2011. okt. 26.

négyesben


yo~

Egyik hétfő szünnap volt, így nem dolgozott Takeshi és eltudtunk menni négyesben egy kicsit szórakozni :)
A terv az volt, hogy az egyik gyönyörű parkba megyünk, de ez meghiúsult, mert a tájfun sajnos nagyobb károkat okozott a parkban, így zárva volt.
Choi-nak voltak a Tokyo Dome melletti kisebb vidámparkban egy dologra ingyen jegyei, így végül a Tokyo Dome előtt találkoztunk vele, majd, mivel a hullámvasút nem üzemelt, kinéztük azt a kisebb hullámvasút szerűséget, ami vízen van :)
Mind a négyen egy kocsiba be tudtunk ülni, Ayakáék hátul, mi pedig elől. De hogy Choi vagy én üljön legelöl, azt kő-papír-olló-val döntöttük el, és végül Choi-nak jutott az első hely. :D
Amúgy már nem Choi-nak szólítjuk, hanem Seun-chan (Szün-csán)-nak :D Ez úgy jött, hogy mikor láttam valahol egy plakátot, amin Jang Keun Suk volt, természetesen megint előbújt belőlem a fan és hangos "Keun-chan, Keun-chan"-ozásba kezdtem ^^ Erre kérdezte Choi, hogy miért Keun-chan. Mondtam, hogy Japánban így szokták sokszor hívni ^^ Erre megkérdezte, hogy akkor ő meg Seun-chan? Mert a teljes neve Choi SeunJun. Én persze rögtön rá vágtam, hogy igeeeen, így azóta Seun-chan lett :D
Vissza térve az eredeti témához, miután bepakoltuk a cuccainkat az erre fenntartott kulcsos szekrénykékbe, beszálltunk, és kezdődhetett a menet :D Seun- chan kicsit parázott, hogy neki jutott az első hely, de végül ő járt a legjobban, mert alig lett vizes mikor becsapódtunk a végén :D
Igaz ez nem volt olyan nagy hullámvasút, de nagyon élveztem ^^ Nagyon megszerettem a hullámvasutakat :D
Következőnek a kis vidámparkot körbe vevő plázában néztünk szét egy kicsit. Leginkább mi ketten Ayakával pörögtünk, hogy "ezt nézd, ezt nézd", míg Seun-chan és Takeshi csak beszélgettek ^^
Miután kiéltük magunkat sétálni indultunk, majd egy padra leülve elfogyasztottuk az otthonról hozott fincsi rizsgombócainkat :)
Tovább sétálva a Császári palotához értünk, ami ugyan zárva volt, de kívülről is nagyon szép :)



Ezt követően egy hangulatos és nem épp átlagosnak mondható kis kávézóba ültünk be :)
Itt elég sokat beszélgettünk, majd Akihabara fele vezetett az utunk, ahol csináltunk purikura-t :D

Olyan vicces ilyet készíteni, imádom :D Magyarországon is lehetne ^^

És volt nagy YamaPi plakát is *w*
Meg Jang Keun Suk-os :D

Végül haza indultunk. Megvártuk Seun-chan vonatát, majd mi is felszálltunk a miénkre.
Nagyon jó kis nap volt így négyesben :)

(vannak még képek, csak Ayaka fényképezőjén, az pedig Ayakával együtt Koreában van ^^)


4 megjegyzés:

  1. Awwwww annyira tuti beszámolókat írsz, szeretem amikor képeket is raksz fel ^^
    Nyááá imádom Jang Keun Suk-ot. Kár h Magyarországon nincsenek eszméletlen nagy plakátok koreai és japán idolokról:(
    :DD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek :)
    Igen, nagy kár :( De tuti lelopkodnám őket xD

    VálaszTörlés
  3. "így végül a Tokyo Dome előtt találkoztunk vele"
    Awww~ Akarom látni a Tokyo Dome-ot! *w* Mondjuk, belülről még inkább, de a kívüllel is kiegyeznék, tudva, hogy ahhoz hol kell lennem. ^^

    Ééés Choi immár a harmadik néven fut a blogodban. xD
    Mire hazajössz, olyan edzett leszel már hullámvasutazásból, hogy hajajj~ :)

    "Leginkább mi ketten Ayakával pörögtünk, hogy "ezt nézd, ezt nézd", míg Seun-chan és Takeshi csak beszélgettek ^^"
    Látom magam előtt, mint valami tinivígjáték. ^^
    Huhh, hát ránézve a Pi-chan fotókra én maradnék az "Impossible"-nél az "I'm possible" helyett... Gyönyörű. :)

    Nagyon kawaii a purikura is! :) Takeshi meg durván kb. 15-nek néz ki rajta. O_O

    VálaszTörlés
  4. Remélem egyszer te is és én is láthatjuk belülről is a Tokyo Dome-ot *w*

    Na igen, először volt a Che, mert nem tudtam hogy kell leírni :D Aztán megtudtam, hogy a helyes átírás a Choi (mint az FT Island két tagjának is :D), mostanra pedig Seun-chan-ra változott :P Hihi~

    Tényleg volt egy kis tinivígjáték fílingje :'D

    Ugye milyen gyönyörűséges? *w* Alig tudtam elszakadni tőle, legszívesebben vittem volna magammal :D <3

    Na igen, a purikura sokat változtat az ember fejszerkezetén :D Itt pl a legkisebb szemméretet választottuk ki, még is úgy nézünk ki, mint Mickey egér :D

    VálaszTörlés