2012. szept. 18.

Az utolsó nap, shabu-shabu

Sziasztok Bogyeszkák :3

Na, hát idáig is eljutottam jó sokára, hogy írjak az utolsó napomról amit a mostani látogatásomkor Japánban töltöttem :))

Mivel előző alkalommal, mikor Asakusaba mentünk, hogy védő talizmánokat vásároljak amiket ajándékba szántam, az utolsó nap maradt arra, hogy ezt az utat újból megejtsem.
Így most világossal is megcsodálhattam a Sensoji templomot, ami változatlanul gyönyörű és hatalmas, olyan fenséges hangulatot áraszt.
A hozzá vezető kis utcácska, ami tömve van nyüzsgő, japánokkal és rengeteg turistával kevert tömeggel, rengeteg érdekes dolgot kínál a kétoldalt végig sorakozó boltocskák tömkelegében. Találhatunk a tradicionális dolgoktól, hogy csak párat említsek csészék, tálkák, legyezők, yukaták, szobrocskák, pálcikák, hajtűk és társaikon át az édességek, ropogtatni valók, nyalánkságokon keresztül az animés, jpop/kpop-os cuccokoig mindent.
Fantasztikus hangulata van ennek a helynek.
A bazársoron végig jutva elérkeztünk a templomhoz, ahol először is bedobtunk egy pénzérmét, majd következett a kívánságkérés, természetesen mindenkinek magában.
Ezután a talizmánokat is sikerült beszerezni :)

Utolsó ebédként pedig az egyik kedvenc japán ételem, a shabu-shabu volt terítéken.
Az egyik közelben lévő shabu-shabu étterembe mentünk, nagyon tetszett.

A shabu-shabu papírvékonyra vágott sertés vagy marhahús, amit az asztal közepén lévő edénybe mindenki maga lógat bele a pálcikájával, de elég neki pár másodperc és már át is fő, annyira vékony a husi.
Az edény egy beépített főző lapon van, így folyamatosan forrásban lehet tartani a benne lévő lét, és a különféle zöldségek is folyamatosan főnek benne, amiből mindenki azt vesz ki, amit akar.

Én jobban kedvelem a marha husit, így mi azt ettünk, nyamm~~ Isteni volt !  Degeszre tömtem a pocim (●◠◡◠●)




Még hazafelé beugrottunk az Akihabarában lévő hatalmas Book-offba is, aztán irány haza összepakolni, ami nem kis küzdelem volt, ugyanis tetemes cucc mennyiséget halmoztam fel ez a rövid idő alatt is ^^
Még szerencse, hogy vettem kint egy táskát, így abba is tudtam pakolni. Ezzel lett a bőröndön felül kézipoggyásznak két táskám, egy szatyor a cipőmmel, Rilakkuma és a hatalmas plüss nyuszi, ami már a kezemben nem fért el, így másnap a hátamon utazott Tokyo-n keresztül a reptérre, az első két mancsát a nyakam előtt összetépőzárazva xDD

Végül, mivel szerintem elfelejtettem megosztani, most megmutatom drágaságomat, a purikura-tükrömet *w*
Az ötlet Natsutól származik és nekem is annyira megtetszett, hogy vettem Daiso-ban egy tükröt és én is kidíszítettem (❁´◡`❁)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése