2015. febr. 5.

Ashikage - Illumination

Sziasztok! 。◕‿◕。

Szélsebesen haladunk 2015 felé!

Tehát ott maradt abba a történet fonala, hogy búcsút vettem Shibuyán Esztitől és mentem Takához.
Már elég későre járt mire hazaértünk, így arra a napra már nem is maradt semmi, másnap pedig hosszan lustálkodtunk. Délután pedig autóba pattantunk és  Ashikaga felé vettük az irányt.
Taka szülei el szerettek volna vinni Ashikagébe, mert ott van Japán legszebbnek megszavazott illumination-je. Nagyjából egy órás kocsikázásra volt, útközben a gyönyörű naplementét csodáltuk *-*
 



Mire odaértünk már szépen besötétedett így tökéletesen tudtuk élvezni a gyönyörű kivilágítás, ami egy hatalmas területen volt. 2 órán át csak mentünk és néztük, mire úgy gondoltuk, hogy mindent láttunk. Kb félidőnél beültünk inni egy forró csokit, az egyik étterem-kávézóba, hogy felmelegedjünk kicsit 。^‿^。
Gyönyörű volt, nehéz is róla írni, főleg olyan valakinek, aki olyan kevés írói  vénával van megáldva, mint én, úgyhogy beszéljenek helyettem inkább a képek! :)

A bejáratnál rögtön egy grandiózus karácsonyfa fogadott minket






Melegedés az kávézóban (゜▽゜;)

 Az egyik ajándékboltban bukkantunk erre a kis csizma-bögrére, amire magyarul volt írva! És a vicc, hogy nem is én szúrtam ki, hanem Taka :D Igencsak meglepődtem amikor a kezembe nyomta, hogy "Nézd, erre magyarul van írva!" Nem gondoltam, hogy felismeri ^^









Nagy sláger volt egy csillag alakú nyalóka, mi különböző színeket váltogatva villogott, minimum minden második ember szájából ez lógott ki, és persze én sem hagyhattam ki! ヽ(´▽`)ノ
Amellett, hogy vicces volt, még nagyon finom is!
Erről csodálatos instagram videó: http://instagram.com/p/xMEOrgNNgi/?modal=true

Miután kellőképpen kinézelődtük magunkat és jól át is fagytunk újból útnak indultunk. Taka szülei olyan aranyosak voltak, hogy mondták szívesen haza visznek, ha gondolom, mert nem nagy kerülő, viszont nekem nagyon sok idő még, mire tőlük haza vonatozok, így éltem a lehetőséggel és elfogadtam ezt a kedves szívességet :) Még megálltunk útközben egyet pizzázni, így teli pocakkal és szép élményekkel értem haza ( ⋂‿⋂)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése