2009. okt. 5.

már megint egy bejegyzés :D szórólapozás1.

Ma nagyon aktív vagyok blogolás terén ^^ De hát kezdek megint lemaradni XD
Csütörtökön voltam először szórólapozni. Nyílt egy új ruhabolt, és annak a szórólapját kell osztogatnom. Nem a legjobb, de egyenlőre ez van. :)

9re meg érkeztem, ahogy kellett, megkaptam a szórólapjaimat és mehettem is a főtérre osztogatni őket. Voltak rendes emeberkék, akik még többet is vittek, mint egy, de voltak olyanok is akik nem fogadták el. Nem mintha sokból tartana kidobni a következő kukába... -.-"
Az ember egész nap eléggé eltudja unni magát közben, meg kezd nap végére (6ig kell osztogatni) fájni itt ott, de van jó oldala is, pl össze fut sok ismivel :D
Először Lici jött, vele meg is lógtam kb fél órára capuchino-zni ^^" Közben pedig beszélgettünk egy jót :)
Aztán Nikivel is összetalálkoztam, és a Szandival is :)
Meg volt egy kb 60éves német bácsika, aki minden áron elakart vinni étterembe X"D
Később pedig összespanoltam egy pingvinnel(na jó, nem egy igazival, jelmezben volt:P), meg volt vele egy csajszi és egy srác is. Ők a pingvin patikának osztogattak :D Jó arcok voltak, csak arra kellett figyelni, hogy amikor jön az ellenőrzés, le ne bukjak h trécselek. :P
Unalom űzésként zenét is hallgattam. A pingvin és a csajszi bele hallgattak, amikor pont Big Bang-et hallgattam (kivételesen nem japán,hanem koreai :P ) és azt mondták, h titta jó :D
Tapasztalat,h a srácok gyakrabban fogadják el a szórólapokat tőlem XD csak sokan hiányolták róla a telefonszámomat. ehh ^^"
Jaj,meg volt egy srác, aki megkérdezte, h milyen szórólap. Mondom ruhabolt. Erre ő: Nekem csak a te ruháid kellenénk XD
Összességében elég fárasztó volt, de azért voltak funny pillanatok, és megfogadtam, h ezután én is mindig elfogadom a szórólapokat :)

chuuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése