2012. máj. 13.

Seung-chan nálunk :)



Yo~~ :)
Múlt héten szerdán eljött hozzám Seung-chan (●◠◡◠●)
Reggel érkezett a gépe, anyával mentünk fel érte, gyorsan meg is találtuk egymást :)
Úgy terveztük, hogy ha már fent vagyunk Pesten, akkor a nap hátra lévő részében szétnézünk kicsit, így első utunk a Gellért-hegyre vezetett. Felfelé menet gyönyörű látványban volt részünk, egy fél pucér, bálna termetű szikár úriember kezét az égnek emelve napoztatta a hónalját a napon xD
Felérve rögtön egy nagy csoport japán turistába botlottunk, nagyon édesek voltak :D De rajtuk kívül is rengeteg ázsiai turista volt, csodálkozott is rajta Seung-chan, pedig én mondtam hogy vannak sokan ^^

Következőnek a Duna part mentén végig sétálva a Budai várba mentünk, ahol anya gyorsan összebarátkozott a solymásszal, aki még a sast is a karjára ültette. Amíg spanoltak mi megnéztük a Mátyás-templomot és a Halászbástyára is felmentünk és fagyiztunk *w*
Seung-channak nagyon tetszett, szereti az európai típusú épületeket.
 
 



Ezzel jól el is ment a nap, így lassan vissza indultunk a kocsihoz. Még haza felé megálltunk egy fagyira Alsónémediben, mert ott isteni finom fagyi van és még mindig iszonyú meleg volt. Seung-chan állandóan csak hideg dolgot akart enni/inni, így megörült a fagyinak. Japánban még nincs ennyire meleg, ráadásul ott párásabb is a levegő, így ott nem kívánta ennyire a hideg üdítőt/fagyit, mint itt ^^

Haza érve pedig előkerültek a bőröndjéből a csodálatos ajándékaim *w* Kaptam egy rakat kpop CD/DVDt ! ! ! *_______________* Nyaaa~~ ♪
Van CN Blue cd kettő is, az EarFun ráadásul könyvméretű, teli gyönyörű képekkel plusz egy külön Yonghwa füzettel, sőt Special Edition, így elég nehezen hozzáférhető változat ♥
Van egy Jang Geun Suk 70 képes fényképszett, Playfull Kiss OST cd szintén sok gyönyörű képpel, kettő FT Island CD. Vannak olyanok is, amiket a cégétől, ahol dolgozik (kpop kiadványok japán megjelentetésével foglalkoznak) eltudott hozni, mert már nem kellettek, így mondjuk az eredeti tokjuk nincs meg, de akkor is lett eredeti 2NE1 és FT Island konci DVD-m ღ(◠◡◠)ღ
 
 És a legnagyobb büszkeségem: NU'EST CD, de nem akármilyen ááám, mert EREDETI aláírások vannak rajta ! ! ! *o*

Mikor megláttam, alig hittem a szememnek, visítottam, körbe rohantam a házat és az ágyon fetrengve ölelgettem x'D Kicsit eluralkodott rajtam a fangörcs, de aztán összeszedtem magamat ^^

És Ayaka is küldött nekem ajándékot *w* A cuki malackára volt egy szép gyűrű rárakva, mert van egy olyan japán mondás, hogy 「豚に真珠」 ~ Buta ni shinju.~ vagyis 「Igaz gyöngyöt a malacnak」 ami valami olyasmit jelent, hogy "Még ha drága dolgot is adsz egy malacnak, nem érti az értékét" Ezt az ajándékhoz melléket aranyos levélkéből tudtam meg :)
És még volt benne egy pandás tea is, epres ízesítéssel *w* Pont 3 volt benne és írta Ayaka, hogy szeretnék ha Anya, Seung-chan és én hárman innánk meg :3 Egyik reggel meg is ittuk és nagyon finom volt. A bögrébe bele téve úgy nézett ki, mint ha onsenben lenne a panda (●◠◡◠●) 
Köszönööööm ♥


Másnap Kecskeméten néztünk szét. Délelőtt itthon voltunk, pihentünk egy kicsit, az időeltolódás miatt azért nem tudott Seung-chan rendesen aludni.
Bementünk mamához ebédre, fincsi sült csirke volt ragulevessel, nyammm~~

Majd besétáltunk a központba, először a Malom tetejére mentünk fel, mert onnan szép a kilátás :)
Ott elücsörögtünk egy ideig, majd sétáltunk és a T-mobile-ba is feltétlen be kellett menni, mert tudni akarta mennyibe fáj itt egy iPhone (Apple mániás ^^") Hát, drága .__. de ezt én is megmondtam neki előre... :P
Aztán sétálgattunk és az Alföldi játékosztályon kötöttünk ki, ami nagyon tetszett neki, olyan volt, mint egy ovis :D A legidétlenebb plüssöket szúrta ki és azokkal bohóckodott xD Édes volt :D
Ayaka kedvéért pedig egy zsiráffal le is fotóztam :D


Aztán kezdett rossz idő lenni, így vissza mentünk a Malomba. CBA-ba vásároltunk pár finomságot és felültünk a Mekihez. Jó darabig ott voltunk, közben hatalmas vihar is kerekedett, villámlott rendesen. Aztán jött értünk anya és jöttünk haza.

Másnap megint mamánál ebédeltünk, majd mentünk be a központba, mert délután Hina ballagására mentünk. ♥
Hina nagyon szereti Donald kacsát, ezért vadásztam neki egyet még előző héten, és mikor megrendeltük a virágot kértem, hogy kössék bele :) A másik kitételem az volt, hogy rózsaszín legyen :3 Szerintem cuki lett ღ(◠◡◠)ღ


Majd lassan ki is sétáltunk a sulihoz, így kezdés előtt kb 20 perccel voltunk ott, egyből meg is találtam Hina szüleit, oda ültünk hozzájuk. Majd Hina többi rokona is megérkezett, őket is megismertem :)
Hamarosan elkezdődött a ballagás, bevonultak a ballagók, átadtuk a virágokat aztán jött a szokásos ballagási beszédek hada. Sokat nem hallottunk belőle, mert a hangosítás nem volt a toppon, Seung-chan meg amúgy se értette volna, így kb végig beszélgettük ^^ Közben egyszer csak hallom a hátam mögül, hogy egy fazon mondja a fiának "Figyelj gyerek, tanulj kínaiul!" x'DDD Seung-channak éppen hogy nincs kínai feje, de hát tipikus magyar módjára az ázsiait egyből a kínaival azonosította. Lefordítottam Seung-channak is, erre elkezdett csing-csang-csungozni xDD Azt hiszem le is esett a pasinak a tévedés :'D
Közben Hina unokahúga (?) is megérkezett a szüleivel és Seung-chan egyből befanolta, hogy milyen cuki a Dorka :D Megígértem neki, hogy majd megkérdezem lefotózkodhat-e vele :)
Mikor vége lett és a lufik is elszálltak fellehetett menni a termekbe.

Nagyon szép volt Hinus ♥
おめでとう~ \(^◇^)/
Seung-chan és Dorka :)

Körbe mutogattam neki a sulit, a tablómat, a volt osztályomat, majd Hina szülei minket is haza hoztak :)
És dwaejitokki-t is vissza kaptam *w* Még a múltkori pesti kiruccanásunk óta Hinusnál volt, mert mi még maradtunk partyzni, így Hina hozta haza, nehogy baja essen :)

Miután haza értünk nem sokára anya is haza ért, majd elugrottunk még az Acuhanba is, amit Seung-chan is megakart nézni, mert biztos érdekes :D

Másnap reggel pedig irány volt Hévíz, amit Seung-chan nézett ki még Japánban az interneten, mert hogy fürdő és híres és biztos jó. Így egy reggeli busszal mentünk, Pesten kellett átszállni. Az út nagy részét végig aludta, majd mikor megérkeztünk meglátott egy régiség piacot amit megszeretett volna nézni. Így először oda mentünk, látott sok érdekes dolgot, tetszett neki nagyon :)
A fürdőben 3 órát töltöttünk el, a benti részben verettük magunkat, kint pedig napoztam és jégkrémet majszoltunk. :) Aztán még bent is áztattuk magunkat egy kicsit mikor feltűnt egy (szerintünk) japán család, én meg teljesen oda voltam, hogy milyen cuki a kislány *w* Seung-chan meg nem értette, mi a cuki benne ^^ Mondtam neki, hogy nekem ő Dorka :D A kis srác is nagyon helyes volt, ha nagy lesz simán beillene a Johnny's-os fiúkák közé :P Mondta Seung-chan, hogy mondjam neki, biztos örülni fog xD

A fürdő után volt még kb 1 órán a buszig, így nézelődtünk a környéken és egy fantasztikus táskára bukkantunk *w* Szerelem volt első látásra :)


Rubik-kocka táskaaaa~ ☆
A buszozás nagy része megint alvással telt, majd Pestre vissza érve egyből a szállásunkra indultunk, ugyanis aznap fent aludtunk, mert másnapra megint Pesti programot terveztünk. A szállásunk neve Panda Hotel volt, hát nem édes? *w*
Könnyen oda is találtam, nem volt vészes :) És nagyon kedves volt a panziós bácsi is :3Elég jó kis szobánk volt, de nem töltöttünk ott sok időt, indultunk is, mert éjszakai hajókázásra akartunk menni, de végül nem jött össze .__.
Így átsétáltunk Pestre a Margit-hídon, vissza pedig a Lánchídon. Közben egy éjjel-nappaliban beszereztünk egy kis nasit is, szóval jó kis séta volt :) Elég későn értünk vissza a szállásra és el is fáradtunk rendesen ^^
Másnap 10 körül indultunk el, mert Lanával 11-kor találkoztunk szokásos módon, a Blahán lévő Meki előtt. És oda is sikerült zökkenőmentesen oda találnom :D Háhá~
Úgy döntöttük, hogy a Margit-szigetre megyünk ki. Lana pedig végig erős késztetést érzett, hogy a Rubik táskámmal fejbe vágjon vkit xD

Először az egyik stégre ültünk ki, ahol rajtunk kívül még más is volt, de aztán közölték, hogy oda tilos kitelepedni ^^


Lana kívánsága szerint vittem magammal az újdonsült gyönyörűségeim közül, és kapott ő is egy olyan Jang Keun Suk-os fotó szettet, így amíg mi fanoltunk, Seung-chan fotózott :D

A stégről a mellette lévő lépcsőre telepedtünk át, először a tetejére, de mikor szabaddá vált egészen le, úgy hogy a Dunától csak egy lépcsőfok választott el. :)
Lanával nagyon elemünkben voltunk elejétől kezdve és végig hülyültük az egészet, Seung-chan jól szórakozott rajtunk. Megtanítottam Lanának, hogy koreaiul a 'Ká' azt jelenti, hogy 'menj'. Erre a nagy tudásra mind a Merry Me Mary-ből tettem szert :3 Seung-chant is lenyűgöztem fantasztikus tudásommal :D Persze ennek van udvariasabb alakja is, a 'kamnida' és további koreai szavakkal is bővítettük ez idő alatt koreai "tudásunkat". A közelben úszkált egy kacsa, így koreaiul hívtuk: 'Ori, wáááá~' xD A közelben lévők meg néztek ránk furán, hogy csak nem megsütött a nap? xD
Na meg magyar lévén káromkodni is tudni kell koreaiul is, így egyet sikerült kihúzni belőle, de szigorúan megtiltotta, hogy használjam: 'kisseki', ami annyit tesz: kutya kölyke x'DD Nem mintha a mi 'köcsög' szavunk eredeti értelmét tekintve nem lenne ugyan ennyire mókás :D
Aztán persze az elmaradhatatlan fotózkodás is volt, amibe néha Seung-chant is sikerült bevonni, de ő inkább csak szórakozott rajtunk ^^







Majd indultunk a Hősök tere felé. Az Andrássy úton sétáltunk végig, még a Koreai Nagykövetséget is megtaláltuk *w*

A képen  épp a hangulokat silabizálom kifelé, amik már egész jól mennek :D Seung-channak olvastam is fel az útleveléből koreaiul és elégedett volt velem :D



Ami pedig még rendkívül elnyerte a tetszésünket, az az Andrássy út egyik lakója, ez a fa volt.



Helyes, nem? :D


A Hősök terére megérkezve megint fotózkodtunk és egy csomó koreai turista volt, mire mi Lanával elkezdtünk 'Annyeong'-ozni, de nem hallották meg Seung-chan nagy örömére xD Aztán felolvastattuk vele a királyok neveit, cuki volt :D

Viszont sajnos Lanától itt búcsút kellett vennünk :( Előtte azért agyon ölelgettük egymást, majd a távolból még hangos 'SarangHEE!' -vel köszöntünk el, amire Seung-chan röhögve közölte, hogy tiszta ciki és elvonszolt xD
Seung-chan szeretett volna a vidámparkba is elmenni, így arra felé vettük az irányt. Útközben egy vattacukrosba botlottunk, és vettünk is egy hatalmas, édes, rózsaszín vattapamacsot *w* Nyammm~~ Annyira szeretem (●◠◡◠●)
És ragasztottunk belőle bajszot meg szakállt xD Mondtam neki, hogy így úgy néz ki, mint a kínai filmekben a bácsikááák xD
Meg csináltunk idióta videót is, de azt még nem kaptam meg, na meg amúgy sem tenném közszemlére ^^

A vidámparkot is nagyon élveztük, először egy polip alakú valamire szálltunk fel, ami ment össze-vissza, pörgött-forgott, nagyon jó volt :D Meg felültünk arra a régi nagy hullámvasútra is, ami még az útról is látszódik és gyerekkoromban mindig azt gondoltam, hogy arra én soha az életben nem fogok felülni, mert annyira félelmetes. Hát tévedés volt xD Jó volt, de azért a lájtosabbak közé tartozik :P Mondjuk az Eejanaika-hoz képest, amin Japánban ültünk semmi :P
Viszont volt egy dinós, az naaagyon jó volt, még fejjel lefelé is forogtunk, úgy visítottam, hogy csak a torkomon kifért xDDD
Meg mentünk a Varázs-kastélyba is, vagy mi a csuda az, meg gyerekvasútra is felültünk, óriáskerékre, dodzsemeztünk is kétszer, zuhanós izére is ültünk, meg fúúú~ nagyon sok mindenre felültünk ^^ Meg célba dobtunk és egy édes, fuwa-fuwa elefántocska lett a jutalmunk *w*
És egy csajszi oda jött, hogy lefotózhatja-e a táskámat, mert a nővére gyűjti a  fura táskákról a képeket és az én Rubik-kocka táskám pont bele illene  a gyűjteményébe :D Nagyon büszke voltam a drágámra :3
Nagyon jó volt, imádok vidámparkba menni, bár nem mondhatnám, hogy sokszor voltam ^^

Aztán indultunk a vonathoz, ezúttal metróztunk :) Még volt annyi időnk, hogy beültünk enni a Burger King-be és kicsit nézelődtünk a Westend-ben :)
Teljesen büszke voltam magamra, hogy mindenhova oda találtam :D

A vonaton megint szundikáltunk, és sajnos Cegléden fél órát álltunk, mert egy másik vonat késett és addig mi sem indulhattunk .__.
Így kb este fél 10-re érkeztünk Kecskemétre, anya pedig már várt ránk :)

Sajnos másnap ment Seung-chan repülője vissza Japánba :(
Nagyon semmit sem csináltunk már, lustálkodtunk sokáig, pakolt, még vett az Auchanban omiyage-t a munkatársainak, aztán már indulni is kellett a reptérre.
Hogy ne kelljen parkolójegyet venni anyától a reptér előtt elbúcsúztak, anya elment az egyik bnőjéhez, mi pedig mentünk és becsekkoltunk. Volt még a beszállásig hátra kb egy óránk, ezt üdítő társaságában megint idióta videó készítésével és beszélgetéssel töltöttük, aztán sajnos be kellett mennie a kapun :'(
Nagyon sajnáltam, hogy elmegy, nagyon jól éreztük magunkat. Remélem hamarosan megint látjuk egymást ♥
Addig vártam, míg teljesen el nem tűnt, aztán felmentem az emeletre és vártam, hogy anya visszajöjjön értem.

Csak 6 nap volt, de nagyon hozzászoktam, hogy itt volt és mindenki nagyon megszerette :)
Talán augusztusban megint eljön *w* Nagyon jó lenne :)

Na de így is nagyon hosszú bejegyzés lett, pedig lehetne még mesélni :)

バイバイ~ ☆

3 megjegyzés:

  1. Úgy látom nagyon jól sikerült ez a 6 nap!! ^^ Tökre élvezet volt olvasni, amiket csináltatok!! :) És nagyon jók lettek a képek is!! x3 A videókat meg hmmmm... nagyon sajnálom, hogy nem láthatom... :( :P

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon jó 6 nap volt :)
    A vidiket majd ha megkapom és találkozunk megmutatom, de fel nem töltöm xD

    VálaszTörlés
  3. Waaaaai~~ okééééé!!! (*w*) Arigatou!!! (>w<)

    VálaszTörlés