2015. febr. 22.

Disneyland - Frozen különkiadás

Sziasztok!

Egész jól behoztam a lemaradásomat, ugyanis ez a bejegyzés a február elején DisneyLandban töltött csodás napomról fog szólni, a következőben pedig végre irány Osaka \(^o^)/

Szóval február elején ismét Maihama volt az úti cél, ezúttal Disneyland, ahol Frozen Fantasy néven még márciusig speciális Frozenes előadások mennek. Ettől csak még izgatottabban vártam ezt a napot, mert a Frozen a kedvenceim közé tartozik, rögtön belopta magát a szívembe. És mivel mindig is imádtam a Disneyt, bármikor készem állok egy kis szórakozásra Disney világában ^o^ Egy nagy gyerek vagyok még mindig ^^

Annak ellenére, hogy hétköznap mentünk rengetegen voltak, bár ez nem meglepő egy olyan Disney imádó országban, mint Japán. Kicsiknek és nagyoknak is egyaránt kedvelt szórakozási helye ez a témapark.

Még a vonat is Frozenes külsőt öltött




Gyönyörű napos idő volt


Ahogy beléptünk rögtön egy nagy Frozenes makett fogadott, ami tökéletes helyszínt biztosított a látogatóknak az első közös fotók ellövésére, így volt is tolongás körülötte.

Swannel persze nekem is kellett egy kép *w*

Mikor megérkeztünk és zajlott az egyik show, aminek keretében hatalmas Disney figurák gurulnak végig a parkon és mindegyikhez tartozik saját táncos brigád is, akik lelkesen és vidáman táncolják végig a felvonulást. Azt hiszem én ki is köpném a tüdőmet, de ők csak táncolnak fáradhatatlanul. Közben pedig a hatalmas "kocsikon" a mesék főszereplőinek beöltözött emberkék integetnek lelkesen a nézőközönségnek, a gyerekek pedig boldogan integetnek vissza nekik. Az egésznek nagyon vidám és felhőtlen hangulata van, tényleg visszacsöppen az ember újra a gyerekkorba 。^‿^。





Ezután elindultunk, hogy felfedezzük a helyet és kitaláljuk mire is szeretnénk először felülni. Mindeközben churros-t majszoltunk megint.

Végül először is egy olyan játékra ültünk fel, ami kis nyitott űrhajó szerűségekből állt, amik magasra repültek és be lelhetett látni róla egész Disneylandet, sőt egészen a tengerig el lehetett látni, gyönyörű volt *-* Következő állomásunk pedig egy hatalmas mesterséges folyón való csónakázás volt, ami a világ minden táján végig vitt minket. A különböző országok kulturális jellegzetességeit megragadva voltak a különböző helyszínek, az adott ország népviseletébe öltöztetett babák táncoltak az ország zenéjére. Ez szerintem jó alkalom arra, hogy a gyerekek szórakozva ismerkedjenek kicsit idegen országok kultúrájával :)

Innen Hamupipőke kastélya felé vettük az irányt, ami szintén közkedvelt csoport és egyéb képek készítésének helyszíne.
Csak hogy én se maradjak ki!


Az egyik készülő csoportkép

Csakhogy épp amint odaértünk kiszúrtam, hogy megy valami Frozenes mini show, amiről semmiképpen sem szerettem volna lemaradni, így Takával futásnak eredtünk. Szerencsére pont sikerült odaérni mire újra kezdték, így láthattuk az egészet *w*
Videót is készítettem róla, bár a stabil kameratartást még gyakorolni kell x'D



Miután vége lett visszamentünk a kastélyba, aminek a belseje üzleteket rejtett. A kedvencem az volt, amelyikben üvegből készül szobrocskákat árultak. A legérdekesebb része az volt, hogy tanúi lehettünk hogyan is készülnek ezek a törékeny csodák. Egy külföldi úr ugyanis a szemünk láttára készítette ezeket a kis szobrokat. Végig követhettük egy üveg Minnie egér születését, ami nem volt ugyan rövid folyamat, de nagyon élveztem figyelni, hogyan alakul ki egy sima üvegpálcából valami új. Aprólékos és időigényes munka volt, de az alkotó bámulatos rutinnal alkotta meg legújabb művét.





Mire innen kimentünk már sötétedett és kezdtünk megéhezni is, úgyhogy némi harapnivaló után néztünk. Találtunk is gyorsan egy szimpatikus helyet, ahol Mickey egér fej alakú hamburgert és desszertet tömtünk magunkba. A desszerthez tartozó porcelán tálkát és bögrét pedig utána haza lehetett vinni *o*
Rengetegen voltak, nem volt egyszerű helyet találnunk magunkat, de végül csak sikerült.



Teli pocakkal mikor távoztunk már teljesen sötét volt és kezdődött a következő show, megint felvonulás volt, de ezúttal gyönyörűen kivilágított verzióban láthattuk a produkciót.









Ezt követte hamarosan a nap fő attrakciója, amit mindenki a legjobban várt. Hatalmas tömeg is gyűlt össze, annak ellenére, hogy korán ott voltunk, már lehetetlen volt közel kerülni hozzá. De szerencsére így is elég jól láttunk mindent, ugyanis Hamupipőke kastélyára volt kivetítve egy Disney mesékből összerakott történet, amit időnként tűzijátékok tarkítottak. Az egész azzal kezdődött miután véget ért a bevezető tűzijáték, hogy a Szépség és a szörnyetegből Csészikének ideje volt ágyba bújni és megkérte az anyukáját, hogy meséljen neki. Ezzel vette kezdetét a mesék rövidített sorozata. A nagyjából 20 perces előadás közben rövid bepillantás, ha csak egy jelen erejéig is, de volt szinte az összes klasszikus Disneyből, hosszabban pedig Alice csodaországban, Aranyhaj, Hamupipőke, Pán Péter. Egytől-egyik gyönyörűek voltak, de ezután következett amit legjobban vártam, a Frozen! *w*
Az egészet levideóztam, de mivel elég hosszú, íme csak a Frozen:

Majd a Szépség és a szörnyeteg következett, amit majdnem meg is könnyeztem ^^" Végül pedig tűzijáték show keretein belül újra vegyes felvágott volt Disney jelenetekből.
Az egész lenyűgöző volt, még nagyon sokáig eltudtam volna nézni *-*

De még nem ért véget a nap, mert volt még egy kis időnk és a napközben kiváltott Fast Pass nevezetű jegyünk, amivel sorbanállás nélkül lehet bemenni, épp most volt érvényes.

Ez egy Star Warsos dolog volt, ami igencsak meglepett, mert nem tudtam róla, hogy közük lenne egymáshoz ^^"
De nem bántam, mert hihetetlen jó volt! Pedig nem is vagyok egy Star Wars fan, egyszer láttam. Olyan volt az egész, mintha egy űrhajóban lennénk és míg haladtunk a cél felé láthattuk R2-D2-t és Threepio-t (a Googlenak köszönhetően vagyok ám ilyen okos, hogy tudom a nevüket^^)
Végül kaptunk 3D szemüvegeket, itt már kezdett gyanús lenni a helyzet. Végül egy kisebb terembe értünk, ami szintén egy űrhajó belseje volt és rögtön a pilóta mögött ültünk. És itt vette kezdetét a kaland, ugyanis gyors menekülésre kényszerültünk, így Threepio volt kénytelen magára vállalni a pilóta posztot, amiben R2-D2 segédkezett neki, de szegény nem volt a helyzet magaslatán, úgyhogy elég rázós utunk volt XD Hihetetlenül jól megvolt csinálva az egész, ha ilyenek lennének a 4D-s mozik, akkor tuti amit lehet ott néznék, de sajnos azokról nem sok jót hallottam. Ez viszont fantasztikus volt! Tényleg olyan érzésem volt, mintha zuhannánk, amikor pedig becsapódtunk a vízbe is érezni lehetett a vízben lévő súlytalanságot. Ott is menekültünk, egy hatalmas szörny hal viszont elkapott minket, de kiszabadultunk. A film egyes részein mentünk végig, felsejlettek az emlékeim a legtöbb helyszínen, hogy téééényleg, ez is volt a filmben.
Mikor sikerült célba értünk egy hangárban, akkor a parkolás nem ment zökkenőmentesen és egyenesen belerohantunk egy másik űrhajóba, aminek egy hegyes része "betörte" a szélvédőnket (?az űrhajónál hogy hívjuk?). Ez is annyira élethűre sikerült, hogy mindenki sikítva dőlt hátra XD
Azt hiszem ehhez nem kellett Star Wars rajongónak lenni, hogy élvezni tudja az ember, bármikor mennék megint :D

Ezzel viszont véget is ért egy újabb nap, amit Disney világában töltöttem. 
Nagyon-nagyon jó volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése