2011. okt. 13.

Undoukai, avagy sport nap a suliban~

Yooo~

Egyik pénteken nem tanultunk az iskolában, mert undoukai, vagy is sport nap volt :D
Ez az osztályok közötti versenyt jelentette, többféle kategóriában, mint pl összekötött lábbal futás, egyszerre 5 ember óriás ugrálókötéllel ugrálás, kötélhúzás. Volt egy olyan is, hogy húzni kellett egy cetlit, amin volt vmi utasítás, pl hogy hozd azt a tanárt, aki tud kínaiul, vagy aki a legügyesebben beszél az osztályodból japánul. Ha megtaláltad és oda vitted az illetőt, az egy harmadik emberrel együtt egy ronggyal kb 10 méteren keresztül gyorsan feltörölte a padlót, lehetőleg minél gyorsabban xD
Hogy ki mit fog csinálni, azt már egy héttel előtte mindenki eldönthette, és feliratkozott :)

Choi-val a szokásos vonat állomáson találkoztunk, és onnan gyalog mentünk, mert kb 20 perces sétára volt az a sportcsarnok, ahol rendezték.


Lassacskán mindenki megérkezett, és serényen váltogatta az utcai cipőjét másikra, ugyan is csak tiszta cipővel lehetett a terembe belépni :)
Osztályok szerint volt a helyünk, egy osztály egy kupac, így Choi-val külön váltunk. Én KanHiyon-hoz csatlakoztam, drága koreai tanárnőmmé előlépett osztálytársamhoz :)

Az igazgatónő nyitotta meg a rendezvényt, sok sikert, és baleset mentes szórakozást kívánva :)
Ezután következett egy nagyon poénos rész, a bemelegítés XD Ez pont úgy zajlott, ahogy a filmekben látni lehet, azokkal az idióta mozdulatokkal :D Mindenki jót szórakozott rajta, az biztos :D A legviccesebb amikor terpeszben rogyasztunk, és mikor felfelé emelkedünk, a kezünket középről indítva, balerina módjára a fejünk fölé lendítjük xD

Miután véget ért a mókás bemelegítés, kezdődhettek a vetélkedők :D
Az első az összekötött lábakkal futás volt. Voltak akik hihetetlen gyorsan tudtak együtt futni, de voltak akik kevésbé találták meg az összhangot, és igen csak lassacskán haladtak :P Na meg olyanok is, akik elvágódtak xD
Közben persze mindenki lelkesen szurkolt a saját osztálytársainak :D
Nagyon jó volt a hangulat mar az elejétől, és ez egészen a végéig ki is tartott :D Mondjuk Choi lusta, és nem is akart jönni, így kb végig ülte az egészet xD Ő az ugrálókötelezést választotta, így akkor kénytelen volt egy kicsit aktivizálni magát ^^

Osztályom az ugrálókötelezés közben:


Én KanHiyonnal együtt a közelhúzást választottam :D Nem mintha olyan power lennék xD
5 fiú és 5 lány alkotott egy csapatot. Az első két fordulót megnyertük, sajnos a 3.-at nem sikerült. Eléggé döntetlenre álltunk, csak kicsit sikerült másik osztálynak maga felé mozdítani az állást, így az időre való hivatkozással az ő javukra ítéltek :S

De végül az összesítésben így is harmadikok lettünk és csak 1 ponttal maradtunk le a 2. helyről :D A jutalmunk pedig fejenként egy üveg tea volt xD Egy nagy dobozban volt, és találgattunk, hogy mi lehet benne. A legjobb ötlet a nagy adag házi feladat volt xD

Végezetül kihirdették a győztesek sorrendjét és átadták a nyereményeket oklevéllel. Ezt a nyertes osztályok riidaa-ja, vagyis vezetője vette át, aki nálunk Shi Haihai, az egyik (meglepő módon xD) kínai osztálytársunk volt.


Egyik kínai osztálytársam az oklevéllel~

Kellett mondania is pár szót. Mondta, hogy sajnálatos, hogy csak 1 ponttal csúsztunk le, de a lényeg hogy mindenki keményen küzdött, és hogy jól éreztük magunkat :)
Még készült közös fotó iskolai és osztály szinten is, majd ezzel véget is ért a sportnap :)



Én nagyon jól éreztem magamat, teljesen felpörögtem, Choi meg boldog volt, hogy végre vége xD
Ezután mi Tokyo (az egyik város részt is Tokyo-nak hívják Tokyo-n belül) felé vettük az irányt, ahol egy nagy könyves bolt volt a cél, hogy beszerezzük a koreai tankönyvemet *w*

Találtunk magyar nyelvkönyveket is, amiből Choi olvasott fel szavakat én meg kitaláltam, hogy mi is akar lenni :D nagyjából azért feltudtam ismerni, hogy épp melyik magyar szóval is próbálkozik :D
Végül rátértünk az eredeti célunkra *-* Egy kis válogatás után meg is lett a győztes, ez a gyönyörűség: ♥

Ezután meg beültünk enni egy pizzát egy közeli kis vendéglőbe. Nyammm, de fincsi volt (^-^) És végre átadásra került a külső meghajtóm, amire már egy ideje nagy szükségem volt, ugyan is fullra tele volt a gépem és állandóan írogatta ki az üzeneteit nekem, hogy ugyan töröljek már valamit. Na de hat ilyen képtelenséget kérni tőlem (>.<)
De most végre megoldódott ez a probléma is :D És olcsón megúsztam, ugyan is Koreából érkezett a drága, mert ott sokkal olcsóbb :D Persze Choi intézte nekem ^^ Úgy hogy boldogság van, nyufff~ :)

Bai baaai~

3 megjegyzés:

  1. (Na, már csak két bejegyzés és teljesen behoztam a lemaradásaimat! :D Bocsi, hogy kommentárokat nem nagyon írtam az utóbbi időben, csak nem mindig sikerült felvennem a versenyt a blogolási tempóddal és a bejegyzések hosszúságával, de igyekszem visszaszokni rá. ^^)

    Nagyon kis ügyesek voltatok a sportnapon, gratulálok a szép eredményhez! :) Gondolom, milyen bosszantó lehetett az az egy pont, de tudjuk, hogy a részvétel a fontos, nem a győzelem. ^^

    "és állandóan írogatta ki az üzeneteit nekem, hogy ugyan töröljek már valamit. Na de hát ilyen képtelenséget kérni tőlem (>.<)"
    Ezen a mondaton meghaltam. x'D <333

    VálaszTörlés
  2. A blogolási tempómmal? xD Sajnos eléggé belassult az utóbbi időben ^^

    Köszi ^^ Igyekeztünk :D Az az egy pont meg nem számít, mert tényleg a részvétel a fontos és az, hogy jól éreztük magunkat :)

    Hihi :D De hát ha egyszer így van ^^ Egyik gyöngyszemet sincs szívem törölni :)

    VálaszTörlés
  3. Nyáron, mikor sokat nem voltam itthon, elcsúsztam vele, aztán most meg hét közben próbáltam pótolgatni, de folyamatosan jöttek az új bejegyzések. :'D Az lehet, hogy nagyon le vagy maradva, de mostanában igencsak sokat írsz. ^^

    Viszont most már behoztam mindent, yeyyy~

    VálaszTörlés