2012. szept. 2.

Summer Land


Sziasztok Bogyókák :3

Japánban nagyon forróak voltak a nyári napok, így egy kis strandolás igen jól tud esni. Így is terveztük egyik nap, de kicsit késve sikerült elindulnunk a szokásos veszekedés miatt... Természetesen vmi apróság volt amin Seung-chan fenn akadt, már nem is emlékszem min, na meg ezt nehéz is lenne számon tartani... -.-"

Több, mint 1 órás út után aztán sikerült oda érni. Az előző esetből okulva most eleve úgy mentem, hogy sebtapasszal le volt ragasztva a két aprócska tetoválásom ^^
Sikeresen be is jutottam ezúttal \( ^o^)/ 
Az öltözőben szembesültem vele, hogy 300 yen-t be kellett dobni a szekrénybe, hogy kinyíljon, de mivel nem volt nálam ennyi apró, kereshettem meg Seung-chant. Majd jött az, hogy nem volt külön öltöző fülke, hanem együtt öltözött mindenki o_o

Az öltözők előtt találkoztunk Seung-channal és indultunk felfedezni az aquaparkot. Először is egy óriási csúszdát néztünk ki magunknak, amire párosával lehetett felülni és egy hatalmas úszógumiban ülve csusszantunk, vagy is inkább zuhantunk lefele *w*

A sorban állás közben volt időm megfigyelni, hogy bizony a japánok a strandolást is képesek másként űzni ^^ Eléggé meglepett, hogy sokan a fürdőruha fölé képesek voltak még rövid farmernacit is felvenni o_o Voltak akik még be se gombolták, szóval látszódott, hogy a fürdőbugyira vették rá. Nem is próbálok értelmet keresni benne :'D

A következő amit kinéztünk magunknak, az egy kisebb vízi ügyességi dolog volt. A víz tetején lebegtek műanyag farönköknek álcázott bigyulák, felettük pedig egy háló volt, amibe lehetett kapaszkodni a sikeres átjutás érdekében. Ez nagyon vicces volt :DD Nagyon élvezték kicsik és nagyok is egyaránt, és potyogtak is a vízbe. Én átjutottam egyetlen beleborulás nélkül, viszont ennek az volt az ára, hogy a végén majd' leszakadtak a karjaim xD Mondjuk még mindég rejtély előttem, hogy ezt az én bénaságommal hogyan sikerül kiviteleznem xD

A következő megint egy csúszda volt, ami jóval a vízfelszín alatt fogyott el, így elég nagyot zuhantam és jó mélyre el is merültem :D

Na a következő csúszda volt a legnépszerűbb, így persze jó sokat kellett várni rá. Közben megint volt időm megfigyelni a japánokat és találtam is megint valami elképesztőt :D Képesek kontaktlencsével és műszempillával strandolni O_O És amin én fennakadtam: Mégis mivel ragasztjátok a szempillátokaaaaaat ?!?!?!?! Nekem is kell *____* Száraz volt a hajuk, szóval valószínűleg nem buggyantak a víz alá, de azért amikor csúszdáznak csak fröcskölődik rájuk is a víz. És ennek ellenére tökéleset volt a sminkjük T___T

Ez a csúszda vmi fantasztikus volt *___* Itt is hatalmas úszógumiban ültünk, én elől. Egy sötét csőben csúsztunk először, flikkek és flakkok, majd hirtelen egy hatalmas zuhanás és bumm~~~ kint voltunk a világoson, de itt még nem volt vége, mert egy magas, görbe fal volt velünk szembe, aminek majdnem a tetejéig felvitt a lendület, majd zuhantunk vissza *___________* Sztem az egész strand hallotta, úgy sikítottam :DDD

Még két csúszdára volt időnk, azok is nagyon jók voltak (●◠◡◠●)

És sajnos jött is a záróra, de csak az aquapark részen, a vidámpark részében még 1 óra volt hátra. Így gyorsan átöltöztünk. Persze a kontaktlencse és a műszempilla is gyorsan felkerült :D

Ami nagyon tetszett, hogy vannak fürdőruha-törölköző  szárító gépek :DD Beleteszed a cumód és kb fél perc alatt meg is szárítja őket :)

Még óriáshintáztunk és hullámvasutaztunk egyet, aztán irány haza.

Jó nap volt, bár kicsit rövid. Nem ártott volna ugye időben elindulni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése