2011. máj. 27.

Matsushita Yuya

Matsushita Yuya
松下優也


Szánom-bánom, de mivel mostanában nem töltöttem túl sok időt a net előtt, kimaradt az egyik ichibanom, Matsushita Yuya szülinapja T___T
De most jöhet a pótlás ^^

Tehát akkor először is:

お誕生日おめでとう、優也くん!!!
\(^o^)/


Yuya itthon és Japánban is egyenlőre még (tapasztalataim szerint) kevésbé ismert. Nem a Johnny's óriási népszerűségnek örvendő (és általam is imádott *-*) idoljai közül való, így érthetően nem olyan könnyű befutni, mint nekik, de szépen halad :)

Yuya 1990. május 24.-én született Kobe-ban. Anyukája és nagymamája nevelte. 12 évesen, mikor 6. osztályos volt eldöntötte, hogy énekes szeretne lenni, ezért a szülői ellenkezés ellenére is beiratkozott a Caless Vocal & Dance School nevű iskolába, ahol énekelni és táncolni tanult. Majd 3 évvel később egymaga neki indult New York-nak. Ott találkozott Nakamura Jin-nel, aki elég jelentős figura a japán zenei életben, rengeteg hírességnek szerzett már zenét.
Yuya-nak megírta a debütáló számát, a Foolish,foolish-t, és hozzá segítette egy szerződéshez az Epic Records-nál.

Single:
1st 2008.11.26 foolish foolish
2nd 2009.01.28 LAST SNOW
3rd 2009.08.26 Honesty / 願いがかなうなら… (Honesty / Negai Ga Kanau Nara...)
4th 2010.02.17 Trust Me
5th 2010.05.05 YOU
6th 2010.08.25 Bird / 4 Seasons
7th 2011.02.02 Paradise
8th 2011.05.04 Naturally

És egy albummal is büszkélkedhet :) - 2010.06.02 I AM ME

2009-ben a színpadon is debütált Sebastian Michaelis szerepében, a Black Butler Musical-ben.
2010-ben a Bird című száma a Black Butler anime második szériájának a záró zenéje volt.
2011-ben a Paradise lett a betétdala a Quartet című doramanak, amiben Ő maga is játszik.

Én véletlenül találtam rá már lassan egy éve, mikor toplisták dalait hallgattam, és Yuya szerepelt rajta a Honestly című számával, én pedig egyből belezúgtam a dalba (akkor még tényleg csak a dalba!), így rákerestem a többi számára is, és azok is igen csak tetszetősek voltak. Így azóta is nyomon követem a srácot, és mára már emberként is imádom *-*
A koncertjein nagyon kedves és közvetlen a közönséggel, kommunikál velük, izzítja a hangulatot és közben végig sugárzik az arcáról, hogy mennyire élvezi. A próbák közben is nagyon helyes, imádom hogy milyen jó hangulatban telik az idő a back stage mögött is. A táncosaival rengeteget hülyülnek, látszik hogy jó barátok.
Egy short dorama-ban is szerepelt, amiben saját magát alakítja, valamint egy fotósnak készülő csajszi a másik főszereplő. A címe Hikari, sono saki e.

Elsőnek legyen a Honestly, mert ez a szám rajongásom elindítója:




A végére pedig a legutolsó single-jének a címadó dala: Naturally




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése