2011. okt. 3.

Matsushita Yuya, megint :D

Yooo~

Na hát ez a bejegyzés megint csak Yuya-val lesz kapcsolatos, mert tegnap is voltam koncertjén *w*
Igaz, csak kis koncert volt, de megint csak fantasztikus ♥

Kawasaki-ban 「音楽で笑顔を! ~ Music for SMILE~」 vagyis "Zene a mosolyért" elnevezésű ingyenes rendezvény volt, aminek keretében a vasárnapi napon Matsushita Yuya is színpadra lépett pár számmal.

Yuya-kun 14.30-tól volt, de már dél körül ott voltam, hogy elől legyen helyem :)
Kawasaki kicsit messze van tőlünk, nagyjából másfél óra vonatozással, több átszállással, de megint simán ment a dolog :D

A koncertnek helyet egy óriási pláza, a Razoona adott. Ez a pláza kör alakú, és középütt nyitott, vagyis van egy óriási szabad tér, amit körbe vesz az épület. Ide állították fel a színpadot. Tökéletes volt a helyválasztás, rengeteg ember elfért, a kevésbé érdeklődők pedig fentről, a pláza kültéri teraszáról élvezték a koncerteket.

A színpad:


Sajnos koncert közben tilos volt a fotózás, így arról nincsenek képek ^^
Az állomásról könnyen meglehet találni a plázát, szinte egybe van az állomás épületével.
Gyorsan ki is szúrtam a színpadot, és a standot, ahol az aznapi fellépők CD-it árulták.
Nagyon fájt a fogam egy Super Drive CD-re, így a négy fajtából, azt a CD-DVD kombósat vettem meg, amin a PV és egy US Documnentary van, amibe még csak bele kukucskálni volt időm ^^
Nehéz döntés volt, melyiket is szeretném, főleg hogy még árban sem volt különbség :D


Végül csodálatos új szerzeményemmel letelepedtem a többi koncertre váró emberke közé, akik a színpad előtt a földön ücsörögve ütöttek tábort.
Jól tettem, hogy korábban mentem, mert már így is voltak jó páran, de azért sikerült a negyedik sorban helyet találnom :)
Kb fél óra múlva kezdődött az első koncert. A fellépő egy Takahashi Hitomo nevű csajszi volt. A zenéje nekem teljesen YUI fílingű volt ^^ Bár YUI azért jobb :) De ő sem volt rossz, csak nem az én zenei világom :)
A koncert végeztével még aláírást osztott a színpadon azoknak, akik megvették a CD-jét, majd 1 órás várakozás következett Yuya koncertig *w*
Ekkor kipakolták még a SuperDrive mellé az összes régi CD-jét is.
Na meg ebben az egy órában meghallgathattuk a Super Drive-ot annyiszor, amennyiszer csak bele fért xD Imádom ezt a számot, de azért van neki még naaaagyon sok másik jó is, nem értem miért csak ezt az egyet ismételték 1 órán keresztül o_O Na nem baj, elhallgatom én simán egy órán át :D ♥
Mire Yuya következett, rendesen megtelt a hely, a létszám jól megnőtt.
Sajnos Tomoko Nagano ken-ben lakik, ami shinkansen-nel is másfél óra, így nem tudott eljönni :(

Végül elérkezett a fél3, és a mini koncert is kezdetét vette *w*
Miután felkonferálták, elsőnek Yuya két táncosa lépett a színpadra, majd nagy visongatások kíséretében Yuya is megérkezett ♥
A "Kiss me"-vel kezdett, majd a "Trust Me" következett. Most is nagyon jó volt, imádom ezeket a számokat, és Yuya végig figyelt a közönségre, integetett, szemkontaktolt ^^
Yuya is kakkoi volt természetesen :D Ő is és a táncosai is öltönyben voltak ^^ Nem vagyok egy öltönyös, de Yuya-n nagyon jól mutat :P
Itt kis pihi következett, amikor is üdvözölt minket és megköszönte, hogy elmentünk. Mondta, hogy sokat szeretne beszélni, de tánc közben eléggé megizzadt, és elég hűvös van, így csak rövid lesz, hogy meg ne fázzon ^^

Amúgy elég hűvös kezd lenni, tényleg itt az ősz :( Bár ez még egyenlőre a japánok öltözködésén annyira nem látszik meg. Leginkább az a feltűnő, hogy eltűntek a napernyők. Itt ugyan is nagyon védik magukat, főként a nők a naptól, és nem csak azért, mert szerintük a fehér bőr a szép, hanem mert, a naptól gyakran, ugyan halvány, de barna foltok jelennek meg a bőrükön. És bizony, ha azok egyszer előjöttek, ott is maradnak. Ez lehet az oka annak is, hogy a legtöbb krémjük és kozmetikumok bőrfehérítő hatású elvileg ^^
A napernyőkön kívül a másik amivel védekeznek a nap ellen, az a könyök fölé érő, ujjatlan kesztyű szerűség. És még olyan napellenzős kalapka, aminek nincs teteje, csak az arc napfénytől faló megóvásár szolgál. ^^

Na elkanyarodtam kicsit a témától ^^
Beszélt még arról, hogy nem rég lett vége a koncert turnéjának (aminek az utolsó állomásán én is ott voltam ugye ^^) és hogy reméli, nagyon jól érezte mindenki magát, aki ott volt. Majd itt is bejelentette a novemberi koncerteket, valamint hogy holnap, azaz ma is lesz a közelben egy táncos esemény, amire őt is meghívták, így aki szeretné, az ott is láthatja őt ^^
Kérdezte, ki nézte az "Asu no Hikari wo Tsukame2" című doramaját, aminek ugye nem rég lett vége. Rengeteg kéz lengett lelkesen a magasban, hogy "Én"Én!" :D Természetesen én is köztük voltam ^^ Ezt is nagyon megköszönte. :)
Majd arról beszélt, hogy sokan biztosan a Kuroshitsuji anime kapcsán ismerték meg őt, ugyan is annak az eningjét énekelte, és most ez a szám fog következni, vagy is a Bird.
Ez egy gyönyörű lassú szám, amit megint csak egy rövidke beszélgetés követett. Yuya tényleg nagyon szeret a közönségével kommunikálni :) ♥
A legédesebb rész az volt, mikor mondta, hogy aki most ismerte meg őt, az jegyezze meg a nevét és keressen rá otthon az interneten. A "kedves" kanji-val kell írni a nevét :D nyááá~ ♥
Zárójeles infó, hogy csak azért tudom leírni amúgy a kedvesség kanji-át, mert Yuya miatt megtanultam :P Bár akkor még nem tudtam mit jelent, csak később. És így fest: 優しい - kedves, és Yuuya nevében: 松下優也.

A következő szám a "Narurally" volt. Ez is az újabb számai közül van :) Végül a "4Season" zárta a sort, amiben egy előre be nem tervezett vendég is a színpadra lépett :D
Az első sorban egy 6 éves forma kisfiú lelkesen táncolta ennek a számnak a koreográfiáját, amit Yuya kiszúrt, és lesétált a színpadról, majd felvitte magával a kisfiút, aki kicsit ugyan megilletődött, de boldog arccal lelkesen táncolta Yuya-val és a két táncossal a koreo-t :D Nagyon ügyes volt ^^ Persze a refrénnél a közönség is becsatlakozott a megszokott módon ^^
A szám végén Yuya megköszönte a kis srácnak a közös táncot, majd azzal a váll összekoccolós köszönéssel búcsúzott el tőle, amivel a táncosaival szoktak. Tuti, hogy örökre szóló élményt okozott ezzel neki :) Imádom Yuya-t ♥

Végül elköszönt, és jó szórakozást kívánt a következő koncertekhez :)
Aki vett CD-t, az kapott egy kis papírkát, amiért cserébe koncert végén egy Yuya-ról készült fotót lehetett kapni, így egy szépséges fotóval is gazdagodtam :)

Koncert után még kicsit nézelődtem a plázában, ahol az egyik lemez boltban ott volt a T-ara által dedikált, a Be Poop Be Poop MV-ben szereplő cica mancsok is ^^


Végül olyan 6 körül haza felé vettem az irányt :)

Nagyon jó nap volt, remekül éreztem magamat ^^ Nagyon boldog vagyok, hogy volt alkalmam még egyszer élőben látni Yuyát, még ha egy rövid koncert erejéig is ^^

És akkor ide ki is teszem a Super Drive szövegét magyarul, ami az első fordításom ^^
Köszönet a segítségért Ayakának és Valennek, aki lefordította nekem az angol fordítást, ami mellesleg teljesen eltért az eredeti szövegtől xD
Terveim közt szerepel a PV-re is feliratozni a szöveget, de mivel ilyet még nem csináltam, nem ígérek semmit ^^ Majd kiderül, sikerül-e :D

És akkor íme az első munkám, ami reményeim szerint nagyjából helyes is ^^
(a címet nem azért hagytam meg angolul, mert sztem hülyén hangzik hogy szuper kocsikázás xD)


Matsushita Yuya - Super Drive

Bébi állj! Szokatlan külsővel száll be a csajom egy kocsiba.

Bébi állj! Nyomodban egy ügynök. Itt jövünk, egy autós üldözés Tokyo-ban.

Szuper drive, super drive, super drive, Siess!
Szuper drive, super drive, super drive, Siess!
Szuper drive, super drive, super drive, Siess!

Mit művelsz?

Adj, adj nekem szerelmet, Adj, adj nekem esélyt.

Egy őrültnek tűnő gyanúsított a szerelmem, Miss Girl-X
Az eltitkolt igazság megőrjít, megőrjít... Nem!Nem!
A próba időben, feltételtől függve ismét csókolj meg bébi

Tudni akarom – Ne akard tudni

Tudni akarom- Ne akard tudni
Akarom, akarom... Megtenni vagy meghalni.

Bébi állj! Hol és kivel tervezel találkozni?

Csillag hulló éjszaka
Bébi állj! A telefonod is ki van kapcsolva. Túl gyanús, nem?

Super drive, super drive, super drive, Siess!
Szuper drive, super drive, super drive, Siess!
Szuper drive, super drive, super drive, Siess!

Nem lehet így!

Rejtélyes éjszaka, rejtélyes szerelmed.

Normál esetben mellettem ülsz a sztrádán
Nem tudok aludni, így megőrülök, megőrülök... Nem! Nem!
Ha figyelembe veszem az enyhítő körülményeket, még egyszer gyere vissza hozzám.

Tudni akarom – Ne akard tudni

Tudni akarom- Ne akard tudni
Akarom, akarom...

Nem tudok mit tenni, kemény csaj vagy. Ne menj, a játék nem kiút.

Még ha hiszek is benned a légvégéig, a gyanú nem ér véget.

Super drive, super drive, super drive
Szuper drive, super drive, super drive
Szuper drive, super drive, super drive
Hé, ne hagyj cserben!

Adj, adj nekem szerelmet, Adj, adj nekem esélyt.

Egy őrültnek tűnő gyanúsított a szerelmem, Miss Girl-X
Az eltitkolt igazság megőrjít, megőrjít... Nem!Nem!
A próba időben, feltételtől függve ismét csókolj meg bébi.

Tudni akarom – Ne akard tudni

Tudni akarom- Ne akard tudni
Akarom, akarom... Megtenni vagy meghalni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése