2011. máj. 8.

Nippon Groove

Yo~~~

Ma végre felkerült SoJ-ra a NG tracklist-je és a beszámoló, így én is megírom az enyémet :)

29.-én Adrival közösen mentünk fel Budapestre, a Diesel Clubba, a Nippon Groove nevű Jpop és Kpop partira *-*


A party ruha:A szoknyát még Japánban vettem *-*

A 17.10-es busszal mentünk be. A buszon találkozunk. Tibi is ott volt. Mikor Adrinak megmutattam a fűzőmet, rendesen kerekedtek a szemei xD
Miután megbeszéltük, hogy "Jaaa, itt kellett volna leszállnunk", a következő megállónál valóban sikerült is kiviteleznünk a leszállást :D
Elbattyogtunk a Malomba beszerezni némi kedvcsináló folyadékot (nem mintha nem lett volna meg a jókedv nélküle is :D).
A buszunk még később indult, így az üdítőnk bekeverése után elköszöntünk Tibitől és kiballagtunk a végállomásra, ahol a várakozás hátralévő rövid idejében ellőttünk pár képet :)

Ez persze a buszon sem maradhatott el :D
Útközben jól szórakoztunk, de most megkíméltük a többi utast csodás énekhangunktól ^^

8 körül érkeztünk meg a Népligetbe. Ott találkoztunk Milánnal, majd átsétáltunk a Diesel-hez. Mivel még majdnem egy óra volt kezdésig, a parkban telepedtünk le. Nem olyan sokára megjelent egy lány, és becsatlakozott hozzánk :D Jól elvoltunk, a végén már telóról szólt a zene.

És ugye a fényképek sem maradhattak el :D

A betájolás nem mindig volt sikeres ^^
Milán és Adri
XD
Adri, Tian, én
Végül 9 körül bementünk, leadtuk a cuccainkat ruhatárban. Csakhogy a bilétát elfelejtettük megvárni xD Persze ez csak a buli végén derült ki xD
Egyből a tánctérre is vetettük magunkat. Majd mikor kb fél óra múlva vissza tértem a táskáinkhoz, nem találtam a telefonomat o_O Egyből elkezdtem keresni, és a közelben ülők is segítségemre siettek. Köszönöm nekik
♥ Sajnos így sem lett meg, így Adri telójáról elkezdtem magam hívogatni, de semmi. Ezután körbefutottam a belépősöket és a ruhatárat is, hogy nem adta-e le valaki. Sajnos nem. Így a DJ pult felé vezetett az utam, ahol a kérdésemre, hogy nem adott-e le valaki egy mobilt, Case egyből a kezembe nyomta a telómat *-* Olyan boldogság löketet kaptam, hogy még nagyon sokáig fel voltam rendesen pörögve :D
Természetesen maga a telefont is sajnáltam volna, ha nem is mai darab, na de a rajta lógó félkiló fityegőt még jobban, mert többségük pótolhatatlan. Emlék innen-onnan, na meg Japánból

A buli további része pozitívan alakult :)
Adri egyik kínai haverjával, Tiannal is összespanoltam, majd a japán és kínai nyelv rejtelmeiről és a kanjikról folytattunk hosszabb megbeszélést :D
Eközben hívott Natsu (kb 10 óra volt), hogy megérkeztek ők is *-* Így kimentem a ruhatárhoz, és megvolt a sikítós egymás nyakába ugrás. Natsuuu~

Ezután megint csak ment a táncolás egészen kb hajnali fél5-ig :D

Tian, mint valami security bácsi :D

Meg is fájdultak a járásra alkalmas végtagjaink rendesen ^^ Először kezdte a térdemmel, aztán a fájdalom átvándorolt a bokámba, és a talpam szélébe, végül vissza a térdembe. Még másnap is úgy nyögtem, mikor leültem vagy felálltam, mint egy 80 éves mamika :D
Mikor dubstep volt, kihasználtam és pihentettem magamat egy kicsit, de szerencsére ez nem volt tartós :)

Szerencsére most nem talált meg egy nyomulós hímnemű egyed sem, így zavartalan volt a party :)
Két ázsiai srác volt, akik többször is vissza-vissza tértek, és próbálkoztak volna valami közös táncot kialakítani, de a figyelmen kívül hagyás jó taktikának bizonyult ^^

A parti többnyire végig pörgős volt, csak a vége felé kezdett el ritkulni a nép a táncparketten.

Végül, mikor a ruhatárhoz vezetett az utunk, rájöttünk, hogy egyikünk se hozta el ugye a bilétát :D Így a srác mondta, hogy na akkor várjunk egy kicsit ^^ Ebben az időben búcsút vettünk a távozó Natsu-éktól. Mikor már nem volt hátra sok kabátka, kérdezte, hogy akkor milyenek is voltak a cuccaink. A rózsaszín gésás pulcsimat könnyen beazonosította :D
A pályaudvarra menet Tian-tól is elváltunk.
Még majdnem egy óránk volt a buszunkig. Ez időben elmajszoltuk Adri egy kis szendvicskéjét, és befeleztünk egy Nestea-t. Végül találtunk egy padot, amin csak egy idősebb hölgy ült és megengedte, hogy letelepedjünk mellé.
Hamarosan előkerült a fényképező, aminek következtében hatalmas röhögőgörcsök uralkodtak el rajtunk a képek láttán :D Ráadásul ezt egy elég billegős padon sikerült produkálni.
Szerencsénkre kedves volt a hölgy, és nem szólt semmit, de így utólag nem vagyok biztos benne, hogy felhőtlen volt az öröme ^^
A buszon folytattuk a képek nézegetését, de mikor végére értünk hamarosan az álmosság kezdett eluralkodni rajtunk, de sehogy sem sikerül elaludni, mert mikor lepottyant a fejem, mindig felébredtem xD Adrinak sem sikerült, így eléggé szenvedtünk a haza úton. Fészkelődtem így, fészkelődtem úgy, de sehogy sem volt jó. ^^
Végül megérkeztünk, és újabb egy órát várakoztunk a helvéciai buszra. Akkor már nagyon készek voltunk ^^ Az álmosságom elment, viszont nagyon fájtak a lábaim. Alig tudtam a buszmegállótól lévő 1km-es úton hazagyalogolni :P Bár zenével a fülemben beiktattam pár tánclépést :D
Végül annyira magamhoz tértem, hogy nem is feküdtem le, hanem neki álltam dorama-t és Matsushita Yuya - Trust Me koncit nézni :P

Nagyon jó buli volt, remélem a június 18.án lévőre is tudunk menni *-*

És akkor a tracklist:

*Case
Fumiya Tanaka-Ptch Black
Kan Takahiko-Better Way
Rebel Familia-Flavor for Your Ears (feat. Ragga Twins)
D.O.I.-Equis.ex.x Pt.2 feat. M.O.S.A.D.
C-T-Get Money, Power & Respect
DJ Hasebe-Get Out! feat. Bonnie Pink & Verbal
Supreme Team-Respect My Money (Dirty Ver.)
KGE & DJ Nobu-Bombrush 11 (Freestyle)
King Giddra-Money no tora
MBLAQ-Oh Yeah
Yamashita Tomohisa-Blood Diamond

Meisa Kuroki-Loveholic
Urata Naoya-Hot Like Fire
DBSK-Our Game
UKiss-Avatar
Seungri-What Can I Do?
capsule-Jumper
Mustard Pimp-Cherry (Taku Takahashi Remix)
The Lowbrows-Stay Faceless
Koda Kumi-At The Weekend
Se7en-Drips
Kat-Tun-Girls (NTT presented by Junnosuke Taguchi)

SNSD (Girl's Generation)-Run Devil Run
Big Bang-Tonight

Verbal-Black Out feat. Lil' Wayne and Namie Amuro
Lee Mortimer & Foamo-Superman (Ajapai Remix)
Ajapai & Aroa-Decimation
Goth-Trad-Betrayal
Ajapai-Brain
Capsule-Player
SHINee-Ring Ding Dong

Lee Jung Hyun-Suspicious Man
Super Junior M-Perfection
SS501-A Song Calling for You (La La La)
Kat-Tun-Fall Down

Rain-Hip Song
T.O.P.-Turn It Up

Verbal-Change Change feat. Nicki Minaj
S-Word-World Summit

*Ji
Dynamic Duo-Fireworks
Shinichi Osawa-Singapore Swing
Cycheouts Ghost-Jingle
SS501-Love Ya (G Sweet remix)
Cycheouts Ghost-Chaser 130
Ajapai-Incoming... (Taku Remix)
????
DJ Shine feat. Si Hyun-Right Sound
f(x)-Lollipop (feat. SHINee)
Big Bang-Lollipop Pt.2

2PM-10 Out of 10
Hyori Lee-Chitty Chitty Bang Bang (feat. Ceejay of Freshboyz)
DJ Doc-I'm A Guy Like This
G-Dragon & T.O.P-High High

G-Dragon-Heartbreaker feat. Flo Rida

Dexpistols-Bird Of Paradise
Super Junior-Don't Don
Shinhwa-Breakin' The Silence
DJ Doc-One Night
DBSK-Rising Sun
Big Bang-Crazy Dog
Lee Jung Hyun-wa
T-Ara-Bo Peep Bo Peep
Block B-???

*Case
Captain Funk-Party Up!
Koda Kumi-Pop Diva

Co-ed-BbiRiBbom BbaeRiBbom
Teriyaki Boys-Tokyo Drift (Marc Van Quest & BMB Brother's Mix)
SE7EN-Digital Bounce (feat. T.O.P)
Koda Kumi-But
MBLAQ-Stay
Rain-Rainism
Yamashita Tomohisa-Party Don't Stop feat. DJ Dask

Super Junior-Sorry, Sorry
daniwellP-Nyanyanyanyanyanyanya!
Ajapai-Get Down Lay Down
Kan Takahiko-Smoking Place
Ajapai-Warning
Higashikawa-Cannot Stand It
La Tourette-Get Busy (Taku Takahashi Remix)
SHINee-Get Down feat. Luna of f(x)
Lee Hyori-Bring It Back (feat. Bekah of After School, Jiyoon of 4minute)
2NE1-Clap Your Hands
Teen Top-Supa Luv
DBSK-Why? (Keep Your Head Down)
SNSD-Hoot
Namie Amuro-Wonder Woman feat. AI & Anna Tsuchiya

Ayumi Hamasaki-Sparkle
NEWS-Dancin' in the Secret

Koda Kumi-Physical thing
The Bloody Beetroots feat. Steve Aoki-Warp 1.9
Taar-Oil Money
Capsule-The Music
Beast-Soom (Breath)
BoA-Energetic
DBSK-Mirotic
Corn Head-Who Got Fat A Pum Pum
Foxxi MisQ-Luxury Ride feat. Zeebra
Seungri-VVIP
JYJ-Empty - DJ Eon remix
Yamashita Tomohisa-Friday Night

SHINee-Lucifer
Kat-Tun-The D-Motion


*Ji
DBSK-Oh
Franz Tornado & Yamanba-Girls-Ganguro
???
Supreme Team-Dang Dang Dang
GD & TOP-Knock Out
2NE1-Follow Me
DJ Doc-In To The Rain feat. YDG
2NE1 & Big Bang-Lollipop

Dynamic Duo-Moonstruck feat. Simon Dominic
Big Bang-Stylish
G Dragon-This Love (G.H Remix)
U;nee-Go
Big Bang-Strong Baby
Orange Range-ikenai taiyou

C.N. Blue-I'm A Loner (Remix Version)

Yoji Biomehanika-Never End
f(x) feat. MIC-Lollipop
Kat-Tun-Keep The Faith
House Rulez-Music
DJ Doc-????
SNSD (Girl's Generation)-Oh!
JoPd-My Style
CNBlue-???

G-Dragon & T.O.P-High High
Block B-???

*Case
Teriyaki Boyz-Zock-On! feat. Pharrell & Busta Rhymes
Meisa Kuroki-One More Drama
UKiss-Binggeul Binggeul
Namie Amuro-Make It Happen feat. Afterschool
SS501-Love Like This (For You)
Big Bang-Tonight
Pinky To Killers-koi no kisetu

És egy pár perces kis video. Rövid, de a hangulat érezhető :)




よ~
先週の週末AdriとNipponGrooveに行った。これはJpopとKpopのパーティーだね~ :)
ブダペストへバスで行った。ハンガリーでとても人気酒はVodkaとオレンジジュースのミクスだ。これを飲んだ^^
ブダペストはケチケメットから1時間半ぐらいかかる。この時間は楽しかった^^たくさん笑った。
バスていでMilanと会った。このときは8時ごろだった。パーティーは9時から始めたから、DieselClubのそばにある公園で遊んだ。30分後で知らない女の子が来た。やさしかった^^それで、一緒に遊んだ。
9時になって、入った。
30分ぐらいダンスした後で、私のケイタイをなくしたT_T 捜しても、見つからなかった。だからDJへ行って、聞いた。・・・・・・あった *-* Caseからもらった。すごくうれしかったよ~ :D
それから、私の大好きな友達、「なつ」も来た *-*
この後、ずっとダンスした^^朝4時半まで。終わり時、足が痛かったxD でもすごく楽しかったよ~
パーティーが5時終わって、バスを待ってた。この時写真を見た。笑った xD バスでも :D
朝9時ごろうちにいった。でも眠くなかった:D だからドラマと松下優也のTrustMeコンサートを見た:D

ちょう楽しかったパーティーだった。また行きたい *-*

バイバイ~

PS.:
Jin konci DVDje (amit a Lánchíd előtt reklámozott) kint vaaan *___*
Sajnos a jó vidiket már törölték is YouTube-ról :(
A My MP3 még fent van *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése