2012. szept. 1.

Sky Tree, ezúttal fel is jutottunk :D


Bogyókák, megint itt vagyok :DD

Most a SkyTree-hez kirándulunk el :3
várakozás :3
Előző SkyTree-s bejegyzésemkor már leírtam az adatokat róla, szóval újra nem teszem meg ^^

Nem rág nyitotta ki kaput a látogatók felé is, ezért hatalmas ember tömeg volt. Nekünk szerencsénk volt, kb 1 óra sorban állás után sikerült is feljutnunk :)





Az első szint 350 m magasan van. Lifttel visznek fel. Több lift is van és mindegyik másképp néz ki, egyik szebb, mint  a másik :3 Az első lift amivel fel mentünk sakura virágos díszítésben pompázott, gyönyörű volt *o*
És a kilátás, az meg aztán végképp lélegzetelállítóan gyönyörűséges volt, nem lehet betelni vele ♥ Egész nap eltudnám nézegetni. Teljesen bele véstem a fejembe, sokszor látom magam előtt lefekvés előtt vagy csak ha becsukom a szememet (●◠◡◠●) Az egyik, ha nem a legszebb kép amit valaha láttam. ♥



A következő és egyben legmagasabb szint 450 m magas és onnan még fantasztikusabb a kilátás.
Az ide felvivő lift teteje üvegből van, így láthatóvá téve a lift belső szerkezetét :3 Nekem nagyon tetszett, szerintem érdekes :))

Elég sok időt töltöttünk itt fent, minden oldalról jól kinézegettük magunkat, alig bírtam elszakadni a látványtól *o* Valahogy jó érzéssel tölt el nézni onnan fentről a lent zsibongó, élettel teli Tokyo-t, életem városát. ♥





Vissza mentünk az alsó szintre, ahol a Tokyo Towerhez hasonlóan volt üvegpadló, bár annyira nem volt parás, mint elődje ^^

Lefelé másik lifttel mentünk, ez is nagyon szép volt :))




Megéheztünk mire leértünk, úgy hogy a közelben lévő Family Martban vettünk egy kis harapnivalót és az elmaradhatatlan maccha latte *w*
Szörnyű, hogy itthon nem árulnak, nagyon hiányzik >_<
Viszont hoztam maccha port, szóval majd megnézem a neten, hogy van-e esetleg recept hozzá *o*







Még elmentünk Asakusába, ami a közelben van, mert szerettem volna venni omamori-kat (védő talizmánok) ajándékba, de akkor sajnos az a bolt már zárva volt, viszont csináltunk pár szép képet :))
Egy gyönyörű és hatalmas szentélyhez vezet a mindenféle tradicionális és kevésbé tradicionális holmikat áruló boltokkal szegélyezett utcácska. Gyönyörű~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése