálltunk le. Majdnem ki is ürült teljesen a vonat, mert az utasok nagy része mind a Conra igyekezett :P
Kb 30 percet gyalogoltunk az Expo-ig vagy 100 fős csapattal :D Kicsit se bámultak az emberek xD
Végül megérkeztünk a helyszínre, és gyorsan be is jutottunk az elővételes jegyeinknek köszönhetően :)
Ahogy bementünk egyből össze is futottunk Xee-ékkel, majd hamarosan letelepedtünk egy padra kicsit rendbe szedni magunkat.

Őket muszáj volt lefotózni, mert annyira hiper kawaii-k voltak *-* És nagyon kedvesek is :) És Japánból rendelték a ruháikaaat *___*
És vannak olyan kiegészítők, amiket ők készítenek *-* Meg is adták a honlapcímüket.

Végül a vásárlós rész felé vettük az irányt, ahol beszereztem pár kitűzőt, köztük egy YamaPi-set is *____________________*
山P
Na meg egy új Uepi-set is vennem kellett, mert Japánban elhagytam az előzőt. Hiába, megérezte, hogy haza ért és lelépett ^^
Na meg a másik büszkeségem, a szivárvány fülbevaló, amit már az egy évvel ezelőtti Conon is kinéztem, de végül csak most szántam rá magam, hogy meg is vegyem ^^ Hiába, egy olyan szivárványista, mint én, igazán nem tudta ott hagyni^^ Elsőnek megint megpróbáltam neki ellenállni, de végül csak nem bírtam ki, és visszamentem érte
 


Ezzel ki is merült a vásárlásom, mert igen csak szűkösen mentem ^^ Még Valennek vettem meg a kért kitűzőket, na meg Adrinak egy meglepi Rain-est, mert annyira imádja :)
A tömeg persze óóóóriási volt, alig lehetett megközelíteni a portékát ^^ Közben összefutottam több ismerőssel is :)
Aztán Hinával és pár haverjával kiültünk egy asztalhoz. Közben hívott Natsu, hogy végre megérkeztek :D El is indultam felkeresni őket, de nem sikerült, végül Fanniékkal összefutottam, és felvilágosítottak, hogy a bokor mögött ülnek xD Ok, csak 50 bokor volt :D De gyorsan meglettek ^^
De jó volt megint látni Natsu-t *-* Csak hát kicsit kókadt volt a drága :P

Mikor Fanniék visszatértek, megdicsértem a kawaii pink kulcsocskáját, amit nekem adományozott *-* Annyira édes volt tőle, köszönööööö~m *-*
Majd Hina hívott, hogy vett sushi-t és okonomiyaki-t, ha oda megyek hagy nekem is belőle *-* Így hozzájuk vettem az irányt. Nyammm, de fini volt ^^
Ezután jött a tengős-lengős rész szerintem, kicsit már összemosódott a dolog ^^
De az biztos hogy rengeteg ismerőssel összefutottam, na meg állandóan fotóztak minket ^^ Rengetegen megállítottak minket, hogy lefotózzanak, mi meg szorgosan pózolgattunk :D


Beültünk a karaoke verseny második fordulóját megnézni, ami csúszással, de végül elkezdődött. Közben én egy kölcsön kapott Mondo-t olvasgattam ^^
Végül a nap legjobb része :D Hina barátaihoz csatlakoztunk, majd hamarosan para-para vette kezdetét :D Hina tudja a Hinoi Team - Ike ike koreoját, így ő kiállt, mi meg mögé, és elkezdtük utánozni :D

Ez eredeti verzió:


Persze kalimpáltunk össze vissza xD Erre oda jött egy csaj, hogy milyen ügyesek vagyunk, had videózzon le :P Sajnos a vidit még nem sikerült megkapnom :S Mindenesetre nagyon vicces volt, jól szórakoztunk :D Ezek után még idétlen táncokkal szórakoztattunk magunkat, a kedvencünk a "főzés" volt :D És fotózkodtunk is szerintem, majd Lana kitalálta, hogy menjünk be a zenés blokkra. Lana-t most ismertem meg, és máris imádom *-* Igazi őrült egy csajszi, de persze csak is a szó pozitív értelmében :D Imádni való, tényleg :D

Így bementünk a zenés részre, amibe be is csatlakoztunk, így a színpadra fel, és ott folytattuk tovább a "főzés"-t, amibe többen is becsatlakoztak xD na meg minden féle idétlenséggel kombináltuk, és Lana még saját koreográfiát is gyártott, amihez majdnem mindenki csatlakozott :D Végül valamelyik cosplay-es a katana-jat limbó lécnek használva, limbó lázat indított el :D A nap legjobb része volt :D
Miután vége lett, persze még mindig fel voltunk pörögve, így folytattuk tovább a tánci-táncit :D

A Con-ban az egyik legjobb dolog, hogy szabadon lehetsz hülye, és senki nem fog annak tartani, vagy lenézni, mint amúgy az emberek általában. (Mert minden ember szabadon lehet hülyeee~ by Pheobe - Jóbarátok :D) Itt mindenki barátságos, és bárkihez oda mehetsz, hogy fúú, de jó a cuccod, vagy wáááá, ezt én is imádom *-* Itt mindenki haver mindenkivel, még ismeretlenül is. Ez az igazi Con hangulat :)


A kijárat felé vettük az irányt, mert egy nemes pillangóval kellett találkozni xD Csak elég lassan sikerült oda szállingóznia :P
A kijáratnál Milánékkal is összefutottam. Szegényeknek már nem jutott jegy, azért dekkoltak kint. Miután úgy döntöttek mennek, vissza csatlakoztam Hináékhoz. És vártunk tovább. Végül csak befutott, de nem töltöttünk vele túl sok időt ^^
Aztán vissza mentünk, és nem tudom, mit csináltunk ^^ Az biztos, hogy voltunk lájkolni is :D A konzolos pavilonban aki lájkolt, nyerhetett valamit. Persze egyikünknek sem jött össze, viszont egy plakát garantált ajándék volt. Nem sok mindent tudtam egy game-s plakáttal kezdeni, így poénból mondtam, hogy én egy Jack Sparrow-t szeretnék, mert egy A Karib-tenger kalózaiból készült legó-t reklámozó kis tapadós, fityegős hirdetés himbálózott előttem. Erre a pasi volt olyan rendes, hogy adott nekem egyet :D

Még Hina akart venni egy kitűzőt, de útközben összefutottunk Honami-ékkal, és nekik is Ike Ike-ztünk :D
Honami szó szerint fetrengett a földön a röhögéstől :D Az a csaj se százas, amilyen beszólásai voltak napközben is xD Lájk :D
Végül mire oda értünk a pavilonhoz, bezárt ^^
Mi pedig lassan kifelé vettük az irányt. Eközben Lana meglátott egy csinosan ültetett növényes részt, amiben ilyen nagyobb, bozontos növénykék voltak szabályosan ültetve. Erre Lana, hogy akkor birodalmi lépegetőzzüüüüünk! Mi meg Hinával, hogy miiii? O_O Erre Lana hevesen elkezdett nagy léptekkel haladni a növénykék között xD Muszáj volt becsatlakoztunk :D Így, míg tartottak a növények, birodalmi lépegető stílusban közelítettük meg a kijáratot xD
Az Expo bejáratánál több nagyobb elefánt figura van, amit mi meg is másztunk :D Nem volt egyszerű, de végül Hina csak fel küzdötte magát rá, majd miután bakot tartottam Lanának, neki is sikerült a művelet :D Végül nekem hipp-hopp sikerült feljutnom. Naggyon power vagyok :D
Egy srác oda is jött fotózni minket, így gyorsan a kezébe is nyomtam az én gépemet is :D


Majd láttuk, hogy egy biztonsági bácsi közelít, ezért gyorsan leugráltunk, így nem is jött oda ^^
Ezután még "főztünk" egyet közösen, és elbúcsúztunk Lanától.
A Stadionig gyalog mentünk. Útközben megint jól megnéztek minket :P Sőt, még azt is megkérdezték, hogy valami fellépők vagyunk-e :D
A Stadiontól 1-es villamos, és már ott is voltunk a Népligetben. A busz hamarosan indult. Útközben végig nézegettük a napközben készült képeket, meg beszélgettünk, majd Kecskemétről Hina apukája engem is haza vitt :)
Nagyon megkedveltem Hinát, eddig nem túl sokat beszélgettünk ^^ Remélem, majd ezután :)

Nagyon jó nap volt, nagyon jól éreztem magam :) Találkoztam sok mindenkivel, rengeteget nevettem, és rengeteg szép új emlékkel gazdagodtam :) Köszönöm nektek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése