2012. szept. 11.

Izu~

Sziasztok Bogyókák :3

Már megint nagyon elmaradtam és ez eléggé frusztráló -___-

A végén járok már a Japánból tett jelentéseknek, aminek úgy érzem, hogy épp ideje, így hogy már több, mint egy hónapja haza jöttem x'D

Elmentünk augusztus elején két napra Izu-re, ami Tokyotól délre található egy kis félszigeten.

Szokásosan veszekedve indultunk el, megint nem tetszett neki vmi, de a vonaton már oldódott a hangulat...
Shinkansennel voltunk kénytelenek menni. Igaz drága, de így behoztuk azt az időt, amit a civakodás elvett. Megérte... De legyünk pozitívak, így legalább kipróbálhattam a shinkansent is :DD Tetszett :3
Közvetlenül nem Izu-re vitt, így át kellett szállnunk egy másik vonatra, ami még jobban tetszett *o* Ahogy a képen is látszik, nem menetiránynak megfelelően ültünk, hanem oldalt. Így a hatalmas ablakokon végig csodálhattuk a gyönyörű kilátást, ami a tenger volt *w*

Megérkezve Seung-chan bepötyögte a szállásunk koordinátáit az iphonejába és így indultunk neki. Már jó ideje gyalogoltunk, ráadásul hegynek felfelé a 40 fokban, mikor a nagy semmi közepén jelezte, hogy célba értünk! O_O Pompás, egészen pompás. Láttunk egy, a kertjét szorgosan kertelő paraszt bácsikát, és tőle remélve segítséget megkörnyékeztük. Ő nem tudta a választ a problémánkra, viszont kihívta a lányát a házból. Ő tudta is, hogy hol a hotel és tüstént el is rohant, majd a kocsikulccsal kalimpálva tért vissza sebesen, hogy elvisz minket. Nagyon kedves volt tőle  (❁´◡`❁)
Egy ryoukan-ban., vagyis japán stílusú szállóban volt a szobafoglalásunk. Már kívülről, a kaput meglátva sejtettem, hogy teljesen bele fogok szeretni a helybe *o* És igazam is lett. Már ott megvettek maguknak, hogy becsekkoláskor kaptunk egy finom csésze igazi macha teát, rendesen sütivel *q*

Nagyon kedvesek voltak. Egyből papucskákba kellett bújni, cipő ment a szekrénybe. Utána csekkoltunk be teával és felvezettek a szobánkba.
Nagyon hangulatos volt az egész ryoukan, gyönyörű japán stílusban ♥
A szobánk is tatamival borított volt, és a kedvenc részem a rotenburo, azaz a szabad téri saját fürdőnk volt *-* A belső részben volt egy csap tükörrel és mindenféle kencékkel: sminklemosó, sminkvíz, stb. Egy kis csomag is volt apró törcsvel, fogkefével, fogkrémmel, sampon, tusfürddő, tehát a szokásos.
Ebből a részből nyílt, természetesen tolóajtó mögé bújva a kinti rész, ahol helyet kapott a zuhany és a kád.
a fürdő belső része
Japánban nem szokás a kádba be ülni anélkül, hogy előzetesen le ne zuhanyzott volna az ember. Így tisztán csobban bele a kádba, ahol már csak habtestét áztatja a forró vízben és lazít ( ´▽`)

a fürdő külső része a zuhany résszel

kád a kinti részben
Belaktuk magunkat a szobába, majd lementünk vacsizni. Isteni finom ramen volt a menü~ nyammm~~ Mindezt tettük japán kis köntöskében, amit szintén kaptunk. Nagyon viccesen nézett ki xD
Majd elindultunk a tengerpartra, hogy tűzijátékozzunk *o* Otthonról hoztunk magunkkal, de még útközben bementünk egy kombinibe is jégkrémért :3
És egy cicával is összepanoltam *w*
Nem volt túl közel a tengerpart, de megérte koptatni érte a lábunk, mert nagyon fíling volt dorámásan, a tengerparton tűzijátékozni *-*

A másnapi reggeli mondanám, hogy csodás volt, de... ha a tengeri herkentyűket szeretném, valószínűleg tökéletes öröm mámorban úsztam volna, de ez sajnos nem történt meg. Így egy korty joghurtot és 3 falat gyümölcsöt reggeliztem teával, mivel ennyi volt az össz, ami számomra fogyasztható volt.

Reggeli után összepakoltunk és mentünk a tengerre fürdeni. Az állomásig kocsival vitt el a ryoukan egyik személyzete :3
Jót pancsoltunk és még homokvárat is építettem :DD

Utána még egy 100 yen shoppos túrát is ejtettünk :DD

Aztán irány a vonat és Yokohama, de rossz vonatra szálltunk xD És a következő két állomáson csak megállt a vonat, de nem lehetett leszállni O__O Így jó sokat mentünk. Gondoltuk nem para, Japánban sűrűn jönnek a vonatok. Aha, csak nem ott kukutyinban...
Az unalmas várakozás következménye lett a bal oldali kép xD

Aztán csak jött a vonat és végre már tényleg elindultunk Yokohamába, ahova sötéttel sikerült oda érni, de gyönyörű kivilágítva, szóval nem bántam. Először vacsiztunk, aztán hullámvasutaztunk egyet *o* Igen teli pocakkal xDD
Majd indulás haza.
 Jól éreztem magam, végül is jó, hogy elmentünk, még ha nem is úgy indult a dolog.

Ezt a képet hazafelé csinálta Seung-chan rólam a vonaton :3
A fejszerkezetemmel nem vagyok kibékülve, de tetszik a kép hangulata, úgy hogy kiteszem ^^