2012. máj. 20.

LM.C koncert in Budapest (2012)


Yo~~ (⌒ω⌒)

Az elmúlt három nap csodásan telt, de most csak egy részt emelnék ki belőle, de a többiről is lesz hamarosan beszámoló, viszont úgy gondoltam, hogy az LM.C koncert külön postot is megérdemel ♥

Igaz, hogy már eléggé megváltozott a zenei ízlésem, de az LM.C és az AnCafe azért mindig is ♥ marad :)

Két év után 17-én újra ellátogatott hozzánk az LM.C (●´∀`●) A 2010-es koncert is fantasztikus volt, ezért már nagyon vártam, hogy maya és Aiji újból koncertezzen nálunk. ♪

Csütörtök délelőtt mentem fel Pestre busszal, Valen és Kata kijöttek elém, aztán együtt mentünk vissza a koliba. A nap további eseményeiről majd a következő posztban írok, most ugorjunk a koncerthez *w*

Csak egy órával a kezdés előtt mentünk ki a koncert helyszínére, a club 202 elé, mert mondták, hogy bárhonnan jól lehet látni.

Végül Valen ismerőseihez álltunk be, akik elég elől álltak. Mondjuk én ezt kicsit kellemetlennek éreztem ^^" Én sem örülnék, ha több órás várakozás után mások csak úgy beállnának elém ^^
A kapu nyitás kicsit késett, mivel mayáék később érkeztek és így a beállás is késett. Elég gyorsan bejutottunk és nagyjából 2 méterre találtunk is helyet magunknak, majd még 1 órát kellett kb várni a kezdésre, ami az Ah Hah! volt.
Sokan fényképeztek, én is vittem gépet, de végül nem fotóztam, inkább a koncertet élveztem ^^ Még kezdés előtt lefotóztam a színpadot azért ^^







Ezt a képet pedig a neten találtam ->
Maya drága haja most pink, de szerencsére már megnőtt, és így tetszett ღ(◠◡◠)ღ Ráadásul édes volt a félre simlis sapijával :3

Egybe rucikája volt, mint egy overál. Jó melege volt, többször is mondta, hogy 「atsui」 , ami nem is csoda, mert azoknak a lámpáknak már a fénye is rettentő meleg ^^
Volt, mikor egy-egy dal után kis pihenőt tartott és miközben ivott,  a közönségnek hátat fordítva lehúzta a cipzárt és levegőzött xD

Jah, és a derekán végig himbálózott oldalt egy édes fekete plüss nyuszi *w*
 Az előző koncerthez képest nagyon pozitív volt, hogy most a fanok sokkal kulturáltabban viselkedtek és nem volt heringeződés és egyszer sem léptek a lábamra sem :3

Varrtam nekik egy LM.C plüss nyuszit is, kicsit kisebbet, mint amilyet magamnak is, és egy kis levelet is rögzítettem rá, amit aztán fel is dobtam a színpadra egy alkalmas pillanatban. És fel is vették, és ráültették az erősítőre(?) technikai zsenialitásom erre már nem terjed ki, de a lényeg, hogy végig ott ült a technikán, pont maya és Aiji között egész koncert alatt és a végén láttam, hogy be is vitték *w*

Koncert kezdés előtt láttam, mikor az egyik staffos egy karton ásványvizet készít fel a színpadra. Már akkor is sejtettem, hogy maya készül majd locsolkodni velük, és úgy is lett :D Volt mikor a szájába, mint a hörcsög begyűjtötte a vizecskét és ránk köpte :D De ezúttal inkább lelkesen locsolgatta a közönséget és a végén az üres vagy épp a még félig teli üveget bedobta, amiből Valen meg is szerezte ezt itt *w* ->
Az első sorban lévőket pedig konkrétan úgy locsolta, mintha virágok lennének x'D Csak épp azt nem tette hozzá, hogy 「Nőjetek nagyra drágáim 」 xD
Én mikor jött a víz, védekezés képen mindig lehajtottam a fejem, így megúszta a sminkem :D
Mayának volt egy vízköpő akciója a dobos felé is, aki mellett viszont két macbook is helyet kapott, amikre ekkor törölközővel vetődött az azokat kezelő srác, hogy megvédje őket xDD

Amúgy ha már víz, Aiji is úgy nézett ki hamarosan, mintha maya őt is megöntözte volna, és waaa~ *w* azzal a csapzott hajával nagyon bejővös volt ^^ Bár engem leginkább maya között le végig, úgy vonzotta a tekintetemet, mint a mágnes, néha Aijira is oda pillantgattam :)

Néha maya beszélt angolul is, de abból azért nem olyan sokat értettem, amiben a csodás kiejtése is közre játszhatott, mert azért annyira bonyolult dolgokat nem mondott :P

Egyszer kérdezte, hogy van magyarul, hogy 「I love you」 és miután a közönség kiabálásából nem értette, oda tartotta a mikrofont az első sorban lévő emberkének, és édesen a szája elé téve az ujját mutogatta, hogy maradjunk csöndbe ^^ De még így se nagyon ment neki, így puskázott az üdítője melletti papírról és végül sikerült neki bele kiabálni a mikrofonba, hogy 「SZERETLEK」 *w*
Persze ezt a közönség hangos visítással jutalmazta :D Majd mondta, hogy「This song is singing about SZERETLEK」 és elkezdődött a Love Song :3

A Nami mo hajimaranakatta ichi nichi no owari ni című dal közben pedig annyira gyönyörű lilában úszott az egész hely *w* nyaaa~

Denkiman pedig sokat táncikált koncert közben, volt amikor az újaiból még zöld lézer sugarak is szikráztak :D A Punky Heart közben meg Mickey egér kesztyűben volt xD
A Punky Heart amúgy azután volt, hogy vissza tapsoltuk/kántáltuk/visítoztuk őket. Elég sokára jöttek vissza, és utána mi választhattunk, hogy mit szeretnénk, így lett először a Boys&Girls és a Punky Heart, és a Rock the LM.C-vel fejezték be.
A Boys&Girls előtt megint volt a 「Booooys!!」 és üvöltöttek  a srácok, 「Girls!!! / My girls!!!」 amire meg a lányok visítottak játék :D
Az Oh My Juliet előtt meg a 「Who my Juliet???」 kérdéssel szította a hangulatot, természetesen iszonyatos visítást kapva válaszul xD

Végül sajnos közeledett a másfél órás koncert vége :( Több zászlót is kaptak tele aláírásokkal és különböző rajzokkal, amiből maya egyet, mint Superman a hátára terítve énekelte el az utolsó számot :)

Végül lefotózták a közönséget mindannyian, a cuki dobos srác telefontokjáért teljesen oda voltam *w* Meg a srácért is, és koncert után bárkivel beszéltem, mindenki oda volt a srácért :P

Majd maya bemutatta a tagokat, elköszönt Aiji és maya is. De megígérték, hogy jönnek még *w*
Aiji még a blogjában is leírta, hogy az előző koncert is fantasztikus volt és a mostani is, egész pontosan 「saikou」, vagyis a legjobb :D

Meg írta, hogy  絶対また来たい…             Vagyis: Biztosan akarok még jönni...
                         いや、来る!                                 Nem, jövök!

Meg angolul annyit: We love Hungary!! ( ´ ▽ ` )ノ
                                I hope see you again!!

 *w* nyaaaa~ drága  ♥

Itt az egész blog is:  http://ameblo.jp/lmc-official/entry-11253609118.html

Fantasztikus volt ez is, épp úgy, mint az előző. Nagyon örülök, hogy eltudtam menni ♥ És annak is nagyon örülök, hogy Valennel együtt mentünk, már nagyon régóta beszéltük, hogy ha egyszer majd megint jönnek, együtt fogunk menni, és most ez is beteljesült ♥
A végén Chino is megtalált minket, így még ha nem is sokáig, de egy kicsit tudtunk vele is találkozni ♥

Köszönöm LM.C, nagyon várom azt a 来る-t! Szeretlek! ♪

2 megjegyzés:

  1. Nya, ígértem, hogy kommentelek, úgyhogy újraolvastam. És olyan jó volt. ;___; A hülye vizsgák miatt teljesen olyan érzés, mintha már hónapokkal ezelőtt lett volna. Ahh, akarok már én is beszámolót írni.

    A megváltozott zenei ízléshez annyit, hogy én erre a saját esetemben mindig "bővülésként" tekintettem, nem megváltozásként. ;)

    Jaj, ne csináld már, szerintem az első ötven emberen kívül tök mindegy volt, hol állt az ember, simán lehetett bent helyezkedni, ez remélem, segít megnyugtatni a kis lelkiismereted. :P Amúgy, azzal a verzióval jobban érezted volna magad, ha mondjuk Panniékat rángattuk volna magunkkal hátra? x'D

    "I'm so... atsui." BEST. Imádunk, maya~~
    Csodálom, hogy így oda vagy a nyusziért, pedig konkrétan fel volt akasztva, nem kellene ezt morbidnak találnod? x'D
    Aiji~ *____* ♥ Ahh, oké, befejeztem, nincs ichibanom az LM.C-ben, nincs és kész! >_<

    Én is nagyon örülök, hogy együtt jutottunk el. ♥ Remélem, egy nap majd együtt állhatunk egy Jin/KAT-TUN/Yamapi koncerten is majd. ^^

    VálaszTörlés
  2. Én meg már nagyon várom azt a beszámolót *-*

    Rendben, akkor ezentúl "bővülés" lesz és nem változás, ami a zene ízlésemben bekövetkezett ;D

    Köszönöm, most már a tökéletes nyugodtság állapotában leledzik a lelkiismeretem :D
    Neeem, persze hogy nem akartam volna őket hátra rángatni >_<

    Sztem akkor is édes volt az a nyuszkó :D Még ha talán tényleg kicsit morbid is, de cuki xD

    Mindenképpen el kell jutnunk együtt is azokra a koncertekre ♥

    VálaszTörlés