2011. okt. 9.

Ueno Állatkert ♥

Yooo~

A bejegyzés témája Matsushita Yuya


helyett az a nap, mikor Choi-val az Ueno Állatkertbe mentünk :D A koncert kicsit felborította az időrendet, szóval most vissza ugrunk kicsit a koncert lőttre ^^

Ez egy szombati nap volt és rengeteg cuki állatot láttunk *w*
Belépéskor egyből ez az édes panda szobor volt, amivel a gyerekek után nekem is le kellett fotózkodnom :D


Először is az állatkert legnépszerűbb párosát, az idén tavasszal Kínából érkezett két pandát, ShinShin-t és RiiRii-t *w* Mivel tényleg rengeteg ember jön, hogy megnézze őket, a többi állattól eltérően, hozzájuk külön sorba kell állni ^^ Viszont ez a sor elég gyorsan halad, mert nem lehet sajna sokáig gyönyörködni a pandácskákban, haladni kell. Persze fotót azt lehet készíteni, de csak is szigorúan vaku használata nélkül :)
Már a lakosztályuk bejáratát is cukkencs pandák díszítik.


Hihetetlen édesek voltak *w* Most láttam először élőben pandát, és meg annál is helyesebbek, mint gondoltam *w* Ahogy mozognak, hát az tényleg imádni való :D Na meg a buci fejük, awww~
A lány,ShinShin épp jóízűen falatozott egy bambuszt, RiiRii pedig édesen szunyált ülő pózban, miközben ráhasalt egy asztalra hasonlító valamire :D Kb mint egy, a tanulás közben bealudt tanuló xD
Úgy megdögönyöztem volna őket *w*


Miután búcsút vettünk tőlük elindultunk a következő állatok felé, miközben összetalálkoztunk egy tigris szoborral, amivel Choi kérésére le kellett fotózkodnom ^^ Ahogy közelebb mentem, és jobban szemügyre vettem a pofiját, meg kellett állapítanom, hogy kissé félelmetes, "hammm, bekaplak" feje van @_@ Ezt közöltem Choi-val is. Ekkor kuncogást hallottam, majd észre vettem, hogy már nem ketten vagyunk , mert időközben két lány is arra járt, akik jót vidultak rajtam xD


Láttunk még sok-sok állatot, és első számú kedvenceim Mio és Amin lettek, a vidra páros *w* Na náluk majdnem elolvadtam *-* Na nem a hőségtől, (bár attól is ellehetett volna) hanem mert annyira cukik voltak ^^ A pofijuk iszonyat falat (>.<) Nagyon jól elvoltak, vidáman úszkáltak, időnket ki másztak, futkostak egy kicsit, majd vissza csobbantak :) És minket is megnéztek maguknak, oda jöttek egész közel, az arcunkba néztek azokkal a cuki kis gombszemeikkel, majd mentek is tovább, mert fontos játszani valójuk volt ^^ Nagy nehezen elszakadtam tőlük végül :)


Ez a madár helyes volt szerintem :D
Az oroszlán sem hiányozhatott :D
Majmóca~
Kiírás: Amikor nem látható, talán alszik :D

Kis pihenőt tartottuk, és kaptam egy pandás fagyit *w* Szegénykét sajnáltam megenni, de muszáj volt, mert olvadásnak indult, na meg nem csak ránézésre volt édes :D

Letelepedtünk egy asztalhoz, majd rövid időn belül Choi elkezdett fényképeket készíteni. Hát születtek vicces képek, cenzúráztam is jó párat :D

Az állatokhoz vezető utat általában gyönyörű környezet övezte :)

A majmoknál épp etetés volt, ami végül kisebb vitához vezetett köztük, és hangos ricsajjal kergették egymást egy-egy falatért.

Sajnos kicsit későn mentünk, így nem jutott időnk minden állatot végig nézni. Az elefántok például már a benti szállásukon voltak, így csak egy nagy feneket láttunk belőlük xD

Sajnos a zsiráfokból még ennyit se, pedig Ayakának akartam fotókat készíteni róluk ^^
Viszont a pingvineket még láttuk, akik megint csak nagyon édesek :)

Sajnos az imádott mosómedvéimet sem láttam, viszont a rájuk nagyon hasonlító csíkos pandát igen *w* Egy fa tetején tett-vett, így fotót nem igazán sikerült csinálni, de legalább láttam *-*

Mivel zárt az állatkert mennünk kellett. Ekkora meg is éheztünk, így afelé a kis étterem felé vettük az irányt, ahol még talán februárban Joel-el együtt ettünk hármasban nagyon finomat :) Nosztalgikus volt, vagy ahogy a japánok mondanák, natsukashii~ :) Én ugyan azt ettem, mint akkor előzőleg, és most is ugyan olyan finom volt :)

Nagyon jó nap volt, kicsit feltöltődtem végre állatokból ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése