2012. máj. 1.

MondoCon és DS

Yo~~~
Egyik hétvégén MondoConra mentünk :3 Hinussal reggel együtt buszoztunk fel és Expora is sikeresen oda találtunk :D
Én nem vettem sem elővételben sem a helyszínen belépőt, nem akartam költeni, és már amúgy is rengeteg Conon voltam ^^ Végül is a lényeg, hogy találkozzak a barátaimmal :)
Így Hina beállt a sorba és amíg a kordonig el nem értünk én is beálltam vele :3
Végül megkapta a jegyet és kis idő múlva Valen is hívott, hogy hamarosan a Stadionoknál van, indulhatok. Hina bement és pedig elindultam Valen elé.
Visszaérve behúzódtunk az egyik csarnok előtt lévő nagy tető alá a szitáló eső elől, és sajnos hideg is volt :S
Valennel ketten kucorogtunk, majd egy csajszi (Kuniko) jött oda beszélgetni hozzánk látva az Uepi-s Jin-es kitűzőinket ^^
Végül Chino is megérkezett *w* Hátulról közelített, de megláttam az ajtóban tükröződni :D
Hina is kijött, majd megérkezett Lana is :)

                                  

Hamarosan Natsu és Rú is megérkeztek, csak amíg szemerkélt az eső, nem voltak hajlandóak elindulni az egyik plázából xD

Fogyasztottak egy kis, öhm... narancslevet is, amitől igen csak jó kedvre derültek hamarosan :3
Mi meg röhögtünk rajtuk sokat, meg ők is magukon, közben még röfögtek is xD Nagyon jó volt a hangulat :3
  

Pózolj Rúval és Natsuval kép
  

Hina nyuszi füleit felvette Rú, így a röfögésével két lábon járó dwaejitokki lett belőle :D

Hina vásárlományozott egy csini nyakkendőt, amire Lana gyorsan le is csapott xD

Na meg a tornacipőmre is. Megakartam mutatni a cukkencs Hello Kitty-s zoknimat, mit még Japánból hoztam, erre Lana felkapta a cipőmet és elszaladt vele xD Én meg ugráltam utána fél lábon és mikor már utol értem volna még messzebbre vitte, így a fél Expot végig ugráltam xD Aztán kezdtem már elfáradni egy kissé, így egy utolsó hatalmas ugrással rávetettem magam Lanára, aki a többiekig kénytelen volt vissza vonszolni xD

Naku is pózolt a nyuszi fülekben és Hello Kitty-s maszkban :3
  

Táncoltunk is egy kicsit megint, mert az nem maradhat el. Aztán Xee is megérkezett, éppen a kínai felsőfokú nyelvvizsgájáról jött, ami azért nem lehetett akkora kihívás neki :D
Én meg egyből rávetettem magam a Beats by Dr. Dre fejhallgatójára, ugyan is már egy ideje nagy álmom egy ilyen csodálatosanhiperszuperfantasztikus fejhallgató *w*


Sajnos Lanának hamarosan indulnia kellett, mert csak rövid időre engedték ki, így Valennel elkísértük a villamosig, majd hangos 'Annyeong'-ozás közepette integettünk neki :)
Valen szegény végig nagyon fázott, de legalább a kis séta alatt picit felmelegedett :)

Valennel  ♥

Közben Natsu és Rú elmentek a Burger King-be, mert bizonyos szükségleteik már nagyon sürgették őket ^^
Mi még egy ideig elvoltunk a tető alatt, ahol egy asztalt be is foglaltunk időközben a cuccaink számára. Közben hívott Vivi is, hogy hamarosan megérkeznek ők is és összefuthatnánk. Jó volt egy kicsit őt is látni, már nagyon rég nem találkoztunk.

Végül akinek volt jegye mindenki bement, csak ketten maradtunk Valennel, így mi is megcéloztuk a Burger Kinget, mert már éhesek is voltunk, és mosdóba is oda tudtunk csak elmenni, a Conra szóló belépő híján ^^"
Útközben pedig a járdán ücsörgő Rúba és Natsuba botlottunk :3

 
A Burger King-ben finomatt ettünk, majd miután vissza mentünk, már nem maradt sok időnk. Visszafelé megint összetalálkoztunk Kunikoval, aki ekkor négy japán társaságában volt *w* Kunikoval oda is jöttek, és egyből rákattantak, hogy milyen cuki a pulcsim :D Aztán felfedeztük, hogy ugyan olyan 'csúnya koreai macink', van az egyik japán lánnyal, Ayumival ^^ Valennek is hoztam, így hárman összeálltunk pózolni velük :D Sajnos még nincs meg a kép, majd Ayumi elküldi, csak még nem tette rá a gépére ^^
Amúgy Franciaországban tanulnak és csak pár napra látogattak el Magyarországra :)
Nagyon aranyosak voltak mind a négyen, két srác és két csajszi :)
Nagyon jó volt megint beszélgetni japánokkal és Valen is nagyon örült, mert most próbálhatta ki japánokon először a tudását :)

Lana kutya sétáltatás címszóval vissza tudott még jönni szerencsére egy kis időre, és hamarosan Neko is befutott ♥ Bár nem úgy festett, mint Neko o_o Telefonálok vele, hogy merre vagyunk, fel is álltam egy padra, hogy onnan kapálózzak, hogy könnyebben észre vegyen. Hát amikor én vettem észre, majdnem le is estem a padról xD Napszemcsiben, fehér kabátban és pólóban o_o Na jó, LM.C-s poló volt, de akkor is szokatlan látványt nyújtott xD
Nekünk Valennel hamarosan indulnunk kellett, de még Expo előtt egy kicsit letáboroztunk és készült csoport fotó is ♥
 
 

 Végül mi rohantunk Valennel a koliba, mert még enni akartunk, készülni az esti Digital Sushira és Valen interjút is akart velem készíteni az egyik házi feladatához, amit végül idő híján a villamoson ejtettünk meg ^^ Míg a villamost vártunk, egy fazon hangosan énekelt a közelünkben... Amikor a beszélgetésünk valamelyik szaváról eszébe jutott egy másik dal, akkor váltott... Fantasztikus volt... .____.
Még a Stadionok előtt össze futottunk megint Kunikoval és a japánokkal, akik már messziről integettek nekünk :D Kuniko elmondása szerint, mikor kiszúrtak minket egyből elkezdték, hogy 'tomodachi, tomodachi' (barát) *w* Még egy kicsit beszélgettünk velük, de aztán rohantunk tovább.

A koliban fincsi pizzát ettünk, majd Valen is összekapta magát, közben pedig Móni is lejött és végül indultunk, kb akkor, mikor már ott kellett volna lennünk Kataért a vonatnál xD De addig bementek a Westendbe, így végül annyira nem volt vészes :)
A Digital Sushi most új helyre költözött és hááát, érdekesen nézett ki ^^ Tiszta firka az egész hely xD Íme a tükör:


Közel hajolva, a kis szabad területeken lehetett látni részleteket az arcunkból xD
Hamarosan Neko is befutott, és a Conon vásárolt csodálatos cipőjében jött *w* Nagyon szeretnék egyszer én is egy ilyen pipellőt *w*
Nekoét felpróbáltam a mosdóban, "Hajolj le, nem fér bele a fejed" kép:

 És Nekocskával is egy kép♥

Sajnos éjfél tájban megint haza kellett mennie :(

Jó volt a buli, ez volt az első DS amire elmentem :) Nem voltunk túl sokan és a zene óránként váltakozott a jpop/kpop és a jrock között :3 Én utóbbit inkább csak régen hallgattam, de azért így is volt pár, amit ismertem ^^ Viszont azért ráuntam idővel, ilyenkor Mónival leültünk. Időközben Naku is megérkezett, igencsak túl pörgött hangulatban xD
Hajnal közeledtével Mónival az egyik rock-blokkban az asztalra borulva aludtunk xD De aztán felcsendült a 'Wow, fantastic baby' az én szemem pedig kipattant és máris a táncparketten termettem xD Aztán már csak kedvenc számokra mentem be táncolni, Valen pedig aranyosan velem tartott ♥

Az első buszomig még volt idő, így zárásig maradtunk. Mi távoztunk utolsónak az akkor nem rég ébredt Nakuval :D
Megint összetalálkoztunk Kunikoval is, aki a Con mind a két napján részt vett, de mivel még hajnal volt a nyitásig hátra lévő időt, hogy eltöltse, velünk tartott. Egy darabon Valenékkel egy irányba mentünk. Elkísértek minket a buszmegállóba, majd mentek vissza a koliba.
Kuniko megvárta velem a buszt, jól elbeszélgettünk addig :) Aranyos lány :)

Nagyon jó nap/éjszaka volt, jól éreztem magam és végre találkozhattam mindenkivel ♡

És a végére megint egy vidi magyar felirattal, a B.A.P új mini albumáról a What the Hell. Nagyon tetszik ennek a számnak is a szövege :) Szeretem, hogy a B.A.P-nek tartalmas szövegei vannak~ ♥


バイバイ~☆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése