2012. máj. 28.

3 csodás nap Budapesten ♥

 Yoo~~

Egy hosszú bejegyzésnek nézek elébe ^^
Múlt héten 3 csodálatos napot töltöttem Budapesten a barátaimmal ♥

Csütörtökön mentem fel busszal, mert este mentünk Valennel LM.C koncertre, amiről már pár napja megírtam a beszámolót és a lentebbi posztomban olvasható :)

Kata és Valen kijöttek elém Népligetbe és együtt mentünk vissza a koliba, ahol reményeim szerint szeptembertől én is lakni fogok, méghozzá Valennel, Katával és Hinával egy szobában *o*

Aznap épp Kari napok voltak a koliban, úgy hogy mindenféle programok voltak, mint tombolna, mini golf és műbika, valamint a legváltozatosabb zenei stílusban szólt a zene. A hörgős metált követte egy tingli-tangli xD De legalább mindenkinek volt kedvére való muzsika :P


 Lecuccoltam a szobában, igaz volt egy kis mizéra az ott alvási díjjal, de mindegy...
Először is főztünk, vagyis én leginkább csak figyelmet a folyamatát a carbonare tészta elkészülésének, ami nagyon fincsi lett, főleg mozzarella sajttal (●◠◡◠●)

Evés után úgy döntöttünk, hogy szétnézünk lent. A tombola sorsolás után (amin sajna nem nyertük meg a fantasztikus tamagochi ajándékot .__.) Kata vett egy sört és letelepedtünk egy padra. Később rövidke mini golfozás után úgy döntöttünk, hogy a műbikával is teszünk egy próbát xD


Először Valen volt a hős vállalkozó, több alkalommal is felült. Hosszú ideig egyikünknek sem sikerült fent maradnia xD Mondjuk a probléma forrását én abban is találtam, hogy nagyon csúszott o_o Még el sem indult, már leakartunk csúszni róla xD Nem ez volt az első alkalom, hogy ültem műbikán, de erről estem le leghamarabb xDDD Meg még ami nekem vicces volt, hogy mindenki két kézzel, teljesen mereven kapaszkodott, pedig úgy lehet a leghamarabb leesni xD De a lényeg, hogy nagyon vicces volt (^◇^)

Majd visszamentünk a szobába, ott még elvoltunk meg készülődtünk az esti LM.C koncertre *w*
A koncertről, ami 3 megállóra volt tőlünk,  elég korán vissza értünk, kb fél 11kor. Ilyen korán csak Kata képes aludni, úgy hogy mi még Valennel bevettük magunkat a laptop elé és Cartoon KAT-TUNt néztünk :D Jah, meg kipróbálhattam a koli csodálatos zuhanyzóját is :3 Végül kb hajnali 1-kor döntöttünk az alvás mellett, mondjuk még vihorásztunk kicsit, de azt nem írnám le x'D

Másnap nekem találkám volt Takával, de ő csak délután ért rá, mert még órája volt az egyetemen, így addig Valennel voltam, de mivel neki is órája volt, így vele tartottam és beültem életem első egyetemi órájára, etikára.^^ Az elején egy szót sem értetem belőle, de megnyugtatott Valen, hogy ő se tudja miről van szó xD A végére kitisztult a kép, de addigra már elfoglaltam magam, Valen füzetéből kiírtam a számomra ismeretlen japán szavakat, meg neteztem a telóján :D
A koliba visszafelé menet vettünk kajcsit és az egyetemre is beugrottunk, meg Valennek még vásárolni kellett a következő hétre. Jah, és egy darabon nem villamosoztunk, hanem átsétáltunk a hídon, de még a hidakkal bajban vagyok, úgyhogy elfelejtettem, melyiken x'D

A koliban már nem volt sok időm. Összekészültem, aztán indultam is, hogy oda érjek a Takával megbeszélt helyre :) Sikeresen oda is találtam és egymást is megtaláltuk. Taka befestette a haját sötét barnára, jól áll neki :)
Egy közeli kis étterembe mentünk, ahol fincsi pizzát és bolognai spagettit ettünk, nyammm~~~ Közben pedig jót beszélgettünk :) És a végén kaptunk a számla mellé vmi citromos pálinka szerűséget, és hűー nagyon finom volt! Kifelé menet végig arról beszéltünk, hogy mennyire jó volt már :P

Aztán a Marumoto nevű, tradicionális japán dolgokat árusító bolt felé vettük az irányt.
Gyönyörű dolgok vannak abban a boltban *-* És lehet venni pár japán sütit is. Doraemon kedvenc édességét, a dorayakit meg is kóstoltuk *w* Ez édes babkrémmel töltött, puha tésztás fincsi sütike :3 És a bolt ajándéka volt egy kis zöld tea is *o* Együtt különösen finom volt (●◠◡◠●)
Én nagyon szeretem ezt a zöld teát, amin Taka meg is lepődött, mert a legtöbb külföldinek keserű ^^ Én nagyon megszerettem, a kedvenc fagyim is a zöld teás lett *__* Kár, hogy itthon nem lehet kapni :(
És voltak könyvek is, amiben különféle tippek voltak, hogy hogyan és miket készíthetünk mochi-ból, nyamm~~ Többek között a fagyi receptje is benne volt, csak ugye elég drága a mochi .__.
Taka nagyon élvezte, azt mondta, kicsit olyan, mintha hazaért volna és megnyugtató (。╹◡╹。)
Aztán sétáltunk a Blaháig, mert ott volt megbeszélve, hogy találkozom Lanussal. Még volt addig egy kis idő, úgy hogy leültünk és beszélgettünk, közben pedig Valen is hívott, hogy úgy döntött, ő is jön NG-re *__*

Végül elbúcsúztunk, Taka felszállt a villamosra Lana pedig megérkezett :) Eredeti tervünk szerint egy közeli kis pub-ba akartunk beülni, hogy előkészítsük az esti NG-t, de tömve volt a hely, így Westendben vettünk vodkát és narancsot ^^
A Westend mellett iszogattunk egy kicsit, majd indultunk a Kashmír felé. Egyből ismerősökbe is botlottunk ahogy megérkeztünk :) Lent lecuccoltunk, aztán mászkáltunk egy kicsit, míg be nem indult a party :) Natsu és Valenék is megérkeztek hamarosan. ♥
Most elég sok időt töltöttünk kint is, spanoltunk ^^ Összehaverkodtam egy japán sráccal is, Takashi-val. Hát ez ilyen japánul beszélgetős nap/éjszaka lett :D Jó arc volt nagyon, és kiderült hogy Taka osztálytársa, szóval már hallott is rólam xD
És az este egy nagy meglepetést is tartogatott, mert van egy csaj, akivel már több alkalommal is találkoztam, de sosem köszön... most mikor meglátott oda vágódott elém és elkezdte nekem riszálni magát o_o Később meg, mikor ültem az asztalon bele harapott a combomba (゚д゚ ) Meg oda húzott táncolni, és mikor elment puszit is adott o_o Le voltam sokkolódva, hogy mi lelte, erre Valen közli, hogy biztos bejövök neki x'DD
Amúgy nem volt rossz NG, csak más, mint szokott ^^ Elemünkben voltunk, az biztos, Lanával alakítottunk xDD
És volt B.A.P  Poweeeer is *_____* nyaaa~~ (ノ´∀`)ノ♪

Végül fél5-kor mentünk el Natsuval, ugyanis nála aludtam (●◠◡◠●) Még egyszer köszönöm, hogy ott aludhattam. ♥
Valenék pár perccel mentek el csak előttünk, de a villamoson újra összetalálkoztunk :D
Kb 1 óra volt az út Natsu-lakig, végre megcsodálhattam a szobáját, amiről már annyi képet láttam :3 Anyukája olyan édes volt, hogy készített be nekünk kajcsit a szobájába, úgy hogy azt elfogyasztottuk, majd bevettük magunkat az ágyba már így világossal és Shrekre aludtunk ^^ Először 8-kor ébredtünk, de azt túl korai időpontnak találtuk a felkelésre, úgy hogy végül 10-ig aludtunk :)
Akkor egy kis instant levest reggeliztünk, és megcsodáltam a lencséket, amiknek a nagy részét el is vittem, hogy oda adjam őket a gazdájuknak, ugyan is sokan rendeltünk együtt, így nagyon olcsóra jött ki :) Én egy gyönyörű Bambee brown és Pandora Blue boldog tulajdonosa lettem *___*

Abban is indultam el Natsu-tól, mert aznap pedig még találkám volt Hináékkal *o*
Mikor már a 4-es villamoson voltam felhívtam Hinát, Nekot és Chinot is, hogy merre vannak, de egyikük se vette fel x'D Végül Hinus vissza hívott, és mondta hogy a Blahán ülnek a Mekiben (hol is máshol? :D), úgy hogy én is oda mentem:)
Nyaaa, annyira jó volt, hogy végre együtt vagyunk, csak Lana hiányzott még.
Én meghamiztam a maradék sült krumplijukat, oda adtam Chinonak a gyönyörűséges szürke lencséjét és Nekonak is a szülinapi ajándékát, így most már neki is van fotó albuma :)

Végül kis csapatunk a Margit-szigetre indult. Pléd híján, amit majd Lana hoz, leültünk egy padra, ami 6 embernek kevésnek bizonyult, így Naku a földre ült, de hamarosan Hina is lecsüccsent mellé. Uno-ztunk Bibu babás kártyájával, ami nagyon vicces volt :D A megtorlás-kártya, ugye :D Meg Hina és Naku kavics-csatázott xDD
Aztán Lana is megérkezett végre *w* És a várva-várt pokrócból egy fehér ágylepedő lett xDDD



Oda adtam Lanának is a zöld lencséjét, nagyon örült neki és egyből be is rakta, nagyon csiniiii~~~ *-*

Csináltunk közös lencse-képet is (ノ´∀`)ノ
Eredetileg choco-t akartam rendelni, de az épp nem volt, ezért lett végül brown, de imádom a Babmee lencséimet ♥










Majd Hinus és Neko tánciztak egy kicsit, ezután hódoltunk a csoportkép készítési mániánknak :3


Leterítettük Lana lepedőjét, és azon pózoltunk, mi meg Hinával beidőzítettük a fényképezőinket, és minden kép elkészülése után úgy rohantunk értük, mint vmi idióták xD
A kavicsok pedig szétnyomtak minket rendesen, de a csodás csoportképek ennyi áldozatot igazán megértek :D
Ilyenkor amúgy mindig úgy nézünk ki, mint egy osztálykiránduláson lévő osztály :3


A fotózkodás után sétálni indultunk. Lana egész nap trollkodott, úgy hogy mikor megpróbáltam lefotózni Chino haját, mert nagyon tetszett, ahogy két copfot kötött egymás alá, akkor is belemászott a képbe xD Aztán persze csodálkozik, hogy mennyi idióta kép van róla, és hogy milyen fejeket vág rajtuk xDD

Ahogy sétáltunk egy vattacukrosba botlottunk, és édesszájú csapatunk természetesen meg is rohamozta egyből *q*

Nekocska édesen várja az édes vattamapacsát :3 ->

Mi Nakuval felesbe vettünk egyet, de amúgy kb mindenki azt ette, amelyiket érte :D

És természetesen idióta fotókat is kellett készíteni, ez egyértelmű, ugye :D






Neko és Bibu még sétálni akartak, így ők tovább mentek, mi pedig még szakállal is kiegészítve előzetes vattacukor-bajszunkat pózoltunk, majd letelepedtünk a zöld füvecskére leterített lepedőre, és kaptam cuki rajzokat a kis kalendáriumomba, meg ettünk Chino hozta Hupikék törpikék puffancs cukrot, nyammm~

Ez pedig Naku rózsaszín pogácsája :D Kissé ijesztő látvány, ellenben finom pogácsa íze volt :D
Szerintem legnagyobb részét Lanus falta fel, miközben engem használt kispárnának ^^


Naku négylevelű lóhere kutatásba kezdett, és Neko seme hajlamai előtörtek ezt a pozíciót látva xDDD Nahát, ejnye Nekocskaaa~~ :D

És fűcsata is kerekedett, jutott a fűből minden hova, még később itthon is kiöntöttem egy adagot a táskámból is, pedig az nem is vett részt a harcban :D

Nagyon vicces volt xD







Aztán valahogy Lana Hinán kötött ki xDDD

És Neko már megint seme xD












(・θ・`)


Szegény Naku nem menekülhetett, Hina és Lana elkapták :3
Sajnos a nap a vége felé közeledett, még Hina és Lana táncikáltak, meg fotózkodtunk :)

Kék, zöld, barna lencseee~~ (。╹◡╹。)

És Lana már megint troll :D
Pedig Chino és Neko csináltak vagy 10 képet, mert egyik sem tetszett nekik, erre Lana belemászik xDD

Végül indulni kellett, mert jöttünk haza a fél8-as busszal. A többiek mondták, hogy áááá, minek menni mééég, hát simán eléritek. Ehhez képest kb fél percen múlt xD
Útközben feleségül mentem Nekohoz, úgyhogy most már ő az én hites férjem. Goshujin-sama  ♥ xD Még a villamosra is keringőzve szálltunk fel és úgy utaztunk végig xD
Aztán bementünk még Westendbe, mert a Margit-szigeten mosdóval nem találkoztunk. Aztán sajnos búcsúzkodni kellett T_T Így elváltunk Chinotól, Bibutól és újdonsült férjecskémtől, Neko-tól is 。゚(゚´Д`゚)゚。 
Mi pedig rohanhattunk, mert már nem volt sok időnk. Lana és Naku végig azzal paráztatott, hogy már úgy sem érjük el o_o Végül tényleg nagyon úgy nézett ki, hogy lekéssük, mert 27-kor még a metrón ültünk .__. Mivel 3 napra jöttem jó nagy cuccom volt, viszont futnunk kellett, így azt Lana átvállalta ^^ Aztán ahogy nyílt a metró ajtó, úgy rohantunk, hogy húúúú~~~ és pont elértük a buszt, mire a jegyeinket megvettük pedig Lana is oda ért a cuccommal :)
Gyors búcsúzkodás, aztán már indultunk is.
Megint a lépcsőn utaztunk, mert nem volt hely ^^" Aztán Hina apukája haza hozott minket a buszállomásról :)

Fantasztikus 3 nap volt, nagyon jól éreztem magam mindvégig (^◇^)


Szeretlek titeket ♥


2 megjegyzés:

  1. Nagyon várom már, hogy velünk lakj, annyira jó lesz. *w*
    A zene tényleg muris volt a nagy stílusváltásokkal, de igaza volt Katának, inkább lett volna ilyen a gólyatáborban is, mintsem három nap non-stop tuctuc. ^^"
    Awww~ ugye? Mozzarella sajt. <33 És örülök, hogy ízlett a kajcs, látod, hogy tudok mást is csinálni, mint mirelit pizzát! :P

    Aranyosak a kis csúsztatásaid és esemény-összevonásaid az egyszerűbb megfogalmazás érdekében. xD És héjj, mi történt a közös képünk hátterével? Kis huncut, tán nem tetszett eredetiben? x'DDD
    Szabadság hííííd. ♥ Tanuld meg, mert jövőre majd' minden nap azon fogsz átmenni. ;)

    Hol van ez a Marumoto? *___* Elakarok menni! Mondjuk, jót kérdezek, majd inkább ráguglizok. x'D *nem célozgat semmire*
    Takashi vicces srác volt, minden második hozzám intézett mondatában szerepelt az, hogy "Kamenashi-kuuuuun", Erikával már alig tudtuk visszatartani a vihogást, főleg, hogy mivel ő nem tud japánul, neki kb. olyan volt, mintha csak Kaméról beszélne a srác folyamatosan. És kb. xDDD

    Jó lett az a kép Lana szeméről. ^^
    A pogácsa meg tényleg elég bizarrul fest. oO

    Nagyon jó napok voltak~ Én is szeretlek. ♥

    VálaszTörlés
  2. Már én is nagyon váááárom *w*
    Olyan kajcsit majd csinálhatunk többször is, és úgy érzem, hogy rászoktattál a mozzarella sajtra xD

    A képünk háttere eredetiben is csodálatos, de gondoltam meghagyom csak magunknak az élményt, hogy gyönyörködhessünk benne, másokkal nem osztom meg, mert ilyen kis önző vagyok :D xDD

    Igen is, kis agyamban raktározom az infót: Szabadsághíd!

    Kérlek szépen, a Marumoto az Andrássy út közelében van, de bővebb információt a google tud adni :D *és ne is tessék célozgatni, mert már egyre ügyesebb vagyok Pesten( ̄^ ̄)ゞ* :D

    Lenyűgözted a Kame-fanságoddal :D Biztos ő is Kame fan, azért örült neki ennyire xDD Bírtam a srácot, és meg is találtam Taka ismerősei közt fb-n, úgy hogy most már nekem is ismerősöm :D haha~

    Persze hogy jó, én fotóztam :D Na jó nem azééért, csak jó volt az alany :D
    Hát Naku varázslat van abban a pogiban, de fincsi volt ám :3

    ♥♥♥

    VálaszTörlés